Kornatske suze, zvijezde i dah... III dio

29.07.2014.


Image and video hosting by TinyPic

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... pa odem u objašnjavanja, kako je moguće da dan traje danima, i da tu sam... i tamo sam... ima li to smisla...

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... i raspredam pustu priču o zapinjanju u prostoru i vremenu, jer... još me kući nema... ima li to smisla...

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... pa počnem vezivati markove konake o moru koje oduzima dah... ima li to smisla...

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... i samo tako bubnem, da je more svemu krivo, jer me opilo k'o vino... ima li to smisla...

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... i zapletem se u mrižu od riči, a mora opisati ne znam... ima li to smisla...

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... i nabrajam riči... kristalno, bistro, duboko, modro, plavo, zeleno, začarano... ima li to smisla...

Da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... pa mantram o zvijezdama, da l' iste su to ove, il' nad Kornatima neke druge sjaje, čarobnice prave... čari-bari-srebrom zaspi... ima li to smisla...

Da, da, da, da... jedna ja, kamena i slana od rođenja... da sad brojim, koliko je od prošle nedjelje dana... pa otkrivam more moje, i ludujem ričima, na koji se način, jedno more drugim morem opija, a jedno je... ima li to smisla...

Naravno da nema smisla... pustite kamenu zvijezdanu... samo kliknite prvu sliku...
... i odgledajte cijelu galeriju, a kako slike idu redom slikanja, same najbolje pričaju...
... kako smo ostavili Smokvicu iza sebe...
... kako naš brod brodi... zacrtanom rutom... u igri skrivača mora i otoka, jer...
... i dalje "udaramo nosom" i "zapinjemo" na... je li dva... ne, ne, tri je to... u jedan...
... kako se utapamo u duginim bojama mora, a da se okupali još nismo...
... kako uživamo u pravom robinzonskom turizmu... jedan dan, samo jedan dan...
... šta se može... jedan, ali vrijedan i ponavljanja, kad vam kažem...
... anđela mi moga sa nebesa... kiss...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.