Fressssssh

nedjelja, 27.09.2015.

kraljica

Ona će meni kosu počupat, balavica jedna , Biserka kakvo je to uopće ime, ko zna odakle je to došlo.
Ona će meni o udaji pričat, ja san se iz prve udala, i mogu se udat triput danas ako mi se prohtije.
Moje je ustavno pravo da budem neudata, i u Kanadu mogu otići ako mi se prohtije.
Ja imam svog Dreama, samo mi je nedostižan, a i on se nije baš mora upisat u fratre, moga je ispunjavati svoju domoljubnu dužnost i praviti djecu.
Kad smo već kod toga, i ta balavica , ko je od nje ikad čuo nešto domoljubno, samo gluposti baljezga.
Ona će meni grivu počupat, da se nije onoj sovuljagi zamjerila sad bi je repom opandrčila pa bi joj onaj klaun Domenico mora mahati dolarima oko glave da dođe sebi.
Ovako neću joj ništa, bit ću kraljica dostojanstvena kao naša predsjednica.
Sad idem širiti Hrvatsko jedinstvo i malo uredovat po blogu, oni urednici , oni će meni iz Beograda uređivati po blogu, e neće dok je Lion živa.

- 08:26 - Komentari (19) - Isprintaj - #