31.1.1993.

31.01.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art
mama, voljela si crvene ruže i tu ljubav si prenijela i na mene, crvena ruža je moj cvijet kao što je bio i tvoj

nikad ti nisam napisala pjesmu

nikad te nisam u stihovima opjevala

ali si bila svjetlost

koja me cijeli život pratila


Image and video hosting by TinyPic



danas je 25 godina kako si otišla,
ali nikad od mene tvoja se duša nije rastala
i neka te plamen ove svijeće zauvijek prati


Image and video hosting by TinyPic

napisano 15.10.1917. u 09:05h pod naslovom "15.10.1921." |
pjesma je iz moje 12. zbirke poezije

"GLASNICI"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga12.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-076-4. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.