Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

petak, 19.10.2012.

Život je maskenbal

Danas sam bila s prijateljicom na kavi. Nekad smo bile vrlo bliske i viđale se gotovo svaki dan. Danas je to malo, ustvari dosta rjeđe, nekako nas je život razdvojio. Ona je otišla svojim putem a ja svojim. Tu i tamo nam se putevi presretnu. Prije smo bile, kako se ono kaže - i u dobru i u zlu. Danas i ne baš, najčešće se vidimo kad nam je loše, ili njoj ili meni. Nažalost više se sastajemo po prijateljici tuzi.
Tako mi sjedimo na jednoj sunčanoj terasi i razgovor ide. Ide svojim tokom. Ovaj put za promjenu ona je ta koja je u problemima, ona je ta koja se nalazi na raskrsnici, ona je ta koja analizira, ona je ta koja ne zna kako i što dalje. Slušam je pažljivo i razmišljam o onom što priča, o onom što je muči, o onom što je tišti.
Slušam je i sramim se sebe .... Nikad mi nije ni palo na pamet da nju mogu mučiti takvi problemi, da su to za nju uopće problemi ... Ona je cool žena. Ona uvijek ima rješenje za sve, ona je poduzetna, ona jednostavno uvijek zna staviti pravu stvar na pravo mjesto, ona uvijek nađe onu pravu riječ ... A ipak je ona tako ranjiva i toliko jedno preplašeno dijete zarobljeno u tijelu odrasle žene... Toliko me iskreno dirnuo taj naš razgovor i potakako me da napišem ovo ..
Živimo u svijetu maski. Svi imamo i nosimo razne maske. Stavljamo je ujutro čim otvorimo oči a tokom dana ih samo mijenjamo. Imamo jednu masku za obitelj, drugu za prijatelje, jednu za posao, drugu za uspone, padove, tuge, sreće, borbe, svađe.... Svi živimo s maskama. A onda kad smo sami pred sobom i sami sa sobom, ogoljeni smo i jadni. Bolno smo svjesni sebe, svojih slabosti, svojih mana, analiza i samoubilačkih svakodnevnih samoanaliza... Jednostavno smo ranjivi ....
Ispod te ljušture, svi smo krvavi i muče nas isti problemi. Dali ću ikada upoznati i spoznati što je prava ljubav, dali ću ikada biti sposobna voljeti, dali će itko ikad mene voljeti na način koji ja želim, dali ću preživjeti do prvog u mjesecu, dali ću moći učiniti ovo ili ono, dali imam snage za učiniti promjenu u svom životu?
Dakle, princip je isti, sve su ostalo nijanse ...

- 21:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #