Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/blogotype

Marketing

VIP GENERACIJSKI PRIJEZIR!

s obzirom da mlađe generacije možda ne znaju značenje pojma prijezir prenijet ću ga s izvora informiranja onih koji ne čitaju ruske klasike - „Wikipedije“, koja inače poslovično netočna, gotovo po prvi puta nudi adekvatno određenje pojma:

"Prijezir je socijalni osjećaj koji netko doživljava prema drugoj osobi, odnosno krajnje omalovažavanje koje se osjeća ili pokazuje. Prijezir je emocija međuljudskog odbacivanja, posebno članova skupina kojima ne pripadamo, najčešće na temelju predrasude."

Ali nije ovo peglanje "mladih", a ni marketinških gurua, već samo logičan sljed stanja u društvu. Vipova reklama je klasičan Iceberg, ona je vrh ledenoga brijega koji ispod površine krije svojih 89% vrednotnom krizom gangreniziranog tijela.

Stoga, da nije VIP bio bi netko drugi, da je netko drugi ne bi mu mogli otkazati pretplatu, da mi nismo lijeni mi bi to učinili, kad bi to učinili ne bi bili lijeni, kad ne bi bili lijeni shvatili bi da smo se založili za skupinu kojoj ne pripadamo, kada bi se zalagali za skupine kojima ne pripadamo ne bi bilo podjela, kada ne bi bilo podjela ne bi mogli pripadati čoporima, kada ne bi pripadali čoporima uočili bi da naš uspjeh ili razvoj ovisi samo o nama, kada bi bili toga svjesni počeli bi učiti, kada bi počeli učiti cijenili bi znanje, kada bi cijenili znanje znali bi da trebamo novo učenje jer znanje zastarijeva, tada bi shvatili da je samo učenje stalno ....

E' sad, što bi bilo kad' bi bilo

i ja vama - želim ugodan dan :-)

BTW, prvi koji mi komentira da je "svaka reklama - dobra reklama", brišem ga s liste za prepuštanje mjesta u tramvaju!



Post je objavljen 20.06.2014. u 12:05 sati.