04

petak

studeni

2022

DNEVNIK JEDNE DENIKE

DNEVNIK JEDNE DENIKE





Ja sem mala dacklica. Zoveju me Denika.

Zmislila sem se šrajbatii dnevnik.
Ne bum baš svaki den šrajbala, nek kad je nekaj važno.

Već sam ja bila na blogu.
Šrajbala sam i kak pesica purgerica.
Sad sem hitila ime purgerica jer sam skužila da ja to nisem.
Pročitala sem, kak su purgeri oni koji imaju bar pet babica i dedeka
z Zagreba.
Kak bedasto .
Ko to ima? Fakat malo.
Ja bi s mojim rodovnikom imala , ali mi je mama dotepenka.

Tak, ziher nisam purgerica, ali zagrebački purgerski špreham.
Nemrem reći da baš fajn špreham, ali učim.
Ja sam ipak Zagrepčanka i kajkam.

Problem je kaj fakat nemam od koga učiti.
Sve slušam, ali čak i kad sam u kafiću s penzićima, ne naučim Bog zna kaj. Baš su nekakšne cvebe.
Ipak se splati peti u kafić. Svakaj čuješ.
Svi šprehaju o euru. . Šprehaju kolko bu koštala šalica kave v eurima. Ma baš me za to briga. Kavu tak i tak ne cugam .Probala sam i nije mi bila fina. Žufka je.
Više me brine moja klopa. Brine me kolko buju koštale Brit kuglice, konzerve s pasjom paštetom, pasji oblizejki pasji keksići, klobase
Jesti moram.

Inače dobro živim. Svaki dan idem na livadu. Šećemo od vugla do vugla, al pazim da me ne stepe avto. Ne kregam se, ili nedaj Bože, tučem s pesima. Kojput poteram kakšnu vranu, ali se i čuvam, jer kad imaju mlade znaju pošandrcati i hočeju me čvoknuti za rep. Taubeke ne teram.
Za špancir se zbigecam. Ak je zima imam i fajn mantel.

Jenput na teden imam vizitu.. Dolazi mi Robi, i tad dobim pasju
klobasu koju odmah progutam. Jako se veselim vizitii i volim Robija, pa mi kojput, od veselja pobegne kakšna kapljica. Zato moram čekati pred vratima, a moji to onda opereju.

Malo gledam i televiziju. Prvo sam gledala samo crtiće. Tu se furt nekaj vrti i lepe su farbe.

Onda sam otkrila sabor. To je fest interesantan i zabavan program, pak mesto crtića sad gledam to, naravno, kad sabor nije na ferijama.
O tom drugi put. Moram se još malo snači.

Kušlec
Denika

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.