Zmayski z Brega landra naokolo

26.03.2011., subota

Ja sam Braca od Piškorevaca! - Ja sam Baja od Požeškog kraja! pjeva---------------------------(a ja sam faca s Trešnjevačkog placa... wink)

Od Đakova se spuštam ka jugu preko Piškorevaca i Vrpolja, pa kod Babine Grede okrećem ponovo na istok, no nekako mi se još vozi i ne žuri mi se pa umjesto planiranim putem preko Štitara do Županje odlazim znatno sjevernije, do Cerne, pa se do Županje vraćam preko Gradišta.

U Županji opet tankam - privatna pumpa s lijeve strane koji kilometar prije granice, benga 50 lipa skuplja nego na ostalim pumpama; tip je bacao neke lire i počeo se izmotavati kad sam tražio R1; baš me zanima hoće li ga stvarno poslati poštom kao što je rekao. Prelazim Savu i granicu (iako se kaže; "Rijeke nikad ne razdvajaju, one povezuju.") i napokon, poslije cjelodnevne skitnje dolazim do pravog cilja ovog putovanja; ustrojavanja MK Veterani - Posavina! Nastavljam malo uz Savu, kroz Tolisu u Domaljevac; tu je večeras akcija...

U Domaljevcu najprije nalazim dva bajkera iz Vukovara; Crnog (sa prošlogodišnjeg Bleiburga) i njegovog frenda, a zatim nalazimo i glavninu društva, u birtiji - naravno! "Psihički" se pripremamo za zahtjevnu skupštinu, uz uobičajenu zagrijanu atmosferu među frendovima.

Par kilometara odavde je i selo iz kojeg je ljubav iz moje nježne mladosti; Bok. Evo me, Miro, i u tvom sam kraju! kiss

- 16:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.