Zmayski z Brega landra naokolo

15.06.2009., ponedjeljak

Mapa puta

Vrijeme: Oblačno i vjetrovito, blago.
Ceste: uglavnom dobre, lokalne, regionalne i državne ceste, asfalt.
Ukupno pređeni put: 204 km
- 11:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Do Varaždina i natrag

Već dugo nisam zapalio nekamo izvan grada - i grizem se što sam protraćio prethodni produženi vikend. Namjeravao sam 3-4 dana pratiti Kupu uzvodno kroz Gorski kotar do mora, ali zbog posla i nekog krivog osjećaja u glavi...ahh; izgovor je kao dupe - svatko ga ima. No, barem danas lovim malo zraka. Idem starom Varaždinskom magistralom od Sesveta preko Zeline i Novog Marofa do Varaždina. Cesta je dobra, no osjećaj zadovoljstva vožnje je nikakav; gužva i agresivni automobilisti na cesti, kao da se nisam ni maknuo iz prljavog Zagreba. Lokalni "sportaši" u nabrijanim gradskim jurilicama - razni Klijići i Pežojćeki - ulaze u mene bez pardona, i misle kako moraju biti brži - fućkaš takvu vožnju.
Varaždin donosi predah, grad "diše" na dva kotača (i sa i bez motora!); histerija "sada i odmah" se više ne osjeća - sprema se i Motosusret u Ivancu pa me neki mladi bajker poziva da dođem tamo. Znam; ako odem neću kući prije jutra a za sutra već imam dogovore... Svejedno, krećem prema Ivancu i već u tim popodnevnim satima nailazim na cesti na grupe motorista, uglavnom zagorskih tablica, očito se spremaju na feštu - lijepo! Nastavljam za Lepoglavu, pa potom još uvijek obnavljanom i zatvorenom (ali prolaznom!) cestom preko Golubovca i širom svijeta poznatog Kuzminca ;-), pa za Mače. U Mariji Bistrici se odvajam desno, na jednu od meni najživopisnijih (dakle; najzavojitijih i najbregovitijih) cesta u Zagorju; prema Stubici. Pitomi zagorski bregi svako malo otvaraju nove vidike i znaju odvući pogled u daljinu, pa na trenutke gotovo da zaboravljam kako sam na motoru i na cesti, kao da sam u mojim snovima i letim nad rascvjetanim šljivicima...
Poluprazna cesta samo teče, niko se ne nagurava, vrijeme je suho, no znatno vjetrovito pa me u par navrata i malo premetava po cesti - to samo povećava zadovoljstvo i osjećaj skitnje. Preko Sljemena se vraćam doma - na vrhu opet zastanem i uživam u oblacima koji se prevlače preko hrpta i usred ljeta sve kupaju u vlažnom sivilu magle. Nije da je fali ove godine, no ipak stvara dobar ugođaj.
- 10:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.