Glas anđela - Paul Potts

28.04.2008.

Ne pišem danima, a eto i drugog posta u proteklih 48 sati. Ovo naprosto moram podijeliti sa vama, nešto što mi je popravilo raspoloženje i ispunilo me gotovo euforijom. Jutros me moj muž pozvao pred kompjuter s objašnjenjem da je dobio fenomenalan link i da to čudo naprosto moram vidjeti i čuti.

Riječ je o britanskom talent showu "Britain's got Talent" iz 2007. Isječak na YouTube-u počinje s predstavljanjem skromnog i, moglo bi se reći, neuglednog Paula. Tip kraj kojeg biste prošli na cesti ne primjetivši ga i samo bi se izgubio u gomili sasvim običnih, prosječnih ljudi. Živi od prodaje mobitela i, kaže, ima problema sa samopuzdanjem. I tako je zbunjeni Paul stao pred žiri. Na pitanje zašto je došao, odgovara: "Došao sam pjevati operu". Na licima sudaca može se vidjeti podsmijeh, u najmanju ruku nevjerica. No, eto, dali su mu šansu...

Kako je pjevao možete vidjeti OVDJE. Dvoranom je zaorila arija Nessun Dorma. Glas kao iz neba, ne sjećam se kada sam posljednji puta zaplakala jer me nešto, gotovo božanski, dirnulo u srce. Naravno, pobjedio je na natjecanju. Od tada je gostovao u Oprah showu, nastupao u drugim zemljama, izdao album... A ako želite vidjeti koliko je žestoka bila konkurencija, upišite u YouTube "Britain's got Talent", izbacit će vam nevjerojatne nastupe u kojima smo muž i ja uživali cijelo popodne.

A kao šećer na kraju preporučujem njegovu izvedbu arije "Time to say goodbye" u finalu emisije (KLIK OVDJE)

Paul/

PS. Tek sada sam sjela za kompjuter, pa malo surfala netom. Naravno, naišla sam na članke objavljene i u našim časopisima. Ovdje ću kopirati tekst sa portala javno.hr, objavljen u lipnju prošle godine. Iako se u emisiji moglo čuti da je samouk i da nema iskustva, čini se da ipak nije tako. No, bilo kako bilo - taj čovjek ima glas koji dotiče ravno u srca i sasvim je svejedno kako ga je "tesao".

Paul Potts, 36 godišnji prodavač mobitela iz Južnog Walesa, prijavio se na tv show Britain's Got Talent, glazbeno natjecanje kojemu je jedna od glavnih nagrada nastup pred kraljicom. Na prvom nastupu prije tjedan dana, obučen u jeftino odijelo i loše ošišan, smušenog izraza lica, rekao je žiriju da bi volio pjevati operu. Sažalno su ga pogledali, rekli 'ajde dobro', te se nagnuli unazad, očekujući najgore.

Publika u transu, žiri u suzama

- Kada ga vidite onakvog na pozornici, vi se iskreno sažalite i ponadate da neće ništa zabrljati - prepričao je kasnije jedan član žirija. I kada je s razglasa puštena Nessun Dorma, Verdijeva skladba koju je proslavio Luciano Pavarotti, Potts je ukočeno gledao pred sebe i nije izgledao kao netko tko zna kada i početi. Onda je zapjevao i od tada je Britanija u transu. Slavi pobjednika showa koji još nije završio, jednako kao što ni publika nije dopustila Pottsu da neometano nastupa, prekidajući ga već nakon prvih 30 sekundi glasnim ovacijama. Glumica Amanda Holdena, članica na početku skeptičnog žirija, više je puta tijekom nastupa zadrhtala, pa i zaplakala.

Pjesma kao utjeha

- Mislim da nisu očekivali puno od mene. Nizak sam i malo deblji, imao sam jeftino odijelo i još me frizer, umjesto na četvorku, greškom ošišao na dvojku pa sam ispao i proćelav. Ali, kada sam počeo pjevati, gledao sam prema žiriju i kada sam vidio da su im vilice u čudu pale dole, znao sam da pjevam dobro - rekao je Paul Potts nakon nastupa novinarima u Walesu. Prije samog nastupa, Potts je izjavio kako oduvijek sanja da bude profesionalni pjevač, ali da mu je uvijek nedostajalo samopouzdanja. Pjevati je počeo, kako je ispričao, još kao dječak jer je u tome pronalazio utjehu i bijeg od svakodnevnog maltretiranja u školi. Australske novine su napisale da je Potts i poslije škole imao niz pehova; puknuće slijepog crijeva, zloćudni tumor na žlijezdi, a nezgodan pad s bicikla ga je zamalo koštao i života.

Pobjednik prije kraja

Potts je preksinoć nastupio u polufinalu i pobijedio s najvećim telefonskim brojem glasova ikada. Iako show još traje, Potts se proslavio i prije kraja, a Britanija ga već slavi kao pobjednika. Osim što ima nevjerojatan glas, Pottsova životna priča puni novinske stupce. Svi prenose njegovu izjavu, kako unatoč svim nevoljama, nije prestao vjerovati u svoj san. Na Wikipediji je, pak, jučer objavljeno da Potts ipak nije bez iskustva. Navodno već više godina nastupa s nekim amaterskim opernim trupama, a prema tvrdnjama autora Wikipedie, vježbao je i kod nekih opernih velikana, pa i samog Pavarotija čiju je omiljenu skladbu i otpjevao. Bilo kako bilo, zbog njega Britanija već tjedan dana vjeruje u bajke.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.