Godišnji odmor - Makarska, dolazim ti u krilo Biokova...

25.04.2009.

Makarska/

Nestajem na tjedan dana. Sutra putujemo u Makarsku gdje ću dati sve od sebe da zaboravim Zagreb, posao, Internet i nesanicu. Nije najavljeno neko lijepo vrijeme, no nije mi ni važno - trebam novu okolinu, nova lica i morski zrak. A gdje ćeš ljepše od Makarske... Dida i baka (koju je mali prozvao iz nama nepoznatih razloga Mimi) jedva čekaju vidjeti svog nasljednika koji već naveliko priča, jurca okolo i nabija čvoruge na glavi. Svaki put osjetim zahvalnost jer imam sa njima skladan odnos od samih početaka, pa ne osjećam grčeve u želucu kada idemo u njihovu kuću (ili kada oni dolaze u Zagreb). Naprotiv, to je moj drugi dom i moji rođaci čije sam prezime 2005. rado i prirodno prihvatila. Ovih dana, kada sam posljednjim snagama završavala tekstove i gutala neke svoje sporadične mračne misli, Makarsku sam mogla gotovo namirisati i osjetiti svaki kamen na rivi pod svojim stopalima. Gledala sam u visoko Biokovo prošarano zelenilom i stijenama iza kojih izviruje sunce na izlasku, bacala sam oblutke u more lutajući pogledom prema Splitu, šetala puteljkom pregledavajući "barake" sa suvenirima i raznom robom, uživala mislima u miru i tišini koje se može doživjeti samo izvan turističke sezone. Ne čeznem za kupanjem, čak ni ljeti, a posebice ne za izgorenim i razgolićenim tijelima turista premazanim raznim uljima za sunčanje čija se lepeza mirisa stapa u teško podnošljivi smrad. Još manje mi treba vreva na rivi, kojom se u jeku sezone ne može proći, a da se ne očeše o mnoštvo raznoraznih tjelesa. Čim sam starija i opterećenija većim brojem obaveza, sve više me privlače k moru proljeće i jesen, pa se i sada neizmjerno radujem. Tko zna, možda nas i Biokovo sačuva od najavljenih kiša što me nimalo ne bi začudilo s obzirom da zbog njega Makarska ima svoju malu, privatnu mikroklimu.

Danas stariji sin aquarie (moje sestre) i moje krsno kumče ima krizmu, pa ćemo se i kod njih lijepo zabaviti. Neću više morati razmišljati o temi broja niti bilo kojem drugom tekstu već ću se prepustiti godišnjem odmoru. Imam kućanskih poslova, a treba se i spakirati, no sve je to manje važno. Naprotiv, fizički rad mi je potreban kako bih se ispucala...

Ovih će dana biti objavljena i moja nova kolumna na Edusexu o cybersexu i ljudskoj gluposti. Za sve zainteresirane, eto citata iz teksta:

...Moram priznati da me pojam cybersexa, točnije značaja koji mu se pridaje, živcirao od samog početka. Virtualni seks po svojoj je važnosti stavljen rame uz rame sa „pravim“ seksom iako to dvoje zapravo nema nikakve veze jedno s drugim (zato i stoji ovo „cyber“ odnosno „virtualni“ kako bi bilo jasnije o čemu je riječ) . Seksualni odnos među ljudima ne postoji bez fizičkog kontakta. U današnje vrijeme kada vlada prava zbrka u glavama ljudi, kao da se zaboravilo da je seks „organska funkcija u reproduktivnom sustavu vrste (jedna od definicija)“, odnosno spolni odnos, snošaj. Pojednostavljeno objašnjeno, ako je jedno spolovilo u Zagrebu, a drugo u Špišić Bukovici, tada ne može biti seksa taman da dubimo na trepavicama. Dakle, cybersex nije ništa drugo nego obično, „potpomognuto“ samozadovoljavanje, pa ne može biti ni slično, a kamoli isto onom staromodonom snošaju. Najbliža usporedba bila bi s masturbacijom tijekom razgovora sa nekom od „zanosnih“ djevojaka s vrućih telefonskih linija koja vrlo vjerojatno, dok uzdiše, stenje i moli da je se žestoko bičuje po guzici, lakira nokte ili prelistava novi broj Glorije. Ipak, reći će netko, ovdje masturbiraju oba partnera, pa to ipak ima nekakvu „težinu“. I dok će, primjerice, muškarac koji je nabio pozamašan telefonski račun nazivajući sisate i guzate djevojke iz oglasnika biti u najgorem slučaju proglašen neodgovornom i rastrošnom svinjom, onaj koji se, jelte, virtualno seksao, bit će pravi prevarant. Naravno, ni žene nisu pošteđene ako si pronađu virtualnog ljubavnika, pa ne samo da pucaju veze već se čak razvrgavaju brakovi zbog – prevare! E kada sam došla do tog pojma, doista mi je pukao film i eto razloga zašto ne mogu biti objektivna kada je članak u pitanju...
Više potražite na ovom LINKU

Do sljedećeg tipkanja vas pozdravljam!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.