28

ponedjeljak

kolovoz

2023

POZNATI ZAGREBU



POZNATI ZAGREBU NAKON POTRESA 2020







Mome gradu izvan mene
darujem toplinu sjete
kada vjetar s Medveščaka
krošnje javora zaplete

Kada udari s Griča podne
preko Trga prema jugu
golubovi kad polete
prema nebu kao drugu

Zagrebačkim ulicama
cesta mog života teče
njegova me me radost blaži
njegova me rana peče

Od davnina ima razlog
i za Sunce i za ime
svoju dušu dijelio je
i ponosio se time

Mijenjali mu roditelje
prema svadbenome redu
da bi oženjeni vuci
mogli bolje da ga jedu

Zato danas smiješimo se
ja njemu, on u meni
kad se djeca zaigraju
kad Zrinjevac zazeleni

Ne treba mu zlatna kiša
nek’ ga samo jesen zlati
kad ga očima zagrlim
nek’ me čuva kao mati

I skupi se to kaj je bilo
i zel vre zlata puni ćup
i zlato stresel ti vu krilo
za falu kaj smo bili skup


Glazba i tekst: Jadranko Črnko

Oznake: Poznati Zagrebu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.