Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

četvrtak, 18.10.2012.

Čarobnjak iz, negdje ...

"Slijediš li žudnje svoga srca i osluškuješ li želje svog istinskog ja, otvoriti će ti se mnoštvo mogućnosti i zakoračiti ćeš u potpuno novu stvarnost. Počet ćeš doživljavati znakovite podudarnosti - primjerice, u pravom trenutku biti će ti ponuđen odgovarajući posao. Pomislit ćeš da si čarobnjak jer ćeš u svoj život privlačiti prave ljude i najbolje mogućnosti. Takvi će događaji zapravo biti potvrde da se nalaziš na pravome putu."

Ovo je citat iz jedne knjige koja mi je jednom davno došla u ruke, i nedavno sam je opet kao slučajno našla u biblioteci i opet je pročitala. Knjiga koja je prepuna meni izuzetno životnih situacija. Zašto kažem meni?
Zato što se upravo tako trudim živjeti unazad dosta godina. Kad sam sa velikom sumnjom počela onda sam se morala truditi, jer je to bilo nešto što nije moje, nešto sa čim nisam odrasla, nešto što mi nikad nitko nije rekao. Kad sam otvorila Pandorinu kutiju to je izgledalo kao da plivaš uzvodno boreći se sa pomahnitalom rijekom.
Nešto je bilo potrebno promijeniti.
Jedan mudrac davno je rekao da kad počneš sebe mijenjati onda se počne i sve oko tebe mijenjati. Mogu samo reći - isitna!
Davno sam započela jedan veliki i beskonačni projekt koji se zove rad na sebi. I još traje i trajati će .... možda zauvijek, najvjerojatnije .... gotovo jedini rad koji stvarno nije uzaludan i rad gdje slatke plodove ubireš gotovo svakodnevno.
Neki novi način razmišljanja i pogleda na dobre i manje dobre situacije koje te prate iz dana u dan, sada, nakon toliko godina rada, čitanja, druženja, diskusija, promišljanja dobivaju neku drugu dimenziju, neku drugu boju.
I ništa, ma baš ništa više nije tako teško i neizvedivo .....

- 22:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #