Birajte naslov koji vam više leži, ja se ne mogu odlučiti, oba mi točna:

subota , 28.06.2014.


1. „ROZGA je BOLJA od REPKE od VLADE i od DOBRE VEĆINE NAS!“

2. „ONA DOBRA VEĆINA NAS!“

https://www.youtube.com/watch?v=EQkvoE5GZK8#t=13

Nisam gledao Porin, al' čujem da je bila sprdnja, a za ovaj tekst dovoljan mi je i ovaj spot, koji btw ima trenutno 20 200 pogleda.
Ovaj izvođač odjeven, OK poluodjevn u žuto, je izveo svoj performans kakav god on scenski bio i ma koliko naličio u ideji na Beyonce-in – profesionalno. Uz publiku koja ju doživljava kao vic, deklarativno je prezire dok bi većina ženskog djela željela biti u fizičkoj formi poput nje, a većina muškog kresnuti navedenu, dok obje skupine zajednički zavide na popularnosti koju predmetna uživa.

Ne zna Rozga ili samo sluti, jeli dovedena na Porin kao sprdnja ili tek da organizatori opravdaju ne dobovanje nagrade, a da ipak osiguraju njenu prisutnost. Kužite, vole je novinari – jerbo im puni stupce i osigurava: o'š sad gledanost, il' čitanost.

Odvrtila je ROZGA svoj nastup bolje i profesionalnije od naših nogometaša, političara, a i većine nas naših dnevnih obveza. Vidi se to po njenom izrazu lica u nastupu, nenavikloj na neodobravanje auditorija, a ipak provedeno do kraja. Nogometaši, političari i dobra većina nas bi cmoljili kako nismo prihvaćeni. Da je tome tako govori detalj na 3:21' u snimci, slobodno interpretirano kao :“uff, izdržala sam!“

Nemojmo sada biti prijetvorni i snebivati se nad kičem i cajkama, to je naša realnost, to je mjera zalogaja koja stane u naša usta, jer da je drugačije – „tržište“ bi pokazalo drugačije.


Rozga je naš izbor, kao i političari i nogometaši, ne zato što biramo od ponuđenog, a tu je kao mali izbor, već zato što ne tražimo više.
Zato je Rozga tu, i sprdajući se s Rozgom, sprdamo se sa sobom, svojim društvom i kulturom.
Jer kultura je posljedica društva, slagali se vi s ovom mojom složenicom ili ne.
Polupraznu čašu nije moguće kompenzirati polupunom, no zato je - dolijevanjem sadržaja. Taj sadržaj nismo dolili, koji su razlozi za to je poznato, ali i sve više manje važno.

I zato je legitimno da se Rozga vrti na afterima izložbi, partijima u odvjetničkim uredima, na zagrebačkim salonskim zabavama iza ponoći i tulumima tinejđera.
Iskrenije i poštenije bi bilo da je dio auditorija tijekom nastupa žene u žutom, ustao i počeo uvijati tijelo u poznatim mu ritmovima.
Tek tada bi imali pravo na sprdnju – autosprdnju – sprdnju na vlastiti račun!
Neki od vas vjerojatno upravo pomišljaju da je to gore od gorega i da je to KRAJ,
a ja bih rekao da je to dobar POČETAK! :-)

Oznake: Rozga, Porin

KRITIČKO MIŠLJENJE

srijeda , 25.06.2014.



kao, ne objavljuješ više niš' takvo!?

Čini se da je tako, naime na društvenim mrežama sam negdje od 2010. godine
i sve što bi bilo za komentirati danas, sam već izvrtio u ove 3-4 godine.
Još točnije, nema smisla pisati iste sastavke drugačijim riječima, a ovo troje što me čitaju, već su ubrali.

I kada bi podvukli crtu, to bi upravo bilo to - rotaciono inertno kroz diktaturu prosjećnosti i diletantizma u svim segmentima.

Jedino što bi spomena bilo vrijedno, je da je danas nagrađena Vera Horvat Pintarić, i to tek u 90 i nekoj, žena koja je i od ovo malo hrvata bar 20% naučila kritički promišljati.

I kad već spominjem Veru, dođe mi da priznam da smo sebični, paušalni, vulgarni, okrutni, agresivno samouvjereni i utvrđeni u svojoj umjetnoj zbilji, banalizirane i nerijetko posve izokrenute stvarnosti. Vera bi rekla, a ja bih priznao - kičisti.

Oznake: Vera Horvat Pintarić, kći, vječnost

VIP GENERACIJSKI PRIJEZIR!

petak , 20.06.2014.

s obzirom da mlađe generacije možda ne znaju značenje pojma prijezir prenijet ću ga s izvora informiranja onih koji ne čitaju ruske klasike - „Wikipedije“, koja inače poslovično netočna, gotovo po prvi puta nudi adekvatno određenje pojma:

"Prijezir je socijalni osjećaj koji netko doživljava prema drugoj osobi, odnosno krajnje omalovažavanje koje se osjeća ili pokazuje. Prijezir je emocija međuljudskog odbacivanja, posebno članova skupina kojima ne pripadamo, najčešće na temelju predrasude."

Ali nije ovo peglanje "mladih", a ni marketinških gurua, već samo logičan sljed stanja u društvu. Vipova reklama je klasičan Iceberg, ona je vrh ledenoga brijega koji ispod površine krije svojih 89% vrednotnom krizom gangreniziranog tijela.

Stoga, da nije VIP bio bi netko drugi, da je netko drugi ne bi mu mogli otkazati pretplatu, da mi nismo lijeni mi bi to učinili, kad bi to učinili ne bi bili lijeni, kad ne bi bili lijeni shvatili bi da smo se založili za skupinu kojoj ne pripadamo, kada bi se zalagali za skupine kojima ne pripadamo ne bi bilo podjela, kada ne bi bilo podjela ne bi mogli pripadati čoporima, kada ne bi pripadali čoporima uočili bi da naš uspjeh ili razvoj ovisi samo o nama, kada bi bili toga svjesni počeli bi učiti, kada bi počeli učiti cijenili bi znanje, kada bi cijenili znanje znali bi da trebamo novo učenje jer znanje zastarijeva, tada bi shvatili da je samo učenje stalno ....

E' sad, što bi bilo kad' bi bilo

i ja vama - želim ugodan dan :-)

BTW, prvi koji mi komentira da je "svaka reklama - dobra reklama", brišem ga s liste za prepuštanje mjesta u tramvaju!

Oznake: vip, prijezir, marketing, PR, Wikipedija

GAME, SET, GOAL, OBICHNA DJECA & PICHKICE!

četvrtak , 19.06.2014.

SCENA 1: (Zagreb cca 1980.)
Kad smo bili klinci i igrali za NK TRNJE još kao „mlađi pioniri“ (računaj dob do 10 godina) trenirali smo po blatu, kiši i snijegu. Tadašnje lopte bubamare broj 5 bi se na snijegu najprije napile vode zbog razlike u temperaturi a, poslije ledile, tako da kad bi postavljali glavu na lopte koje bi golman ispucavao, filing sraza s glavom je bio poput grude ledenjače samo s većim obujmom. Poslije treninga ne bi mogli razvezati kopačke, jer su se žniranci smrzli. A prste bi odmrzavali na predugom tuširanju svjesni čvrga i koksova koje ćemo dobiti od juniora kad im potrošimo toplu vodu.



SCENA 2 : (Zagreb cca 1985.)
Svakodnevno Igranje tenisa (TK MLADOST, KROMOS, TREŠNJEVKA) kroz podnevne satove u rujnu i kolovozu na terenu kojeg polijevaš poslije svakog seta, jer luna lupa 35+ sezonski se mjerilo po količini sunčanica koje tada baš i nismo jasno prepoznavali. No poslije ponekog povraćanja godio bi nam mrak hladne sobe, u kojoj bi razmišljali jesmo li prekasno mijenjali rekete, jer su se jeftini španunzi rastezali na vrućini pa su lopte na zicerima pičile metar dva u aut. U svakom slučaju sutra je bio revanš.

SCENA 3.: (Brasil 2014.)
Profesionalni nogometaš je fizički pripremljen bolje od marinca na stereoidima i s fereronom u guzici. Hrani se bolje od astronauta i ima osiguran protokol prehidriranja i hidriranja te igra utakmicu u kasnopopodnevnim i večernjim satima Južnoameričke klime, uz to predstavlja svoju zemlju i plaćen je bolje od glumca američke A produkcije.
Stoga dajte me nemojte yebat s nepodnošljivim uvjetima za igru.

Oznake: nk trnje, djeca, pikice

NOV@ TV, PREGLADNJELOST i KAJGANA

nedjelja , 15.06.2014.

Primjenjeni sociodizajn kroz ankete koje spominje u svom postu Romano Bolković je djelatna metoda kada zahvaća polovicu ukupnog, a cjelinu bipolarnog biračkog tijela, mašući mrkvom ispred nosa koju kasnije zabija u jedino zdravo oko.
Manipuliranje anketama u svrhu sugestije ima jasan i učinkovit prag, a djeluje isključivo u podijeljenim društvima u kojima ljudi imaju stav i o onome o čemu pojma nemaju. Prepoznajete predrasudu - to je naime genom podijele.

O tom načelu i metodama podijele bi imala što reći Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, međutim ona šuti za razliku od srpske joj koleginice. Stoga nije pretjerano čudo što i ostale asocijacije koje imaju obvezu reagirati i korigirati etičko vrijednosne uzuse - šute.

Drugim riječima treći ljudi, treće opcije i treći ili četvrti pristupi morat će sačekati onu drugu polovicu biračkog tijela, koja nije apolitična i nije rezignirana samo se nema s čime poistovjetiti. Oduvijek je to bio grm koji je sadržavao zeca. Taj segment tihe građanske većine će aktivirati ŠTO GOD VI MISLILI O TOME samo nov pristup temeljen na jasnoj programskoj i razvojnoj shemi ugrađen u fizionomiju vrijednosnog kostura. Takva opcija neće biti ideološki obojena, vrlo vjerojatno će biti blago desne vanjske i blago lijeve unutarnje orijentacije, no to je manje bitno, jer će biti nova paradigma kako politike tako i lidera - operativaca koji će je provoditi. I većina rješenja će biti unutarmandatna. Za ostvarivanje ove opcije bitno je što je prvo jaje ili kokoš. Jaje postoji samo kokoš nikako da digne glavu, jebatga i kokoš traži proces koji ipak predug za njen u ovim uvjetima predeterminiran životni vijek, stoga će trebati ubrzati navedeni proces novom vrećom kukuruza. Ne postoji sumnja u mogućnost realizacije ovoga što pričam, no postoji sasvim jasna potreba da nova vreća kukuruza ima snagu poziva kokošima koje lako stjeću interes za novo ali ga jednako tako bro i gube ostajući zakljucane u blato ispred sebe, koje tek od izbora do izbora sadrže pokoje trulo zrno, a navika je sami znate zyebana stvar.

Za kajganu o kojoj pričam treba od po prilici 60 jaja, tava postoji, kao i štednjak, začini i jasan recept (kao i vrijeme pripreme od 4 mjeseca na laganoj vatri), gosti također i to već pred smrt izgladnjeli samo još fali netko tko će platiti plin.

Oznake: Nov@ TV, Romano Bolković, anketa

HOMOFOB i HOMOFREND

subota , 14.06.2014.

LGBT zajednica bira HOMOFOBA godine što je još i nekako shvatljiv iskaz revolta, iako istinski prezirem svaki oblik stigme i podijele u društvu, no izborom HOMOFRENDA godine LGBT zajednica sama sebe getoizira i to mi je potpuno neshvatljivo.

Oznake: homofob, homofrend

NAŠA ĆUD JE DLAKAVA NI VUKOVI SE NEĆE ĐORAT'

petak , 13.06.2014.

Kada smo bili djeca svi smo u razredu ili barem na godini, imali glasnog hvalisavca kojemu je uvijek netko drugi kriv za neuspjeh.
Sjećate se kako vam je išao na živce?

Otpopriilci kao što i mi idemo za ovo malo za nas zaineresiranog svijeta.

Oznake: ćud, vuk, dlaka

DOBRI VODITELJI, LOŠI VODITELJI, STANKOVIĆ!

ponedjeljak , 09.06.2014.

Dva raskopćana gumba govore o gostu više no gost sam, ili barem točno sondiraju voditeljev pristup.

Drito Konj je mudro iskoristio minutažu, bez da ga je "zadesilo" i jedno razvaljivačko pitanje kakovo Stanković zna plasirati. Time je zapravo otvoreno navijajući za Ravnog Konja istome izbio dio legitimiteta i vjerodostojnosti. Bitan dio!

Bloger Krule se unutar treme koju nije mogao svladati našao u obrascu koji je iza sebe ostavio Drito Konj, i u takvoj se formi formiranoj od psovke i doskočice nije snašao.
Dobar voditelj,koji dakako ima dobru namjeru tu može intervenirati i pomoći pitanjima koja će sugovornika vratiti u kolosijek. To se ovdje nije dogodilo i cijela stvar je ukupno ostavila dojam glazure ridikuloznosti na torti od aktivizma i solidarnosti.

Pitanje je, da li je uskratio svojim gostima učvršćivanje vjerodostojnosti koju su mogli postići u odnosu na auditorij, - namjerno?
Ili ih je samo obojicu banalizirao ublaženim krajnje defanzivno pomirljivim tonom, poput oca koji pušta djecu da pričaju gluposti, jer su preumorna i spremna za spavanje - te time postigao isti efekt.

Ili ga ja snažno precjenjujem, pa nije uopće svjestan tog rezultata!?

Oznake: Aleksandar Stanković, Bloger Krule, drito konj, HRT, nedjeljom u 2

PAPCI i KOMARCI

srijeda , 04.06.2014.

evo malo primjene fejs komunikacije

>Dakle, jelo se ne može zaljutiti paprom, naučite to više!

>Poplava ostavlja iza sebe pustoš, s vodom odlaze papci i dolaze komarci!

>Građani se bave nebitnim i reagiraju samo na trice i ku(r)čine i nešto Brazila.
Tako dekoncentrirani biraju vlast, a poslije se čude poput pure svom uratku zašto ovi ništa ne znaju.

>Sadržaj se ne može kompenzirati formom.

>Selfie se može snimiti i bez ogledala.

>Rajčica je ipak voće.

>Linić i Milanović nisu tema, što god mislili o tome.

>Nije pristojno izaći iz lifta bez pozdrava.

>Hrvatskim građanima budućnost nije bitna.
Povijest im je bitna, ali je nisu spremni naučiti.

>Rozga je cajka, a Thompson ima jednu dobru pjesmu.

>Sutra je dokaz da se danas moglo.

Oznake: Papak, komarac, fejs

Parfem,

utorak , 03.06.2014.

je najkompletniji pokušaj imitacije života!

Oznake: parfem

ŠTEDI DAH BLEDOLIKI!

ponedjeljak , 02.06.2014.

Žao mi Viskovića, no nagrade su čudo jedno, na koje ne možeš utjecati, a nepravda je u ovoj zemlji davno prestala biti relativan pojam, baš tamo negdje kada i kompetencija.

O nagradama lako pričam, a teško ih razumijem
još tamo iz razdoblja kada sam bio "premlad" da ih dobijam i kada su moji uratci mogli biti "plod slučaja" i kada su postojali "sigurniji" udomitelji za iste.
Ipak da nije svako zlo za zlo, nekolicinu nas je jedan mentor pripremio na neka takva životna zbivanja kada bi pri kraju životopisa navodio sljedeću izjavu: "ne nagrađivan i ne osuđivan".

Zayebate su te nagrade,
no ipak nekako mislim da je najbitnije od koga dolaze.

Oznake: visković, nagrada

RSVP

Prijateljica je dans pomenula Noinu arku.

Kada bi se ponovno radila selekcija, vjerovatno bi s lakoćom odabrali životinjske vrste, točnije ono malo što je ostalo od njih. Jednako tako birali bi najbolje primjerke, no što s posljednjom vrstom?

Oznake: noina arka, selekcija, ljudi

nevidljivi

nedjelja , 01.06.2014.

U zemlji u kojoj najčešće tek oni nevidljivi vrijede (, a o njima sam već pisao) ukradu ti "slavu" i onda kada potpišeš djelo, ukradu ti ga jer mogu,ako nikako drugačije onda kroz izvore koje navedeš i potpišeš čak i ako ne moraš no želiš da se zna svačiji trud.
U zemlji u kojoj fejs nudi bolji i dublji sadržaj od onih plaćenih za to, najmanje vrijedi ono što od srca i struke odradiš i ne naplatiš. Ne samo jer taj što naručuje "nema" već zato što vjeruješ u njega. Zato i uspije, a zato što je uspio promijeni se i tada ti kao svjedok njegova "nemanja" postaneš suvišan, stoga i čestitke za uspjeh treba preusmjeriti :-)

Da sam se rodio negdje drugdje ostao bih uskraćen za nevjerovatna iskustva i svaki američki film bi me oduševljavao, ovako mogu zahvaliti kiniteljima logike, duše i razuma što su mi proširili percepciju.

P.S.
Mirko Ilić me nadhnjivao tijekom života na refule, na razne načine pa i na osvrt na lidere, elite, društvo i uzajamne odnose, a neizostavno i neke mnoge pojedince - pa čak i kroz ovu obradu

have I told you lately that - https://www.youtube.com/watch?v=Op2a3GNkHtc

Oznake: Mirko ilić, Elvis J. Kurtović

tiha, tiha

Pogled na medije bilo digitalne ili tiskane danas govori o potpunom gubitku konteksta ili ako baš hoćete kičme društva za koju je ipak postojala mala nada da se nije u cjelosti dezintegrirala - ipak jest.
Nebitno je postalo bitno, konačnim guranjem sadržaja preko ruba nepovratnosti.
Kako politička tako i cjelokupna društvena promjena paradigme preostaje kao čini se jedino rješenje, političke i ine druge do gospodarskih elita ju ne mogu sprovesti, a bojim se baš kao ni ostatak tihe građanske većine.

Oznake: tiha građanska većina, paradigma

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.