I OPET

03.09.2016.



i dok čitam svoje pjesme

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 1995., a 11.1.2011. objavljeno na portalu Magicus, iz 3. zbirke poezije "GOLA ŽENA",

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=56433

I opet mi se piše večeras,
jer jedino ovdje mir mogu naći
i opet mi se sanja večeras,
kad dan za danom postaje kraći.

I opet mi se čini da je život
pun divnih ljubavi bez kraja
i opet umirem pod staklima noći
sa željom da me netko osvaja.

I opet padam u svoje raspoloženje
kriveći druge za moj pogled snen
i opet moram skrivati suze
za svoj život prevaren.


Riječi, koje sam u ovoj zbirci zapisala 27.5.1998. u 23:00h:

Sve ove pjesme su pisane mnogim mojim ljubavima, dječjim ili mladenačkim ili čak ljubavima u zrelijim godinama, moji supruzima, ljubavnicima ili tek ponekim simpatijama, u svakoj od tih pjesama krije se dio moje duše, dio moga neprosanjanog sna, dio mog plavog neba, dio nečijeg plavog ili crnog oka.

Oči moje zelene gledale su mnoge oči, ljubile su mnoge usne, grlile su me lijepe ruke, mlađe ili starije, ali nakon svega ovog, u 42. godini ostajem sama… sama, kao što sam i bila dok sam pisala sve ove stihove.

Čekam nekog… sve ove živote i živote… hoće li me naći… prepoznati… zaustaviti na cesti…ne znam…?, a Sunce moga neba sjat će dok i moje oči gledaju, muzika moga srca pjevat će meni, a kad zapjevam sebi, tada ću zapjevati i tebi, jer tada ćeš tek doći…

Tako je i bilo, dana 15.8.2004. započela sam predivnu vezu, koja se okrunila i brakom i napustila sam ovaj stil pisanja te se okrenula drugačijem poetskom nebu.

Ova zbirka mojih ranih mladalačkih pjesama, «Gola žena», nastajala je u razdoblju od 1969. do kraja 2002. godine i prožima rane godine mog života, kad sam pisala isključivo ljubavnu poeziju i to većinom u formi rime.
Neke od ovih pjesama sam objavila na internetu, ali većina je još uvijek skrivena po bilježnicama i rokovnicima ispisanim u školskim, gimnazijskim, studentskim i osamljenim danima.



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7889-34-0

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.