NEINSPIRATIVNO

29.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist @Raelengo

napisano: 09.11.2005. u 13:43h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=73015

Prah rađanja i spajanja ispod zvjezdanog neba pada po hladnoj jesenjoj noći i ne miješa se sa sluzavom životnom energijom koja između oba svijeta provlači svoju tanku granicu bez pouzdanog trenutka u tom vremenu.

Potrgana ljepota ogleda se u plitkoj lokvi po kojoj su hodale mnoge bezimene siluete, živimo ovaj dan, drugog za sad nemamo, osim ovog danas.

Nedovršene riječi, nedovršeni stihovi, nedovršeni životi, uzrok svemu nesaglediv je u blizinama, prepoznatljiv u daljinama, potisnuta slika nekog iz nekih dana, zamagljen pogled kao prašnjavi kristal.

Za mnogostruke susrete ne znam, za iluziju uzimam krhotinu i dijelim je na dva dijela pa je tihim korakom donosim tebi na dar.

Mjesec se uhvatio u mrežu suhih grana drveća bez lišća kao što se moje srce uhvatilo u čulnost tvog suptilnog zavođenja.

Prah rađanja i spajanja pao je na moja ramena dok se zamagljen pogled ogleda u plitkoj vodi.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KAKO BI BILO?

27.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 30.08.2004. u 10:31h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=31248

i 11.05.2011. objavljeno na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php/https:/www.youtube.com/tekst.php?id=62547

U snijegu su ostali moji zameteni tragovi, prekrilo ih je proljeće novog doba.

Nisam spalila sve mostove iza sebe, a kroz šumu emocija, koje rastu oko mog doma, lijepo se vidi bršljan tvojih ruku kako se obavija oko mene i odvodi me u davno zaboravljene svjetove.

Nakon divnih trenutaka u tami, zelene zavjese su lelujale od laganog noćnog lahora, dok su se usne zaklinjale na oltaru tvog pogleda, da samo za tebe znaju.

Jedan leptir će obletjeti ovaj globus i uginuti, kao da vidim taj let izdaleka, pratim ga i pružam mu ruku da prijeđe most što stoji između mene i neba.

Kasno ili rano saznajemo za darove što su nam bili pred vratima, a nitko ih nije uzeo, a zašto leptir nije uzeo ponuđene darove, nije ih prepoznao kao svoje?

Dok se nebo naginje pokazujući naklonost i ovog jutra, u nekom čudnom stanju moje misli dotiču tebe i pitam se, kako bi bilo da te nisam srela?


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author


Image and video hosting by TinyPic

svim dragim čitateljima i čitateljicama mojih pjesama želim sretan i blagoslovljen Uskrs

Oznake: novo doba

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PRONAĐENA

25.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist @Tońo

napisano: 02.09.2004. u 7:10h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=31473

i 8.05.2011. objavljeno na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=62404

Svojim osmijehom doplutao si moju dušu na tvoje vedre obale i vezao me za dno svog koraka, dok u valovima tražiš obrise mog tijela i u pjeni tražiš odraz mog oka.

Zakopane duše u pradavno dno, izašla sam na svjetlo dana gdje me dočekala tvoja sigurna ruka, a u podivljalom moru grudnog koša vidjeli su te da se utapaš u toj vatri i izlaziš iz nje prema mojoj sjeni.

Od početnog kamena uronjenog u dno, pod mladim Suncem, rodilo se nešto novo, jedna maslina je zadrhtala na jugu, dok si prilazio mom životu i polako otvarao sva zaboravljena vrata i rušio sve teške zidove.

Postavio si pravac prema meni i u noćnoj pjeni zadrhtao od hladnog dodira moje duše, koja se nije snalazila zbog tih novih osjećanja.

Kao jednostavna priča krenula je i ova naša, sa malo riječi u sumrak ljeta i zoru jedne davne jeseni 2004, a toplo Sunce i blage noći obuhvatili su nas i bez puno riječi vezala sam svoju dušu uz tvoju.

U zraku su ispisani titraji srca kao glazba iz nekih drugih sfera.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ISPOD TVOJE KOŽE

24.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 01.08.2004. u 10:54h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=29536

i 30.05.2011. objavljeno na portalu Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=63402

Jednom sam bila u centru tvog bića, izgovarala sam riječi ispod tvoje kože, ljubio si me u sebi duboko i nježno, gledala sam tvoje težine, strahove, gledala sam tvoje bljeskove, tvoju tamu, sanjala sam tvoje snove.

Nisam imala sjenu, imala sam centar sebe u tebi, prošao si kroz uska vrata mog života i u toj pustoši smo zaplesali ples sjena, koji i danas traje…raširio si ruke i odletjela sam ispod tvoje kože, u bijeloj izmaglici kao prozirnoj haljini, sad unutra nema ništa.

Objavljuješ mi se povremeno, podsjetiš me povremeno...želiš li povratak? ..ne znam…

Pomiješano crno vino sa hladnom vodom cijedi se niz tvoje usne i daje mi povoljne koridore za povratak, a pogledom si mi svjedočio koliko ti nedostajem, pogledom si me natopio svojom ljutom tugom, pogledom si sazrio u toj vječnoj kući progonstva, pogledom si me odveo u svoju pustinju gdje kao mistik provodiš svoje vrijeme u sebi.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAGRLI ME

23.03.2016.


i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 7.10.2009., iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=31575

Stavi mi šal na ramena i pred moj mrak stavi svjetlost svijeće, bilo kojeg porijekla, mirisa ili boje, zagrli moju dušu svojom, da u večernjoj igri zlata i tišine ispišu tvoje ime slovima zlatne prašine, uroni rukom u ruku, dotakni dlan prelomljenih linija pa iz njih pročitaj sudbinu za ovu lijepu večer.

Kamo me vodi sutrašnji pravac kretanja, dijametralno suprotan od svakodnevnog?

Moje lice u ogledalu polako skida masku ovog lijepog dana i presvlači se u lice duše, a iz ledene dubine moje tame opet lomim komad i na staklu vremena ispisujem gorku šifru tvog imena.

To staklo vremena više nema naš odraz, nema svoj komad neba, jer to je bilo sve, što nam treba.

Opet umirem pod staklima noći, pred vratima raja sa željom, da me tvoj plavi pogled rafinirano osvaja.

I tako, dok se tama polako provlači prema mom balkonu, na oltaru noći zapalih svijeću, bilo koju, bez porijekla, mirisa ili boje, jer sve te boje su oduvijek bile – samo moje.


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

prijevod:
''Ja sam besmrtna tajna.
Čak, ako i podijelim komadiće mojih misli, nikad nećeš biti u stanju pogoditi moj sljedeći potez, jer sve činim u tišini.'' - nepoznati autor

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






RANOJESENJA PJESMA

22.03.2016.


i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist RAELENGO

napisano: napisano: 15.9.2013. u 14.00h, iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA"

i 16.1.2014. postavljeno na portal Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=103060

Tiho padaju kapi života, nečujno se slijevaju na dlan razlomljenih ruža i odlaze u nepovrat, ono, što “sada” traje, više za sekundu nije.

Kad pjesma zašumi u krošnjama uvelog lišća ove jeseni, potpisat ću rani odlazak u svijet bijelih snova otkud mi stižu poruke tko se sve sprema prijeći na Onu stranu.

Znaš li, da su me ponovo zavarale tihe strune ptičjih ranojutarnjih cvrkuta i otvorila sam oči, koje su gledale tamo negdje – iza stvarnosti?

Ponovo mi se piše danas, jer ove rane jeseni ne osjećam miris jorgovana, već slatko grožđe medeno obavija strukturu mog konsonanta, koji se zapleo u krošnjama jesenjeg lišća i zauvijek ostao namijenjen samo tebi.

Znaš li kako miriše snijeg na ništavilo života, znaš li kako se mijenja boja lista u jesen, znaš li da se Sunce rađa samo jednom na dan?

Znaš li?

Ideš li lijevom stranom ulice samo da me ne sretneš ili se sklanjaš sunčevoj sjeni tek toliko, da zaboraviš vrijeme kad si me poznavao?

Završavam ovu ranojesenju kratku pjesmu, polako zavaravajući već odbjeglo jutro i razmišljajući o oštrim bridovima ledenog daha, kojeg će mi zima uskoro donijeti na dar.


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

prijevod:
''Ja sam besmrtna tajna.
Čak, ako i podijelim komadiće mojih misli, nikad nećeš biti u stanju pogoditi moj sljedeći potez, jer sve činim u tišini.'' - nepoznati autor

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NE ZNAM ZAŠTO ...

21.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 24.05.2005. u 7:05h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=54738

Namijenjeni su mi novi putevi starih znakova, a u suglasju s ostalim svijetom, iza zelene zavjese kroz prozor promatram noćno jutro, neprohodno za moj pogled.

Još se mrak provlači preko usnulih krošnji drveća, još se čuje ranojutarnji pjev ptice ... snena, brzim pokretom odbacujem san između dva prsta i zaustavljam se između nedorečenih pokreta.

Tvoj lik me posjetio u snu, a završio u stvarnosti priču gdje smo tražili suglasje između mira i nemira.

U zraku levitira pitanje, poput svjetla što obasjava sobu punu mene i nezavršene noći.

Prekinut mi je san.... zadrhtalo mi je srce jutros......ne znam zašto...


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZNAŠ LI?

20.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist MOONCHILD LJILJA

napisano: 9.3.2013. u 17.10h, iz 4. zbirke poezije "PLESAČ NA ŽICI"

i 9.5.2013. objavljeno na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=94062

Moje oči, to su oči koje ne vide vidljivo, već ono čudno pulsirajuće u Duši, kad se uznemiri srce, hipnotizira stvarnost i odvede negdje u daleke sfere, gdje razum ne postoji.

Suptilnim osjećajem opipavam polaritet tvog otkucaja života, moje Duše i odbljeska tvojih lijepih plavih očiju.

Ne tražim te nigdje, ne zazivam te odnikuda, ne čujem te, tu si, uz mene dišeš, živiš, eterična svjetlost obavija tvoju auru i odvodi me u visine gdje je divna igra zlatne tišine.

Znaš li, da si mi oduvijek u modi, znaš li da sa mrtvog kaleža ne odlijeću bijele ptice u nepovrat, znaš li da se zaklinjem na oltaru noći zazivajući ime mog Boga, koji me nikad ostaviti neće moći?

Znaš li?


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7889-53-1

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

prijevod: ''Ja sam besmrtna tajna.
Čak, ako i podijelim komadiće mojih misli, nikad nećeš biti u stanju pogoditi moj sljedeći potez, jer sve činim u tišini.'' - nepoznati autor

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TAMNA STRANA SRCA

18.03.2016.


i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 27.7.2013. u 14.45h, iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA"

i 12.2.2014. objavljeno na portalu "Avlija"

http://www.avlija.me/poezija/jadranka-varga-tamna-strana-srca

Voljela sam te tamnom stranom srca, zazivala sam te drugim glasom od glasa anđela kojeg si znao, dirala sam tvoju dušu nijemom željom, da se stopim u neki dio povratka na put bijelih snova gdje tonem i dalje i dalje, gdje me i dalje nema.

Ostalo mi je tek nebesko ništavilo, koje ubija cvijet duše što se kao sjena sjene sakrio oko izvora života i završava jednu priču jedne Duše, koja će se ponovo roditi i u bijelom miru krenuti ponovo na svoj davno određen put.

Napisano ostaje za spomen, drugi svijet nije za ove riječi, a kad potonem u bol i kad te zazovem bijelom tišinom – zastani kraj pustog groblja i vidi jednu sjenu, koja čeka sumrak pa da se stopi sa njim i nestane zauvijek.



http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

978-953-7889-83-8
Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

prijevod:
''Ja sam besmrtna tajna.
Čak, ako i podijelim komadiće mojih misli, nikad nećeš biti u stanju pogoditi moj sljedeći potez, jer sve činim u tišini.'' - nepoznati autor

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OPROSTI MI, ŠTO ODLAZIM

17.03.2016.



slika: digital art

Oprosti, što u odlutalom danu od tvog snježnog daha sad dodirujem nečije tuđe lice i njegovu kosu… oprosti, što te nisam odtugovala kako treba, oprosti, jer ću umrijeti smrću sjene i prije toga ti napisati pismo o tome, koliko si me volio.

Oprosti, što sam te pokrivala valovima mora i zato što sam dodirivala po strunama tvog života neke teme od čega i gromovi zanijeme, oprosti, što sam te čekala u gradu južnog vjetra i što odlazim bez riječi, jer sam mjesecima bila vjerna nekoj slaboj točki, a ti bosonog i bijedan, mislio si da sam tvoje duše samo sjena.

Sačuvaj taj plamen, da u vječnost gleda i na usnama neke druge neka pobijedi tog svjedoka, dok ću ja zaploviti sjevernim morem moje ljubavi i otisnuti jednu bijelu jahtu sa udaljenog doka.

Bez glasa nestajem, jer sam usnama dodirnula kožu gdje se ne mogu zavući onda kad mi je hladno i ne želim tvoju naklonost ovih dana, jer mi više nisi u modi i tvoje usne više ne želim ljubiti gladno.

Iza leđa od granita umorna sam od ovih snova koji mi najavljuju život bačen u apetite tame, a ti si mnogo više učinio od zore novog dana i vratio si me na početke mene same.

I sad ću filozofski završiti ovu priču o nama, dok pamtim naš susret kad si me kupio slatkoćom, a vrijeme je od onda do sada između nas satkalo mnogo laži što se izgovaraju lakoćom.

Nedorečena sam u svom plavom snu o priči što su je neživi pričali iz doba kad si crno vino pio... i hvala ti, moj mrtvi šapate, što si ipak u jezeru ljubavi jasne poruke od mene krio.


napisano 11.5.2005. u 13:57h na portalu iskrica-weblog iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=53449


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEKA ME NEMA

16.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 16.3.2013. u 20.55h, iz 4. zbirke poezije "PLESAČ NA ŽICI"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=93866

Neka me nema kad se spoje usne vjetra i vode, neka me nema tamo gdje sam stvorena jedne žestoke ljubavne noći kad Zemlja nije disala, kad krv venama nije prolazila.

Neka me nema u toj šaci praha pješčanog daha što se vijorio nad pustinjom života dvoje ljudi koji su stvoreni, da bi mene stvorili i svijet mi ovaj darivali kao što Bog daruje čovjeku čovjeka.

Neka me nema na dalekim obalama mog životnog oceana tog uzburkanog svijeta, neka me magle skrivaju čak i od mene same, neka me nema u ovom umornom filmu koji vrti jedan te isti scenarij.

Neka me nema u zatvorenim vratima koja ostaju fatamorgana bolesne mašte, jer vidi otvorenost uspona i padova tvog gorkog poziva, da te glazbom dana probudim i otvorim ti srce otkud ćeš nahraniti svoju mrtvu dušu.

Zato ću te sakriti u tome, da me nema, da živa ponoć ne pozna moje mrtve korake pa niti jedan tren nema onaj centar nebeskog svoda otkud pada bijeli snijeg i mrtvim ključem zatvara moje žive bijele snove.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7889-53-1

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

prijevod: ''Ja sam besmrtna tajna.
Čak, ako i podijelim komadiće mojih misli, nikad nećeš biti u stanju pogoditi moj sljedeći potez, jer sve činim u tišini.'' - nepoznati autor

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NE...

14.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist "Adriana"

napisano: 16.06.2006. u 13:12h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=106860

Izađoh na svjetlost mladog jutra, tu svjetlost još malo oblačnu, ali opjevanu pticama.

U «trećem oku» uzbuna, iza mirnog čela mir, u pretkomori srca, koje osjeća tvoje otvoreno prisustvo, zadržala se tanka nit protekle noći obojene tamnim tonovima sna bez snova.

Pustila sam misli da lete, dostižem tišinu svog «trećeg oka» koje nepogrešivo cilja tamo gdje me najviše boli – na tebe, vezuješ mi pogled samo za sebe, postavljaš čvrste granice moje aure, koja živi svojim životom.

Zaokružena mi je skrivenost u tebi, nepomična i stalna, spiralnim željama ne dozvoljavam, da se nameću drugoj pretkomori srca i pozovu te.

Ne ... postala sam kontrolor svojih želja, svojih čežnji, mijenjam trostruke želje za jedan miran trenutak bez misli na tebe, premjestila sam se u drugi prostor, ali te tamo nisam našla.

Ne ... iako me vodiš prema sebi, duša mi je nespremna za još jedno – ne.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

prijevod:
''Ja sam besmrtna tajna.
Čak, ako i podijelim komadiće mojih misli, nikad nećeš biti u stanju pogoditi moj sljedeći potez, jer sve činim u tišini.'' - nepoznati autor

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






U OVO PLAVO JUTRO

12.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 02.09.2005. u 6:57h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=65283

http://shadowofsoul.blog.hr/2010/01/1627161120/ova-lijepa-vecer.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=66094

Slova klize u ovom plavom jutru, koči me riječ i neka misao, nemam sliku, već prisustvo koje me prati danima, a ne zna kako bi se objavilo.

U praskozorju Nove godine pišem i na usnama mi je osmijeh, a onaj tko me vidi nek' mi se ne raduje, jer zna da nema ničeg izvan postavljenih okvira.

Trag mi se gubi u plavom nanosu kose i raznim etapama hidrogena-superoksida, a moje oči su zalutale u duboke neprepoznatljive obrise, tek tu i tamo neki glasovi podsjećaju na šumove.

Nisam protumačila znakove neba, no imala sam sreće – ostala sam na jednom mjestu otkud klize slova iz plavog flomastera u ovo plavo jutro.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ČUDO DAVANJA - 1. pjesma ... TOLIKO PITANJA - 2. pjesma

07.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

ČUDO DAVANJA

napisano: 06.10.2004. u 19:49h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=33986

http://shadowofsoul.blog.hr/2010/01/1627163261/cudo-davanja.html

i 11.8.2009. i 29.4.2011. stavljeno na portal Magicus:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=27947

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=62045

Konačno su bistre oči jedne duše pogledale u bistre oči druge duše i pronašle se.

Nebo je danas promijenilo svoju odoru, dok su dvije mjerice svjetlosti polako tonule jedna u drugu i sa ledenih obala nepovjerenja i sumnji, lutanja i skitanja pronašle jedna drugu...te dvije mjerice svjetlosti smo ti i ja.

Kako su zablude laka meta, kako je nepovjerenje moćno i lako zavlada plahovitim srcem!!

Plaštem sreće dodirnuti smo i pušteni u taj prvi raj, da bismo u stihiji života izbalansirali ovaj globus, jer na njemu zauzimamo naša mjesta.

Pod tamnim nebom shvaćamo jedno: najprije se mora dati, da bi se moglo primiti.

Odustali smo od primanja, počeli smo davati…. i onda se dogodilo – čudo.



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

TOLIKO PITANJA

i originalni tekst napisan 12.09.2005. u 7:08h na portalu iskrica weblog, a 28.06.2009. i 5.03.2011. stavljen na portal Magicus kojeg opet ovdje danas nalazim kao lošu kopiju:

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=66408

28.6.2009.:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=25101

5.03.2011.

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59368

Mjesec već dugo nije gost u mojoj sobi. Linija života na mom dlanu teče prema zelenim dolinama gdje me netko čeka. Dalek mi je put, a možda i nije.

Opet otvaram dušu nekim mislima što lutaju praznim otocima gdje budućnost još nije ispisala ništa. Ili je ispisano, samo ja ne vidim?

Sve što čitam u sadašnjosti primam s rezervom, jer poruke sa sjevernih zvijezda ne djeluju sa pozitivnim predznakom na moj zaokružen osmijeh.

Pitam se, stižem li uskoro na odredište.... obećano, a nedoživljeno?

Prolazi period zamora i istrošenosti. Uvjerena sam u tvoju pomoć, u tvoje plave oči.

Zacrtat ćeš mi pravce kretanja prema sebi, prema granicama neposjećenih dolina. Osjećaš li isto što i ja?

Probudio me jutros tvoj ugriz za srce, tvoje ime me dotaklo. Napravilo je pukotinu u ovom danu, sa nebeskog zvonika sam čula zvono, nedočekano kao dragi gost.

Otvori mi srce kao što gledaš u moje otvoreno. Otvaraju nam se putevi kroz radost i pomućeni razum.

Ponekad pretvaram želju u iracionalnu požudu prema imaginaciji i zarumenim se od srama.

Čak i sada, u preobraćenom šapatu slušam ono za čime čeznemo svi od reda: 'želiš li me? voliš li me?'

Toliko pitanja.... a još više odgovora, koje ne vidimo ni ti ni ja.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author


napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ti si tu...

06.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 08.03.2008. u 19:34h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=229805

i 7.10.2011. na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69540

Svaka riječ, koju napišem ima svoju nit što vodi iz magle podsvijesti i dolazi u labirint ovog života.

Kako klizi kap niz grlo, kako se objavljuje zora svakog jutra, sa tolikom mjerom pokrećeš moj život i prolaziš kroz moje sekunde…onako delikatno i fino, poput najjednostavnije komplicirane melodije.

Tišina noći… snovi se roje poput zvijezda na tamnom baršunu mašte… zaleđeni ritmovi otapaju se kap po kap.

Iz mora neusklađenih misli pišem o tebi, kao i uvijek, tvoj dah i san, dok spavaš kraj mene, kao suza kristalno jasno obogaćuje moju dušu.

I tako, bez iluzije i beskrajnih snova o ljubavi, zatvorim oči … i mir je… ti si tu.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZALEĐENI MIR

05.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 17.02.2005. u 7:03h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=45101

Kategorizacija: Poezija::>Ostalo || Datum objave na PM: 17/02/2005[1] na portalu Pisaća mašina

http://www.cip.hr/pm/tekst.php?user_id=545&film_id=4696

6.04.2011. objavljeno na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=60954

Led se širi u predjelu srca, ne otapa se duša, nema one estetike što obavija tijelo u rana jutra.

Količina vlage ispod spuštenih trepavica nestaje u pijesku vremena, a kroz davna proročanstva u ovom snijegu se ne vide tvoji tragovi.

Za pjesmu ne treba hrabrost, za pjesmu je dovoljna ljubav, o tome govori ta stara priča, koja se skupila oko mene poput bršljana i magnetski me drži u toj poziciji svojih nepravilnih slogova.

Bol je stanje promjene na bolje, signal nečeg nekome.

Moji signali su potopljeni gradovi po čijim ulicama nema naših tragova.

Ne želim jutros ničiji dodir, samo ovaj sablasni bijeli mir, koji me zaledio.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author


napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SVE JE STVAR TRENUTKA

03.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 16.04.2004. u 6:59h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=20602

i postavljeno 10.7.2011. na portal Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=65118

Čekaš me sa čežnjom u grudima, propuštenim satima, u vječnosti tog trenutka, iz noći se javio glas tame i nije očekivao kolebanja u titraju mladog zelenog lišća niti sumnju u mojim očima.

Sada, bez dodira, vidim jasne slike, uzburkane su mi misli, tvoja silueta odavno nije moja tajna šifra, a na tvoj dom sletjele su nepoznate ptice i nose ti vijesti o meni.

Ono što se uzdiže nakon njihovog vriska je tvoj dah bačen u prostor bez kraja, a vrata su otvorena, ovo je pisanje zanesenjaka, ovo su snovi romantičnog jutra.

Pričali smo o leptirima ispod struka koji se javljaju svaki put kad zazvoni telefon, dok si prelazio rukom preko mog stomaka ispod kojeg su zavijale gladne zvijeri, čuo se prasak kamena u blizini, vrijeme se promijenilo.

Želiš biti moj... nemoguće... dalek je to put, tko si ti da u nekoliko trenutaka poželiš biti moj?

Moj hladan pogled iznad tamnog neba, tvoje usne i oči nisu očekivali takav put.

Sve je u okusu kože rečeno, dok si na mojoj koži pisao neke stihove, pokazao si koliko je ranjivosti tog mladog trenutka bilo u obilju.

Tvoja suptilna duša se opustila, ali izgubih iz vida zamagljene oči, a i sjećanje ima ukus morske soli.

Sve je to stvar trenutka.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PRAVO LICE

02.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 14.04.2008. u 7:12h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=236550

Lepršali su bijeli leptirići u srcu nekoliko dana, poneki donesoše čak i lagane nemire, a neki su ljupko i mirno promatrali događaje na obalama rijeke Sna.

Kasnije sam shvatila koliko je to lijepo i volim kad mi se pokažu simboli, putokazi, znakovi.

U istom zanosu u kojem se ocrtava ovaj bijeli grad iza olujnih oblaka, ocrtavam se i ja od protekle noći ovog jutra – sama sebi...nepromijenjeno, a između dva leta postoji prostor prijeđene udaljenosti.

U tom trenu si zapitao koliko je dug taj prostor i odgovor je stigao između razdvajanja dvije spojene točke, rekao si «sudbina nas je spojila», odgovorila sam «sudbina nam se pokazala i otišla.»

U trenu, dok siva koprena kiše zastire ovaj bijeli grad, mirno i bez riječi, do nekog novog svitanja, zatvorih našu sudbinu bez velikih objava i kad procvjeta jednom poslije, pokazat će ipak svoje pravo lice, kao što se pravo lice svega uvijek na kraju i pokaže.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEMA TE....

01.03.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 17.01.2006. u 7:06h na portalu iskrica-weblog, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=81661

i 15.12.2009. na portalu Magicus

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=36128

Mjesečev krug lomi moja pitanja na dvoje, zaboravljena u dubini noći, a ja sa usnama neba, dolazim na korektnu udaljenost do tebe.

Nema te, ostao si zameten negdje u neposjećenim mjestima, neispijenim pićima, nedočekanim jutrima.

Bez govora, pločice mog mozaika stvaraju još jednu sličicu koju upućujem u prostor, a ti - neupućen u moje tajne - pitaš se otkud mi tolika inspiracija tvojim prisustvom na ovom globusu.

Ne slutiš ništa, a osjećaš sve.

Neispitan si…. treba još puno vremena proći prije našeg susreta, ulazim u predjele nekih mjesta gdje se ne umire i ne živi – samo se postoji.

Postojim... ostajem... zasjenjena za sve... osim za tebe.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

Oznake: shadow

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.