Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/blogotype

Marketing

NOV@ TV, PREGLADNJELOST i KAJGANA

Primjenjeni sociodizajn kroz ankete koje spominje u svom postu Romano Bolković je djelatna metoda kada zahvaća polovicu ukupnog, a cjelinu bipolarnog biračkog tijela, mašući mrkvom ispred nosa koju kasnije zabija u jedino zdravo oko.
Manipuliranje anketama u svrhu sugestije ima jasan i učinkovit prag, a djeluje isključivo u podijeljenim društvima u kojima ljudi imaju stav i o onome o čemu pojma nemaju. Prepoznajete predrasudu - to je naime genom podijele.

O tom načelu i metodama podijele bi imala što reći Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, međutim ona šuti za razliku od srpske joj koleginice. Stoga nije pretjerano čudo što i ostale asocijacije koje imaju obvezu reagirati i korigirati etičko vrijednosne uzuse - šute.

Drugim riječima treći ljudi, treće opcije i treći ili četvrti pristupi morat će sačekati onu drugu polovicu biračkog tijela, koja nije apolitična i nije rezignirana samo se nema s čime poistovjetiti. Oduvijek je to bio grm koji je sadržavao zeca. Taj segment tihe građanske većine će aktivirati ŠTO GOD VI MISLILI O TOME samo nov pristup temeljen na jasnoj programskoj i razvojnoj shemi ugrađen u fizionomiju vrijednosnog kostura. Takva opcija neće biti ideološki obojena, vrlo vjerojatno će biti blago desne vanjske i blago lijeve unutarnje orijentacije, no to je manje bitno, jer će biti nova paradigma kako politike tako i lidera - operativaca koji će je provoditi. I većina rješenja će biti unutarmandatna. Za ostvarivanje ove opcije bitno je što je prvo jaje ili kokoš. Jaje postoji samo kokoš nikako da digne glavu, jebatga i kokoš traži proces koji ipak predug za njen u ovim uvjetima predeterminiran životni vijek, stoga će trebati ubrzati navedeni proces novom vrećom kukuruza. Ne postoji sumnja u mogućnost realizacije ovoga što pričam, no postoji sasvim jasna potreba da nova vreća kukuruza ima snagu poziva kokošima koje lako stjeću interes za novo ali ga jednako tako bro i gube ostajući zakljucane u blato ispred sebe, koje tek od izbora do izbora sadrže pokoje trulo zrno, a navika je sami znate zyebana stvar.

Za kajganu o kojoj pričam treba od po prilici 60 jaja, tava postoji, kao i štednjak, začini i jasan recept (kao i vrijeme pripreme od 4 mjeseca na laganoj vatri), gosti također i to već pred smrt izgladnjeli samo još fali netko tko će platiti plin.



Post je objavljen 15.06.2014. u 10:14 sati.