25

utorak

ožujak

2008

Zašto veš mašina traje duže od braka

Izabrala sam je davno. Mjesecima sam je proučavala jer su me upozorili da je ona najbolja ženina prijateljica (to ne vrijedi za one prijateljice koje se druže sa dijamantima). Taj izbor nije trivijalan i ima dugoročne posljedice, rekli su.

Nikad me nije iznevjerila. Do nedavno. Servis je trajao kratko, ali instalater je bio blag. Pravila sam se kao da se nikad nije pokvarila.

A svi su me upozoravali na nju, moju ekološku prijateljicu. Ipak, nisam htjela zatrovati prirodu i ići protiv svojih principa. Prala sam na ruke dok nisam skupila dovoljno novca da uđem u prodavaonicu gorenja u bijelom.

Jer ne znači, ako ste vi imali loša iskustva sa veš mašinom, da su se i meni morala dogoditi. Pa valjda postoje i inteligente i kvalitetne ekološke mašine, one koje se zaista isplate. Nisu sve mašine došle jednostavno, samim činom ulaska u brak (koje nam je uvalila jetrva jer se išla riješit one koju je dobila na svom vjenčanju).

Sve su to stvarni i svakodnevni problemi, ali moja veš mašina je kao stvorena za mene i donijela mi je veliku sreću. To je istina, bez obzira na statistiku! A tu i tamo operem i onaj spremnik za prašak!

<< Arhiva >>