subota, 02.08.2008.

utopljen u zelenilo

Image Hosted by ImageShack.us

Od osmog srpnja, pa do jučer, ispisivao sam priču u nastavcima s kojom sam bio vrlo zadovoljan i dok sam je pisao i nakon što sam je završio. Uspio sam u nju ubaciti svega i svačega. I napetost, i medicinu, i sinca svoga, i partizane, i Juru i bobana, i napetost, i čudne događaje, i šarm, i pirsing, i "Dire Straits", i popodnevno igranje šaha, i svašta još, a sve se na kraju dobro uklopilo.

Uspio sam svašta reći, a pri tome - nadam se - nisam bio dosadan. Čini mi se to dobra priča. Dapače, rekao bih da je to prava blogerska priča. Razbijena je na nastavke oko kojih svaki ima svoju priču, svaki govori nešto drugo, svaki je dovoljno kratak da se može pročitati na brzinu, a ipak sve zajedno ima i zajedničku priču i nije bez veze. Volim priče koje se neočekivano izokrenu, a da se pri tome ne iznevjere.

Toliko sam zadovoljan tom pričom da sam je izdvojio i otvorio novi blog samo da nje ondje postavim, da poštedim one koje zanima nespretnog preskakanja od posta do posta, da je mogu - u nekih desetak minuta - pregledno pogledati natenane. "BLOGER DO POSLJEDNJEG DAHA" nalazi se OVDJE.


Image Hosted by ImageShack.us

Da bi sve bilo bolje, već sam desetak dana na moru. Fotografija ispod naslova je vidik i kojem uživam svakoga dana, a fotografija sa strane pokazuje moje ljetno radno mjesto. Utopio sam se u zelenilo i sjenu. (Obratite pozornost na mrežu za izležavanje u pozadini!) Što ti je tehnika?! Odavde sam uspio obaviti jedan posao koji je uključivao svakodnevno komuniciranje i razmjenu materijala sa suradnicima u Zagrebu i partnerima u Danskoj i Poljskoj.

Danas sam svratio do lokalnoj dućana kupiti sitnice koje su nedostajale za ručak. Kupio sam malu bočicu maslinovog ulja, "Megle" mlijeko s 1% masnoće, "Z bregov" jogurt light, tri korneta sladoleda, kutiju cigareta, i kad je prodavačica utipkala u kasu sve cijene i stisnula da dobije zbroj, uzviknula je:

- Točno sto kuna!

- Koliko se to puta na dan događa? - zapitao sam. - Koliko puta ispadne tako okrugla cijena?

- Na dan?! - uzviknula je ona. - Ne dogodi se ni jednom mjesečno!

Jeftino sam platio da me dugo zapamti.





<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker