02

nedjelja

ožujak

2008

Heroj Goran

Moja prijateljica Sanja voljela je muške jako. Jednom je bila i sa Goranom, ali spominjala to nikome nije. "Zašto se nikad nisi pohvalila?", upitah je dok mu se čitav narod klanjao na Rivi. "Znaš," reče Sanja, "Moja baka je bila hrabra skojevka i puno je doprinila u borbi protiv fašizma. Kod nje su prespavali svi poznati partizani. Ali moja baba falila se nije. Zato je njena susjeda stavila spomen ploću na kuću, a kod nje je bio samo jedan partizan. Ali zajeb, ispostavilo se već '48 da je to bio krivi partizan i njenoj susjedi su srušili čitav zid. Zato me moja baba svitovala, čerce, danas heroj sutra zadnja budaletina, a ti budi pametna, pa ne spominji heroja ni rođenoj materi."

Moram priznat da je dugo nisam razumjela. Tek nedavno, i to ne zato što je Goran privarija Tanju ili Vanju. Privarija je on čitav narod, kad se proda HDZ-u ali je dobija lovu od raje. Di neće privarit jednu ženu kad može narod. I šta bi sad Sanji baba partizanka rekla za Gorana?

<< Arhiva >>