Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

petak, 12.10.2012.

Jutro kad ti sve krene ....

Obožavam ova jesenja jutra, kad ti sve krene naopako, ili možda ipak nije naopako već upravo tako treba biti.
Kišni petak je!
Evo što nosi kišni, jesenji petak u jednom gradu! Nadasve obožavam jesen, jako volim njene boje koje nam donosi, obožavam jesen u šumi ali u gradu volim je ipak malo manje.
Jutos sve nešto na trk, od trenutka kad sam oči otvorila, sve brzo.... Trk oblačenje, trk u vrtić, kiša, gužva na cesti, krećem se autom kao puž, milimetar po milimetar, već sam nervozna od vožnje.
Izlazim iz auta na pola puta i idem pješke. Gledam na sat, da, kasnim na posao. Sve radi gužve, a još sam ranije danas krenula. Koliko god sam nervozna i svjesna činjenice da je to jedno od onih jutra koja je najbolje preskočiti, ipak uživam u hodanju do posla. Uživam u ovom trenutku, iako me je sve jutros izbacilo iz mog balansa.
Ma dobro, nema veze, proći će i to jutro....

- 09:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #