PJESMA ZA SVE LJUDE POGOĐENE POTRESOM U ZAGREBU I NA BANIJI - DOK JA ...

13.12.2021.



slika: internet


Dok ja spavam u toplom,
oni spavaju po štalama,
a neki iz toplih fotelja
nabacuju se lošim šalama.

Dok ja jedem za stolom,
oni jedu na cesti,
a drugi su toliko bahati,
da ih nitko ne želi ni sresti.

Dok ja čekam noć
u mojoj toploj sobi,
oni je čekaju na hladnoći
želeći se spasiti hladne kobi.

Dok ja sanjam moje snove
i nadam se novom danu,
oni samo čekaju pomoć
od onih koji gledaju u stranu.

Dok ja opet čekam novi dan
u kojeg ću ušetati sama,
oni ne čekaju nikoga
jer ovi dani za njih su tama.


napisano: 10.01.2021. u 14:45h iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju


napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.