utorak, 18.11.2008.

gola Slavica E., djevojački Radić



Javio se Kuljiš-Buljiš telefonom, još onim starim na žici, koji se ne može odmaknuti daleko od utičnice.

- Imaš kakvu fotku Slavice E., djevojački Radić?
- Kakvu fotku?
- Fotku na kojoj je gola. Što golija, to bolje.
- Što ne pitaš Sanadera?
- Prestao se tim baviti, sad se počeo baviti politikom. Ali pitao sam ga i nema.
- A što mene pitaš?
- Nema ni nitko drugi, pa sam pomislio da bi to mogao imati u svojoj arhivi…
- Možda i imam, ali trebalo bi mi tri dana da pregledam negative filmova i slajdove u…
- Platit ću!


Izrekao je čarobne riječi jer sam kao i obično bio tragično bez novaca.

- Koliko?
- Mnogo, mnogo… Znaš li koliko te fotke vrijede sada kad se udala za jednog od najbogatijih ljudi na svijetu!
- Pretpostavljam. A imaš li ti novaca za to platiti?
- Kako da nemam?! Sakupio sam šest stotina tisuća maraka za novi projekt, naravno da imam!


Gdje me nađe? Moram priznati, učas me nagovori. Nađem tražene fotografije i odnesem mu.

- To! - vrisne on kad ih je vidio. - To!

Objavi on fotografije u svom projektu. Svratim nakon desetak dana i pitam:

- Pa dobro, a kad će stići novci?
- Stići, stići…
- kaže on. - Stići će. Vidiš da sam sad toliko u projektu, toliko posla, da ne stignem misliti na sve.

Propadne projekt i ja ga potražim:

- A moji novci?
- Nemoj me sad s tim! Vidiš da sam popušio šest stotina tisuća maraka, jedva mi je ostalo za kavu!


Vidim kakav je stvar i zašutim. Svako iskustvo se plaća. Koliko bi te fotografije danas vrijedile kada britanski novinari lete do Rijeke samo da bi pitali je li itko vidio Slavicu ondje?

Prođe neko vrijeme i ponovo zove Kuljiš-Buljiš.

- Imaš li kakve fotografije Nevenke Tuđman?
- Kakve fotografije?
- Što golije, to bolje. Dovoljno je već i badekostimu…
- Nemam!
- prekinem ga. To iskustvo sam već platio. - Možda ima Sanader.
- Nema više
- reće Kuljiš- Buljiš. - S tim fotkama je platio da postane intendant kazališta.

Kad razmislim, negdje u kutijama u garaži ili na tavanu imam filmove s fotkama Kuljiša-Buljiša sa nudističke plaže na Rabu. Platit će što mi duguje kad-tad.



----------------------------------------------------------------------------------------
P.S. Ovaj post zaslužuje nadopunu. Deset sati nakon što sam ga postavio pogledao sam jedan od brojača kojim pratim posjećenost bloga, a kazuju i druge zanimljive podatke. Jedan od njih je koje riječi su ljudi upisali u tražilice, pa nakon toga došli na blog. Prilažem sliku posljednjih nekoliko sati. Govori više nego da išta objašnjavam, da se vidi što je danas najtraženiji pojam:







<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker