subota, 10.01.2009.

čvrčkarije na zidu



U posljednje vrijeme zapustio sam, ne znam zašto, svoj blog "Čvrčkarije". Ne osvježavam ga onoliko često kako sam to ranije redovno radio. No to ne znači da sam prestao čvrčkati. Jedino što mi se sada dogodi da i sedmicu dana zaboravim skenirati iscrtane papiriće i postaviti ih na blog.

Međutim, čvrčkarije se razvijaju u drugom pravcu. Uz pomoć prijatelja iz "Astroide", povećao sam četiri od njih, kaširali su ih i uokvirili. Izvjesio sam ih u predsoblju stana, a kanim isto tako još nekoliko njih. Posljednje dvije godine odgovarali su mi prazni bijeli zidovi, sada me je spopalo da ih popunim. Čvrčkarijama. Kao što je predsoblje prostor iz kojega se ulazi u dalje dijelove stana, tako su povećane čvrčkarije - nadam se - razina s koje se otvaraju novi prostori na kojima se može živjeti.

Vrlo sam zadovoljan kako je to već sada ispalo. (Evo, koristim blog da se malo pohvalim.) Kada ih izradim koliko je potrebno bit će još bolje. Kako to vama izgleda?



<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker