SVAKO ZLO, ZA NEKO DOBRO

07.10.2016.



... i dok čitam svoje pjesme...

Image and video hosting by TinyPic
(slika: digital artist)

napisano 27.6.2009. | na portalu Magicus, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE" 180. strana

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=25026

Mnoge moje priče su već ispričane, na tim putovima bilo je raznih spirala neiskazanih odmaka od stvarnosti i zanesenosti opsjenarskim svijetom snova i iluzija.

Ono što me činilo mogućim čuvarom stvarnog života, bili su dnevni presjeci osjetljivih očiju, jarko svjetlo žutog diska što je znalo osvijetliti pravu stvarnost.

Promijenila sam mnoge velove kroz koje sam propuštala tu svjetlost, da mi presiječe pogled ispod spuštenih trepavica, iznutra je uvijek gorjela zagonetna vatra i vodila me i još me vodi tim neprohodnim stazama velikih nepravilnosti, jakih kontradikcija i dubljeg uvida u svoj put kojeg slijedim.

Odabiremo ono što najbolje znamo, što nam se čini ili ne čini dobrim ili lošim za nas, stvar loše procjene ili stvar trenutka, ne znam, ali prirodno je odabrati dobro za sebe, neprirodno je odabrati zlo.

Je li stvarno svako zlo za neko dobro?

Možda.... ne znam.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.