ŽELJA U NOVOJ 2022. GODINI

31.12.2021.




Zapalila sam
crvenu svijeću
u Novoj godini
za sanjanu sreću
i put u ovoj tami
gdje smo svi tako sami.

Crvena svijeća je dogorjela,
svoj plamen je ugasila
kao smrt što gasi život u trenu
kad osjetimo tamnu sjenu.

U godini Novoj što poželjeti,
a što već nisam željela,
što već nisam imala
i što već nisam gubila?

Ništa željeti neću
neka samo dođe,
ništa sanjati neću,
ali nek' ne prođe
to što doći mora
sâmo od sebe,
ako mora i nek' bude
kako bude
za sve moje
snove lude.



napisano: 31.12.1998. iz 3. zbirke poezije "GOLA ŽENA"



http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-34-0
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 45

30.12.2021.



slika: digital art @Carmen

Jadranka Varga: ČINI MI SE


ah, te Aragornove riječi,
možda me zaziva
svilena tama Svemira,
možda je onaj udarac na Jupiter
poslao neku zraku
i zaustavio me u vremenu,
jer svjetlost i tama su nedjeljive
i jedna bez druge ne mogu,
a u tami odmaram te osjetljive oči duše,
dok na svjetlu odmaram moje tamno srce,
jer kidanjem veza između tame i svjetla
ne može se doći do centra našeg bića,
a kad su one raspoređene pravilno,
onda caruje život


(Aragorn je lik iz Tolkienove izmišljene mitologije. Aragorn je rođen 1. ožujka 2931. godine Trećeg doba, kao jedinac Arathorna II., 15. poglavara Dúnedaina, i Gilraen. Pojavljuje se u knjigama ''Gospodar prstenova'' i ''Nedovršene pripovijesti.'' Aragorn je bio poznat kao Strider, Šumar koji je živio u Divljini štiteći stanovnike Međuzemlja. Aragorn je bio poznat kao Strider, Šumar koji je živio u Divljini štiteći stanovnike Međuzemlja. Ali on je i posljednji potomak drevne kraljevske loze, i kada se pridružio Družini Prstena došlo je i vrijeme da ispuni svoju sudbinu. I dok se Frodo Baggins nastojao domoći Klete gore i uništiti Prsten, Aragorn se borio protiv Neprijateljevih slugu te se samom Sauronu otkrio kao Isildurov nasljednik. Nakon Sauronova pada Aragorn ujedinjuje kraljevstva Gondor i Arnor. Mir i blagostanje se vraćaju u Međuzemlje.
sve o Aragornu, ovdje:
https://hr.wikipedia.org/wiki/Aragorn

napisano: 04.08.2009. 19:18h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php



slika: digital art

Ivan Dragičević: SVJETLO I TAMA

Priznam, dugo sam živio u tami
i u tami svjetlo dugo sam tražio,
ali znajte, u tami svjetla nema
iz tame izlazi samo tek pokoja sjena.

Poslije sam svjetlu tamno srce dao
i svoje oči duše na svjetlu odmarao,
ali je srcu netko ustrajno ponavljao,
griješiš, patniče, tamu još nisi upoznao.

Što sam tu mogao, tamu sam dozivao,
njen je dašak sjene dušu mi pomilovao,
u jednom trenu u srcu sam saznao,
da bih bez tame na svjetlu izgarao.

Potom, živio sam u svjetlu i tami,
lijepo su u vremenu prolazili dani,
sve čine svoje na svjetlu sam tkao
tami sam samo sjenu svoju dao,
jer svjetlo i tama stalno su sa nama.


moja pjesma je iz 14. zbirke "RUŽA MOG SRCA" i zajedničke zbirke
"EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-146-4 (RUŽA MOG SRCA) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

13.02.2019.. objavljeno ovdje na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2019/02/1632219849/rijeci.2.html

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 44

28.12.2021.



slika: artist Artist Daniel Gerhartz



Jadranka Varga: ČINI MI SE

činim se beskorisna sebi,
ako me nema u tebi,
u tvom srcu gdje ruža spava
i tamo gdje je
polegla mlada trava

čini mi se,
pobunit ću se
protiv života i Neba,

čini mi se,
opet sam zavezana
za neki kup sjećanja


napisano: 02.03.2018. u 15:00h, a iz 14. zbirke "RUŽA MOG SRCA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php



slika: digital art


Ivan Dragičević: ČINI MI SE

čini mi se,
te tanke niti
koje su spone,
da nas vežu
kad sve tone

čini mi se
u sjećanju mom
posadih ružu
u srcu tvom
i ćutim, odluka je prava
tamo moje srce
sa tvojim spava


moja pjesma je iz 14. zbirke "RUŽA MOG SRCA" i zajedničke zbirke
"EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-146-4 (RUŽA MOG SRCA) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

03.07.2018. objavljeno ovdje na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2018/07/1632148882/cini-mi-se.html

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 43

27.12.2021.



slika: digital art


Jadranka Varga: PRIVLAČENJE

nešto tako zatvoreno

jako me otvoreno

privuklo i zaustavilo

pa sam zastala čitajući

nevidljive bridove stvarnosti


napisano 27.08.2018. u 11:18h, a iz 14. zbirke "RUŽA MOG SRCA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php



slika: digital art

Ivan Dragičević: MJESTO

mjesto gdje počinje trag
nevidljive stvrarnosti neke
traži sve ono iskustveno
sve naše isušene rijeke

svaki korak u spoznaji
je prepreka nova,
a novi izazovi na putu
naša stvarnost je ova


moja pjesma je iz 14. zbirke "RUŽA MOG SRCA" i zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-146-4 (RUŽA MOG SRCA) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

26.07.2018. objavljeno ovdje na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2018/08/1632153098/privlacenje.html

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MAŠA - SRETAN TI ROĐENDAN, KOKICE MOJA!

26.12.2021.

Maša, moja curica mix-borderica, danas slavi 6 godina.

Sretan ti rođendan, Mašenko slatka, hvala ti što si nam obogatila naše živote i živjela nam još dugo u zdravlju i veselju sa nama.






slike: Shadow


2017. sam izdala 10. zbirku „OČI PUNE ZVIJEZDA“ i sad, zašto sam izabrala baš ovaj naslov „OČI PUNE ZVIJEZDA“? Vrlo jednostavno: svaki puta kad je pogledam i dok gledam u te njene predivne oči, u njima je uvijek svjetlost milijarde zvijezda, svjetlost koja sjaji otkad nam je došla u naš mali dom 13.02.2016.

Maša je rođena 26.12.2015., točno mjesec dana nakon odlaska naše Šuškice 26.11.2015. i 13.02.2016. se uselila kod nas te je unijela u naše živote dinamiku, svjetlost, veselje, radost, smijeh, trčanje, skakanje, posebno lajanje kad netko zvoni i posebno lajanje kad ona nešto hoće, a kad se kuha, onda i ona kuha sa mnom obavještavajući svog Gazdu, da se tamo u kuhinji nešto radi i da on obvezno to mora doći vidjeti.

Dakle, moja Maša i njene OČI PUNE ZVIJEZDA su bili inspiracija naslova ove 10. zbirke „OČI PUNE ZVIJEZDA“




ISBN broj: 978-953-354-014-6
http://www.digitalne-knjige.com/varga10.php

MAŠENKA

kad je pogledam u oči,

u njima sjaje milijarde zvijezda

prelijevajući se od beskraja

pa negdje uranjajući u moje

i tad zaboravim na sve probleme,

jer znam, došla je u moj život

kao dar anđela

moja mala Mašenka



pjesmica je napisana: 26.6.2018. u 11.30h, a iz 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA"

http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-3554-146-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SRETAN TI ROĐENDAN!

25.12.2021.



slika: digital art


Sretan je onaj
tko u srcu Isusa nosi
to je blaženstvo ljubavi
i sloboda kao vjetar u kosi.

Sretan Ti rođendan,
Isuse, Gospodine moj,
dobrodošao u ovaj mali dom,
jer je to i dom Tvoj.


slika: digital art

Za mene su anđeli
jedini ukras rođendana
našeg Gospodina Isusa Krista
i to ne samo onog dana
kad je On rođen,
već svih ovih godina
kad slavimo taj svečani dan
koji svim dobrim ljudima
donosi ljubav i miran san.


napisano: 25.12.2020. u 00:27h, iz moje 20. zbirke poezije

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


napiši nešto, ako želiš: (40) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ

24.12.2021.



slika: digital art


kad zatvorim oči,

utonem u duhovnost

i vidim samo

ljepotu svega



napisano: 16.11.2021. u 18:37h iz 20. neobjavljene zbirke poezije

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



Badnjak 2021. u našem malom domu:




napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






EHO ... 42

23.12.2021.



slika: digital art


Jadranka Varga: DUBOKO U TEBI

Zaleđenog srca, rastrganog u razne oblike i tako zaleđenog u apstraktne figurice, izmaknula sam otpadniku vremena i shvatila, da se otkucaji srca ne stapaju u pravilnom ritmu sa tvojima.

U tom kretanju između zvjezdanog kruga nepouzdanog vremena do spajanja noći života i smrti, tvoje plave oči zasjale su kao kristali na tamnom nebu i osvijetlile mi put.

Između naša dva svijeta nema granice, to je sad svjetlost koja se grli sa mojim sjenama i prosipa zlatni prah na naš put prema svijetu dubina ljubavi i potopljenog svijeta duboko skrivenih tajni, u meni je iznikao drugi dio tebe, u tebi niče drugi dio mene.

Na bolno mjesto Longinovog koplja stavila sam crvenu ružu, da bi zarasle rane dobivene od onih plavih očiju, ti si ovdje za mene, a ipak drugačiji od svih i moja duša, toliko delikatna kao i tvoja, pronašla je tajni ključ i pružila ti ga na dlanu... kao mladu pticu.

Svijet opsjenarstva, iluzija i ludih snova pokazao se kao loš putokaz… bile su to samo priče.


napisano 02.04.2005. u 12:59h | na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=49054


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php




slika: digital art

Ivan Dragičević: DUBOKO U SEBI

Nudim ti srce rastrgano u razne oblike
bez opsjenarstva, iluzija i ludih snova,
zaleđeno tako u apstraktne figurice jave,
raspoređeno u segmentima tijeka vremena.

Znam, srca se ne stapaju u pravilnom ritmu,
dok gibamo se između zvjezdanih krugova
nekog nama nepouzdanog protoka vremena
kada se spajaju noći života i tragovi nestanka.

Prema odsjaju blagog pogleda vidim te u noći
na tamnom nebu tražiš pogled mog plavog oka
te kristalnim krijesnicama osvjetljavaš moj put
i prosipaš zlatni prah sjećanja u tami ove noći.

Put između naša dva svijeta nema granica,
dubina sjete uronjena je u duboko skrivenu tajnu,
u svjetlost na putu što se grli sa mojim sjenama,
izniče drugi dio tebe u tebi niče drugi dio mene.

Na bolno mjesto stavljam otisak crvene ruže,
da bi zarasle rane dobivene od uboda njena,
znam, mi smo ovdje za nas, drugačiji od svih
i naša pronalaznost je tajni ključ tog otkrivenja.

U pričama što kruže ne vjerujmo u opsjenarstvo,
u iluzije ludih snova i tamne dubine svih pogleda
te priče često su lutanja putokaza lažne slobode,
mi vjerujmo u tragove, a oni uvijek nekud vode.


moja pjesma je iz 1. zbirke "SJENA DUŠE" i zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 (SJENA DUŠE) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






21.12.1991.

21.12.2021.



slika: digital art


Ova noć, tako tiha,
iza očiju diše duša,
danas je zimski solsticij
...bijeli snovi.

Iz mora zlatnih želja
nema me,
Mjesec miruje,
prazan pogled, promjena,
poklanjam životu sebe,
a poklanja li mi život mene?

Na katedrali otkucava 21.30h,
večer, zima, prozirne boje aure
obavijaju moju crnu noć,
nema me.

Kako prozirno i lako
dobivaš sva moja obećanja,
a slomljene linije na dlanu
pričaju istu priču
u pokušaju da te
zaustavim u trenu
odlaziš u svoj trenutak,
ima li tu mjesta za mene?

Sanjat ću san smrti
i posljednji pokušaj života,
da me vrati na ovaj planet
gdje je plavo nebo
odsjaj tvog oka
i neka noćni sati
obaviju moj san
dubokim sjajem
večerašnjeg zimskog solsticija.


napisano: 21.06.2008. 21:41:03h na portalu iskrica weblog pod naslovom "moja lutanja VIII ...", a iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=248648

21.12.2009. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=34028

11.12.2010. i 21.12.2016. objavljeno na mom blogu
http://shadowofsoul.blog.hr/2010/12/1628558714/21121991.html

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/12/1631337135/21121991.html

3.10.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69334

21.12.2011. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=73579


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana.
Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SREST ĆEMO SE OPET

20.12.2021.



slika: digital art


Ne hodaš više tragovima mojih stopa, izložen si vjetru, sjaju mutnog Mjeseca i tišini neba, a dok se suton presvlačio u tamniju tamu, led se otopio oko srca i otpustio one kapi što ih iz daljine tek glazba sluti.

Riječi, crvene kao rubin, zamagljuju pogled na život i čine ga sjajnijim i razvezanijim za ljubav, vidjela sam u snu cvijet vatrenog sjaja, vidjela sam tamne ptice u letu, a šum njihovih krila zasjenio je tvoje čudne riječi.

Nemoj biti loš glasnik u mojim snovima, ako mi želiš biti bliži, nego što ćeš to ikad biti u stvarnosti, u snu ne govori lažne riječi, ne obmanjuj dubinu snova i let tamnih ptica, jer uskoro će mojim danima zavladati bijele magle, a snovima bezimena lica čudnih oblika, pristigla iz svih svjetova podsvijesti i obmane.

Povezat ću svoj svijet sa tim podzemnim svijetom tamne strane duše i staza će me odvesti čistoj sudbini, a sve je baš onako kako je trebalo biti i kako je zapisano u zlatnoj knjizi mog života.

Ne hodaš više tragovima mojih stopa kao uvijek, ispod tvojih nogu ne raste trava, a tu gdje prođeš, ni jedna vila ne spava, bezimenog pogleda, bezizražajnog lica stojiš u mom snu, a plave oči gore magičnim sjajem rubinove vatre.

Odlutala sam opet na moje mahovinom obrasle staze i srela tvoju sjenu, osamljenu, kao zvijezdu bez porijekla, sjaja i značenja i odlazim u novi dan, a ispod mojih stopa će zaplakati vila i pustiti suzu, da odleti sa tihim šumovima tamnih ptica.

Srest ćemo se opet... negdje u snovima...


napisano 21.09.2009. | na portalu Magicus iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=30537

i 08.08.2011. ponovo objavljeno na portlul Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=66476


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TA MOJA ČUDNA POEZIJA

19.12.2021.



slika: digital artist


Nekad su postojali “Drevni”, ljudi koji su donijeli nešto i od tog je nastala moja Duša, sve je zapisano u genetskoj šifri mog kôd-a, to je mikro globus otkud čitam sve, samo ne sebe.

Kako je ovaj oblak siv, kako je prepun kiše i samo što se ne izlije iznad mog malog balkona!

Kad nebo pada u bezdan sivog oblaka ne vidi se ništa, čak i zlatan prsten na mojoj ruci ne nosi one pozitivne poruke, čak i crna vatra nije crna, čak i objava više nije objava, samo sam ja svjedok ovog dna otkud se izdižem i dolazim opet u taj plavi ocean moje čudne poezije obojene bojom tvojih lijepih plavih očiju.

Opijena sam tvojim očima, a moj poetski grob uskrsnuo je ovog današnjeg dana sa toliko poetskog uzleta, da mi ni ta moja čudna poezija nije više kreatura neke Mjesečeve noći, već je zrcalo zatvorenih šifri koje izlaze iz rijetkih konsonanata te jako čudne mi godine.

Kad se živi počinju zaklinjati na grobove živih i Mjesec i Sunce će osvijetliti bjegnuće koji su napustili svoje duše, a ja izranjam iz ovog spleta nevrijednih šifri poetskog neba i zaustavljam sat na 16.20h, to je pomak slijepog osjećaja prema čoporu koji zove svoju jedinku.

Hoću li se odazvati?


napisano: 09.03.2013. u 16.20h i objavljeno na portalu Magicus, a iz 4. zbirke "PLESAČ NA ŽICI"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=93976


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-53-1
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






5 MINUTA

18.12.2021.



slika: digital art

Za jedan pogled tvog oka dajem kap mora, prozirnu i obasjanu Suncem sjevera, za jedan drhtaj mog srca daješ svilenu tamu svemira i razigrane misli koje me obvijaju poput najfinije svile i dok oko čela rotiraju nemiri, u centru je – tišina... u centru je uvijek tišina, dok se na graničnom području događaju nemirni preokreti sudbine i Sna, a sve je to proteklo kroz moje srce i ostavilo trag, zaustavilo vrijeme.


slika: digital art

Na dlanovima prelomljene linije ne poručuju skrivene znakove sudbine, Suton se smije i lažljivo kaže, da me grije, hladan dah rane zime obuzeo mi je dušu, a iznad mog balkona polako se sprema promjena putanje, promjena promjene.


slika: digital art

Nemirom sam te dozvala, nemirom te smirujem, a u centru je uvijek tišina... staza neba je glatka, netolerantna i zahtjevna, na zidu sat pokazuje 18.05h, iz ruke oduzimam snagu, iz sebe odmatam sebe i seciram svaki dio nijemo gledajući te neotkrivene dijelove koji su sastavni dio mene.


slika: digital art

Na zidu sat pokazuje 18.06h, igrom ulazim u novi sumrak i čekam mekanu tamu, da se pojavi kao svaki puta i zauzme svoje mjesto u kutu sobe... i neka čeka, a dok ja polako tonem u svoje misli, u svoja lutanja tim tajanstvenim beskrajem mene, zazvonio je telefon u 18.10h i tražio davno zaboravljeno ime – u mom domu.


slika: digital art

Čistina je postala neravna, duša se prelomila nadvoje, nebo mi se nasmiješilo, pozdravilo me i kao da mi tiho govori: „vidiš kako je sudbina čudna, kako je sve nepostojano i kako je tlo stvarnosti slabašno..“ ... vidim... i ne vidim.

U tih 5 minuta Sunce sjevera je obasjalo moju dušu i nestalo negdje daleko, u svilenoj tami svemira.


napisano: 13.09.2009., iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






L E P T I R

16.12.2021.



slika: digital art

U noćnom vjetru
ostali su moji odsanjani tragovi,
prekrilo ih je ljeto novog doba.

Nisam spalila sve mostove iza sebe,
a kroz šumu emocija
koje obrastaju oko mog doma
lijepo se vidi bršljan tvojih ruku
kako se obavija oko mene
i odvodi me
u neke davno zaboravljene svjetove.



slika: digital art

Nakon divnih trenutaka u tami,
zelene zavjese su lelujale
od laganog noćnog lahora,
dok su se usne zaklinjale
na oltaru tvog pogleda,
da samo za tebe znaju.

Jedan leptir će obletjeti
ovaj globus i uginuti,
kao da vidim taj let izdaleka,
pratim ga i pružam mu ruku,
da prijeđe taj most
što stoji između mene i neba.



slika: digital art

Kasno ili rano
saznajemo za darove
koji su nam bili pred vratima,
a nitko ih nije uzeo.

Zašto leptir nije uzeo
ponuđene darove?



slika: digital art

Nije ih prepoznao kao svoje,
a dok se nebo naginje
pokazujući naklonost i ovog jutra,
u nekom čudnom stanju
moje misli dotiču tebe
i pitam se,
kako bi bilo
da te nisam srela?


napisano: 19.08.2007. u 11:12 | na portalu iskrica-weblog pod naslovom "ne gradi most dok ne dođeš do rijeke... pitanje je, je li to most ili kako bi bilo...?", a iz moje 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=191139


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PITAM SE

15.12.2021.



slika: digital art


Hoće li se polovičan čovjek zaustaviti kraj mjesta gdje je zastalo plavo jutro, hoće li njegovo hladno srce, hladnije od ovog jutra, odbrojiti zadnje otkucaje jedne tamne noći i krenuti prema tragu Mjeseca koji se još ocrtava na tamnoplavom baršunu neba?

Vjetar u njegovoj kosi poremetio je savršen sklad njegovih misli pa je mislio, da je besmrtan u trajanju trenutka, ali sa prvim naletom mog nemira stvoreni su tragovi nemira u njegovom miru.

Svakog četvrtog dana pohodiš me iz svojih mekanih prostranstava hladnog srca i šapćeš mi u praskozorje o jutarnjem nebu, a ono ostaje pustinja nakon tvog odlaska.

Pitam se, jesam li previše vjerovala anđelima koji su mi pričali priče o tebi?


napisano 26.04.2005. u 7:02h na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=51672

i 06.03.2011. objavljeno na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/pitam-se


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JOŠ UVIJEK

14.12.2021.



slika: digital art


Još je par sati do ponoći,
još je par sati
do zatvorenih vrata raja,
još je par sati
do vrata sna iz beskraja
i kad se oči susretnu s oltarom noći
gdje dogorijeva svijeća života,
znam, životne latice će se
okrenuti prema meni
i pročitat ću one
prelomljene linije života na dlanu.

Još je par sati do ponoći,
a kad podignem pogled,
srest ću tu plavu bistrinu tvojih očiju,
srest ću tvoju čistu dušu,
u igri svjetla i sjene
i na pragu zatvorenih vrata raja
uvijek ću dopustiti,
da me tvoj pogled opet osvaja.

Magla snova
prostire se ispred mene
čitajući tajne šifre svojih simbola,
a ja ću opet pokušati
odvojiti svoj lik iz tla,
pokušat ću opet izdvojiti svoju dušu
i pokloniti je tebi u ovoj noći,
jer je još uvijek
par sati do ponoći…


napisano: 14.2.2009. u 20:48h na portalu iskrica weblog, a iz 8. zbirke poezije
"MOJ TAJNI SVIJET"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=293450



ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5; Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PJESMA ZA SVE LJUDE POGOĐENE POTRESOM U ZAGREBU I NA BANIJI - DOK JA ...

13.12.2021.



slika: internet


Dok ja spavam u toplom,
oni spavaju po štalama,
a neki iz toplih fotelja
nabacuju se lošim šalama.

Dok ja jedem za stolom,
oni jedu na cesti,
a drugi su toliko bahati,
da ih nitko ne želi ni sresti.

Dok ja čekam noć
u mojoj toploj sobi,
oni je čekaju na hladnoći
želeći se spasiti hladne kobi.

Dok ja sanjam moje snove
i nadam se novom danu,
oni samo čekaju pomoć
od onih koji gledaju u stranu.

Dok ja opet čekam novi dan
u kojeg ću ušetati sama,
oni ne čekaju nikoga
jer ovi dani za njih su tama.


napisano: 10.01.2021. u 14:45h iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju


napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






S OVE STRANE PONOĆI LAKŠE JE ŽIVJETI

12.12.2021.



slika: digital artist


Pitanja su teška
kao prostor koji nas dijeli,
između dva daha
uzimam treći
i pitaš me
kakve misli lete
iza mog čela?

Koračam uskim stazama
po kojima sam te
htjela provesti,
kroz vrijeme odvesti
i nikada nas ne vratiti.

Nosim na lijevoj ruci
trag tvoje ruke,
nosim u srcu
trag tvog dodira
kao mladu pticu
stavljaš me
između dlanova
i prelazeći preko praga
ostavljaš samo
trag svog traga.

Zaustavi te misli
koje lete iza moga čela
i odvedi nas
na one staze
sa kojih se ne možemo
više vratiti,
a s ove strane ponoći
lakše je živjeti.


napisano 06.03.2004. u 22:36h | na portalu iskrica weblog, a 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=17304

15.07.2009. objavljeno na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/s-ove-strane-ponoci-je-lakse-zivjeti

20.07.2011. objavljeno na portalu Magicus kad je i 1. zbirka "SJENA DUŠE" ugledala svoje prvo tiskarsko svjetlo
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/s-ove-strane-ponoci-je-lakse-zivjeti-2


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






N O Ć

09.12.2021.



slika: digital art

Noć kao tamni saten provlači svoje trake ovim sivim danom i polako ubija dan.

Koliko je svjetla oko tame, toliko je i tame u nama!

Duboko u sebi pamtim onaj prvi zov nježnih riječi, onaj dan kad si svoju ruku spleo sa mojom, sve se događalo tijekom dana, a znao si da te neću uvesti u beskonačnost otkud ne znaš izlaz, jer beskonačnost ne traje našim životima, sve se lagano zbroji, oduzme i na kraju ostane ono zrno srca koje ima svoje lagane ritmove.

U tom moru hladne svjetlosti prolazila sam danas kao sjena… kao san, tiho je u meni odzvanjala prošla noć, prošli životi, sjetila sam se nekih trenutaka neproživljenih u ovom životu, a toliko jasnih, da je tišina postala pretiha i tako se dogodi buđenje nečeg duboko uspavanog u podsvijesti i u nekoj tajnoj šifri memorije zaleprša poput sitne kiše i nestane u visini očiju.

Još se uvijek iza mirnog čela kriju tajne misli, tajni znakovi, tajni snovi, a kad jednog dana moja duša proleti iznad svijeće života svoj posljednji let, znam, plamen će se lagano pomiješati sa tvojim dahom pa ćeš me ispratiti u daljine gdje ćemo se opet sresti.

Znaš, noć mi je ispričala ovu priču… vjerovat ću joj.

napisano: 8.9.2009. na portalu Magicus, a iz 4. zbirke poezije
"PLESAČ NA ŽICI"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=49274


http://www.digitalne-knjige.com/varga4

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: ISBN 978-953-7889-53-1
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SANJARENJE UZ MORE

07.12.2021.



slika: Jadranka Del Ponte

dok sam gledala ovu prelijepu sliku Facebook prijateljice, slikarice Jadranke Del Ponte, spontano sam napisala ovu pjesmu


Legla bih
negdje uz more,
zatvorila oči i odlutala
putem moje mašte
tamo gdje sam jednom
provodila vrijeme – u sebi.

Dok se more
tiho približava
u svojoj bonaci,
tišina šuti
i kao da nešto sluti,
zaustavlja me
u posebnom momentu
smiraja duše
nakon što se sve
predrasude sruše.

Snovi se namnožili
pa me u neke
redove složili,
ali duša i dalje
ne gleda u tlo,
već diže pogled
prema Nebu
kad sa sjevera polako
dolaze oni vjetrovi jeseni
koje će se uskoro
objaviti i meni.

Još sam zaustavljena
za onaj kup sjećanja
poznatog iz moje
magle života
kad sam se
u tihim jutrima
prikradala mom gradu
i pozdravljala ga
nadajući se blažem
tretmanu zvijezda.

Moja nadanja su se potrošila,
noći su zgusnute i tamne,
godine su stigle
vokali su rastegnuti,
dok se konsonanti
zaustavljaju u riječima
i nikuda ne odlaze.

Sve sam ispisala,
ali Duša se još
nije nadisala,
sve sam pjesme ispjevala,
ali još se ljepote
nisam nagledala,
sve sam razumjela,
ali kad se okrenem
iza sebe,
znam zašto sam
još uvijek ovdje ostala.

Ne… sve je to tek
sanjarenje uz more
gdje ležim
na kamenim obalama
i zaustavljam se u mojim
neispunjenim snovima.


napisano: 09.09.2021. u 11:30h iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZOV

06.12.2021.



slika: digital art

Osjećam te, mama,
kako me zoveš,
da bih trebala poći,
ali ne sada
ne još ove noći.

Čujem te, mama,
čujem tvoj nježni glas,
ali moj dan još traje
doći će i onaj za nas.

Čujem te, mama,
ali ja ne želim još poći
doći ću jedne tamne
hladne zimske noći.


posvećeno mami i napisano: 02.12.2021. u 20:10h iz 21. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JEDAN OD MNOGIH

05.12.2021.


22222222222222222222
slika: https://www.facebook.com/photo/?fbid=899203004904465&set=pcb.1304413890266739



Velikim očima promatram ovaj svijet koji se vrti ispod mene, ovo je vrijeme dolaska novog doba, završetka nečeg starog.

Tvoj portret u mom oku zauzima jedan ugao iz kojeg se vidi cijeli prostor, a na dan sam te pogledala bezbroj puta.

Izabrana, a ti si drugu ženu uzeo u naručje i odlutao sa njom iz mnoštva ljudi, tamo je moj bijeli grad, izgubljen u jutarnjoj magli gdje sam šetala jučer po našem mjestu kadsam prvi put vidjela tvoje lice.

Od mene su mnoge duše jače, od mene su mnoga srca dalja, nema to veze s mojim apetitom u tiha predvečerja, dok sam ti se prikradala iza leđa i nestajali smo bez glasa, na usnama si mi nacrtao svoj znak i postao jedan od mnogih u mom snu, jedan od mnogih koje sam imala, jedan od mnogih za kojeg znam da mi nikad neće više zakucati na vrata.

Dodirnuo si moje lice, usnama si zapečatio srce, posvjedočio si svojim prisustvom tok vječnosti i probudio u meni davno zaboravljenu igru ruku koja polako ustupa mjesto igri leptira.



napisano 22.09.2005. u 21:11h | na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke “SJENA DUŠE”
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=67716

i 27.07.2009. u 12:47 h objavljeno na portalu Magicus:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=27114

sjena-du-e3
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-28-9
@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka/ Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OTIŠLA JE




slika: digital art

Presušio je život,
otjecala je voda,
zatvorio se dan,
nastupila je noć,
tama je obuzela sve
i sada više nema – nje.

Pjevaju se pjesme tužne,
nižu se i stihovi sjetni
kako zaboraviti dane ružne
kad mnogi ni danas
nisu sretni?


slika: digital art

Otišla je,
u daljini se gube
tihi koraci njeni,
a znam da se
više nikada neće
osmjehnuti meni.

Otišla je,
a pjesme tužne
i dalje netko pjeva,
dok je iz života mog
presječena jedina
nit njena.


slika: digital art

Otišla je,
a sve kao da je isto
u toj daljini života
kad mi samo ostaju
topli vjetar, južno nebo
i njenih očiju ljepota.




posvećeno mami i napisano: 18.11.2021. u 15:54h iz 21. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MOJ OTAC

02.12.2021.



danas moj nick slavi 18 godina postojanja
shadow of soul je nastao 02.12.2003. i od tad je moja sjena



slika: mama

in memoriam: 02.12.1904. - 19.02.1992.

otac moj
čudan je čovjek bio
i nikad me nije
zaboravio

čuvao me previše
od problema svijeta
svake zime
i svakog ljeta

brižan je bio
i sve mi je dao,
ali nikad nije znao,
da je zauvijek
u mom srcu
baš takav ostao


(moj otac je bio brižan, odnosio se prema meni jako zaštitnički i strogo, a danas osjećam da je on i dalje moj anđeo čuvar)

napisano: 09.09.2018. u 10:25h; pjesmica je iz 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"

http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN: 978-953-354-146-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.