07

petak

studeni

2008

Mama

Najnovije! Momak mi je izjavio da Mirjanu Hrgu tribamo konzumirat samo u postelji.
Kao, htio bi da u kuhinji budem njegova mama. Taman kad san se poradovala da je to nekakva edipovka za nastrane, opet je stvar ispala mnogo teža za savladat. Oće da naučin spremit pašticadu identično ko potencijalna Sukrvica.
A kad idemo u kazalište frajer bi još htio da izgledan sofisticirano, sladunjavo, sramežljivo, seruckanje strogo suzdržavat!

Em nitko nije uspija napravit takvu pašticadu, em ja prduckan bez svjesne kontrole. Meni to miriše da bi on mene tija odjebat.

U udruzi SS su mi objasnili da je moj problem količina izgovorenog u odnosu na količinu saslušanog materijala potencijalne žrtv..ženika!

Taj bi odnos kao tribao bit u odnosu 1:9 u korist potencjalnog!
Ja nisan bila najbolja na tin testovima. Uvik san virovala da bi muškić volija imat nekoga kraj se ko će njega digod zabavit.
Nikako mi nije jasno šta fali kad se žensko zajebaje. Pa ne vadin sise naokolo da bi se ljudi imali čemu smijat! Pa nisan se zajebavala ni sa visinon ni širinon ni njegovom mamom! To nikad! Toliko bezuspješna nisan!

Ajme meni, ajme, ajme.
Evo upravo mi je momak javija da njegova MAMA, iako me nikad nije upoznala, predmnijeva da ja nisan cura za njega. I da on uvik sluša svoju mamu jer ona zna šta je najbolje za njega.
Ajme meni, ajme, ajme!

Di san falila?

<< Arhiva >>