17

subota

rujan

2022

LAMBADA

LAMBADA







“Plače onaj koji me je jednog dana natjerao na plač
Plakat će da se sjeti ljubavi
Za koju jednom nije znao brinuti
Sjećanje će biti uz njega kamo god da bude krenuo
sjećanje će biti zauvijek gdje god ja išla”


Lambada je brazilski, erotiziran ples koji je postao popularan negdje
1980 god. prošlog stoljeća, a već devedesetih, disco klubovi svijeta odzvanjali su tom naelektriziranom muzikom, koja ima poveznicu sa sambom i ostalim južnoameričkim plesovima.

Lambadu je , na neki način, učinio poznatom Francuz Lamotte, nakon posjete jednom lokalnom karnevalu u Brazilu
Dodatno ju je promovirala grupa Kaoma.

Plesati se može solo, u paru ili u grupi.

Lambada nije zaboravljena. U nekim dijelovima svijeta, kao u Japanu, još je jako je popularna, a i uči se u plesnim školama.

Moj susret s lambadom, bio je neposredno po pojavi plesa,
Bila je to jedna konferencija jugoslavenskih privrednika, koja je završila plesom.
Zaintrigirala me je muzika i iznenadilo poznavanje plesa učesnika, iz svih ondašnjih republika.

Ples nisam poznala jer sam ga očito prespavala.

Prvi dojam je bio da to nije za mene.

Nakon nekoliko dana, na televiziji sam vidjela gosp. Madeleine Albright, prvu ženu na poziciji državne tajnice u demokratskoj vladi B. Clintona, u odličnoj solo izvedbi lambade.
Promijenila stav, ali lambadu nisam nikad plesala jer zapravo, ne volim plesati.


Toliko o plesu.
Nedavno sam među objavljenim receptima, pronašla recept za lambada šnite.
Pretpostavljam da je kolač inspiriran plesom, ali nisam uspjela pronaći pisanu poveznicu.

Kolač izgleda ludo i inspirirao me da ga pokušam napraviti.
Kolač je ispao fin, ali po izgledu nije na visini.

A ja sam dala najbolje od sebe.
















ps posebna hvala mojoj dragoj unuci Petri, koja se našla u Zagrebu i naučila me staviti video u blog

Oznake: ples

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.