26

ponedjeljak

veljača

2024

BABY LASAGNA

BABY LASAGNA










RIM TIM TAGI DIGI DIM
Ayy, sad sam veliki dečko
Spreman sam otići, zbogom, mama, zbogom
Ayy, sad sam veliki dečko
Odlazim i prodah svoju kravu

Prije nego što odem, moram priznati
Trebam krug opuštanja
Još jednom za sve lijepe trenutke
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tim
Nedostajat ćete mi svi, ali najviše mačke
Falit će mi moje sijeno i moj krevet
Ali najviše od svega, nedostajat će mi ples
Pa hajde svi, zaplešimo
Sad ne zovite, ne pišite
Odlazim s prvim svjetlom
Ne plačite, već plešite
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tim
Nema povratka
Moja prisutnost blijedi u crno
Da, nema povratka
Napada anksioznost
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim
Nadam se da ću naći mir u buci
Želim postati jedan od tih gradskih dečki
Svi su tako lijepi i tako napredni
Možda znaju i naš ples
Zbogom mama, zbogom tata
Mijau, mačko, molim te, mjaukni i ti meni
Ne plačite, samo plešite
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tim

Baby Lasagna, iliti Marko Purišić, jučer je na “Dori” , izborio odlazak na “Eurosong

Iskrene čestitke. Po meni, unatoč nizu lijepih pjesama, mislim da je pobjednička pjesma bila najprikladnija.
Pjesma ima i svoju poruku, koja se vidi iz originalnog videa.
Odlazak s malim kovčegom
“Zbogom mama, zbogom tata, zbogom mačka”
Ima jedna predivna pjesma “Suza Za Zagorske Brege” koja završava “ Vrnul se bum nazaj” /vratit ću se/
Ovdje je izostao povratak.

Oznake: BABY LASAGNA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.