*

četvrtak, 18.01.2018.

Ne, nije to moja mala privatna apokalipsa.
To je moja velika privatna apokalipsa.
Najtočnije,
to je moja svakodnevna mora,
u koju se svako jutro iznova probudim.
Ukopčam se u sada,
a onda se svega prisjetim,
i splete se čvor u prsima za taj dan.
Noću, rasplićem ga.
Svaku večer,
svaku Božju večer,
legnem i želim napraviti vježbe opuštanja.
One su glavna stvar za osjetiti čakre,
za preći korak preko praga.
Za svjesnu okrepu.
E, ali, neće moj um,
njemu je dosta.
Opustim se,
i čim um shvati da nisam u uspravnom položaju,
smjesta se ugasi.
Briga ga, neće biti tu.
* sve, on odlazi.


N, da.
Treći u nizu dvodnevnih posjeta u bolnicu je u tijeku.
Dođemo autom na autobusnu stanicu.
I inače to je punkt rastanka.
To mjesto je praktično,
ja blebećem do tud,
jer nema se više što reći,
tek učiniti,
on je već fokusom sedam cvjetnih gredica unaprijed,
strah, pitanja, skupljanje strpljenja,
uzme torbu,
poljubimo se,
ajde, ajde, zovi me stalno,
ajde,
poljubimo se,
on prebaci stvari preko ramena i krene,
ja sjednem u auto,
gledam u retrovizor.
Ljudi gledaju naš rastanak,
mene kako gledam kako zamiče za ugao,
njega kako odlazi.
Nekad se on okrene kod ugla
pa gleda da ja odem.
Doći će bus pa će ti trubiti,
odi,odi, makni se sa stanice,
nazvat ću te.
Danas se nije okretao.
Danas je fokus bio i osmu gredicu dalje,
ne znam što je točno danas različito.

*************************************

Sanjala sam noćas
da u korito potoka stavljam
veliko kamenje koje sam šareno ukrasila,
a vadim cementne grude koje je neko nemarom ubacio.
Uljepšavam potok.


Također ,sanjala sam da na lijevom stopalu
imam madeže poslagane u oblik nekog zviježđa.
(Bilo mi je poznato,
pa sam ujutro pogledala
i vidjela da je to Cygnus,Labud.)
Pokazivala sam to nekima,
a svi su komentirali da nije na stopalu samo zviježđe,
nego imam i cijelu Mliječnu Stazu.
Nikako nisam vidjela što i oni,
ali su svi bili sigurni da je tu i cijela Mliječna Staza.


***********************************************


Sada, dok dijete spava iza ručka,
(ne, nije to čudno,
škola je počela)
izguglala sam svakakve zanimljivosti o zviježđu Labud.
















<< Arhiva >>

Clicky