Jubilarno 10. ljetovanje u Makarskoj

18.08.2008.

Na ljeto 1998. godine prvi sam put došla u Makarsku. Srce mi je udaralo ko ludo dok se autobus približavao destinaciji mojih snova. Sa dečkom sam hodala samo 8 mjeseci, a njegovi su roditelji pristali da ljetujem kod njih. Imala sam 23 godine, a on 21. Mlađi, ali zreliji... Osim što sam bila u njega ludo zaljubljena, Makarska mi je svojom ljepotom oduzela dah. Nikada ranije nisam vidjela zalaske sunca koji su riječima naprosto neopisivi, a da ne govorim o veličanstvenom Biokovu koje ulijeva strahopoštovanje. Njegova obitelj, prijatelji, mjesto... Sve je bilo kao krojeno po mojoj mjeri i nekako sam znala da je to - to.
Deset godina kasnije šetala sam rivom sa svojim mužem i sinom. I danas mi je teško povjerovati da mi se san ostvario iako je često iscrpljujuć i ne toliko romantičan kakvog vjerojatno svi priželjkujemo. Mali me izmorio do kraja, pa ne mogu reći da je odmor ispunio svoju svrhu. Ali nahranila sam dušu prizorima koje uglavnom viđam samo ljeti. Priznajem da mi je rujan u Dalmaciji najljepši, ali trenutno si takav termin ne možemo priuštiti.

Makarska/

Pa eto, ljeto je prošlo u borbi sa osipom od znoja i pelenskim osipom zbog čega smo posjetili pedijatricu, u gužvanju u krevetu u kojem se mali kotrljao preko mene i muža, znojan i nervozan zbog vrućine, posjetu fizijatru jer je svekrva zabrinuta (mali je napunio 19 mjeseci, a još se nije odlučio na prve korake)... No, baš je u Makarskoj napokon i napravio prve samostalne korake, a ovih dana usavršava vještinu iako mu je puzanje još uvijek glavni način kretanja. Također je samoinicijativno uzeo žlicu i počeo sam jesti, puno spretnije nego što sam mislila da će to biti. Sada malo jede sam, a malo pušta da ga hranim jer je zaključio da tako ipak dobiva više zalogaja u usta.

Na poslu me dočekala gužva. Doputovali smo prošli ponedjeljak navečer, a odmah u utorak sam morala u redakciju. Nisam imala adaptacijsku krizu, naprosto sam nastavila tamo gdje sam stala. Valjda je tako sa mamama - rade uvijek, pa nema razlike između tjedna i vikenda, radnog dana i blagdana, godine i godišnjeg odmora... Pa ipak, ovo je ljetovanje na svoj način bilo ljepše od onog prije deset godina - zrelije i ispunjenije...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.