AnaM

nedjelja, 13.09.2020.

Vežbati, vežbati, vežbati...

Vežbe…
U zdravom telu zdravi duh.
Vežbati, vežbati i samo vežbati.
Sad ću ja to zdravlje uterati u mene. Nema kavice, nego vežbe jedan, dva…
Napravila sam raspored za svaki dan.
Prvi dan.
Tuširanje ledenom vodom, pa trčanje desetak krugova oko igrališta u parkiću.
Hladna voda je bila neugodna, pa sam je malo smlačila, a gde ćeš bez kavice izlaziti iz kuće. Od deset trčećih krugova, ostalo je prva polovina brzim hodom, a druga isplažena jezika do prve klupe.
Drugi dan
Trčanje po stepenicama, preskačući po dve, do terase na osmom katu.
Krenula sam i preskočila desnom nogom dve, pa levom, ali srce dreknulo
-Jesi li ti poludela, ima lift, pa ako ti se skače skači nizbrdo, odbijam saradnju.
Prvi put da je moje srce reklo nešto pametno. Popela se liftom, pa polako dole, da susedi ne misle da je u kući požar.
Treći dan
Brzim hodom do sprava u parkiću, desetak sklekova, ljuljanje na razboju, (izgleda lako) i neko lomatanje po nekoj spravi za koju ne znam kako se zove.
Do sprava sam došla brzo, možda jer su desetak metara od stana, raspekečila sam se na onom vratilu, ali nisam si nikako mogla podići noge ni pedalj od zemlje. Sigurno je nešto pokvareno. Slekovi su neslavno prošli, ruke sam malo pdigla od zemlje, ali ostatak tela je odbio te aktivnosti. Na onu treću spravu nisam ni išla, zauzeli je pre mene.


Četvrti dan
Planiran odmor od vežbanja
Pijem kavicu, grickam kremšnitu i štikliram, sve odrađeno.
Peti dan
U uputstvu za živite zdravo piše plivanje, najmanje sat.
Na more ne mogu, u bazen javni ne idem, privatni nemam. Nije do mene, vežbala bih, ali viša sila, štikliram gotovo.
Vežbam, nije da ne vežbam u civilizaciji. Jutros sam pekla žu-žu. Piše peći na 220stepeni nekoliko minuta dok ne porumeni. Svakih dva minuta sam trčala do kuhinje i kontrolirala. Pola sata traje tih nekoliko minuta i deset skakanja.

Nije loša vežba ni prostiranje veša. Stavi se na pod vangla za vešom, i za svaki komad se čučne, podigne, propinje. Preporučam prvih dana prati samo plahte, a za sitniji veš treba kondicija od najmanje dva tjedna.
Vežbati, vežbati samo vežbati, pa ko preživi.

- 13:49 - Komentari (36) - Isprintaj - #