Tehnološke ovisnosti

07.09.2008.

Priznajem, imam svojih slabosti. Blažena tehnologija, barem malo opustim mozak. Eto moje liste:

1. Internet - preko tjedna ga, prije svega, koristim za traženje informacija. U slobodno vrijeme koristim ga za pisanje bloga i zabavu na Facebooku.

1952/

a) Facebook (povremeno, ali onda dolazim duže vrijeme) - najdraže su mi aplikacije - My Fairy, Knighthood i skupljanje sličica Životinjsko carstvo. Ukratko, čaram, ratujem i mijenjam dupliće. Imam vilu koja se zove Sakura i ima svoj vilinski vrt Charry Fairy. U Knighthoodu sam Lady Vladimira i sasvim mi dobro ide, a Životinjsko carstvo sam tek počela skupljati.
b) Blog - ovo mi je 201 objavljeni post, a mislim da sam počela pisati negdje krajem 2004. godine. Povremeno nestanem, pa se ponovno vratim

2. Mobitel

1952/

a) SMS poruke - najgora je ovisnost o sms porukama koje šaljem u većoj mjeri nego što ga koristim za telefoniranje. Praktičan je i po pitanju kupovine ZET-ovih karata, pa mi za sve skupa dolazi svemirski račun iako koristim Easy tarifu.
b) igrice - Zbog dojenja tijekom kojeg ne mogu niti čitati, niti gledati TV ili raditi bilo što drugo, navukla sam se na igrice. Skinula sam ih desetak od kojih najčešće koristim Sudoku i Domino Fever, a povremeno Brain Training, Blockbraker, Soliter... A imam još i šah, mahjong, worms, milijunaša...

Moj grijeh, moj grijeh, moj preveliki grijeh...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.