AnaM

nedjelja, 28.06.2020.

Tu sam, a možda i nisam...


Moda kao moda, ne treba joj biti rob, ali pokušavaš je pratiti.
Kad je bilo moderno zeleno, bila sam od glave do pete u zelenom. Kad je bilo moderno mini suknjica, noslila sam ultra mini. Mnogi su me kopirali.
Primewćujem da sad slabo pratim modu. Pre neku godinu bio je moderan neki tigrasti komarac, pa neki koji je doputovao pravo iz piramide sa Nila. Normalan svet je bio piknut. Mene zaobišlo.
Sledeće godine navalili neki kpelji sa Lajamskom bolesti. Mangupi ujedali, i mene neki bedan nezaražen, ali mi je samo isterao pare iz novčanika, za pretrage.
Onda je stigla gospođa Corona. Svi viđeniji ljudi, sportisti, pevaljke, političari, sve to čvrknula. I sad oni kao daju svoje „stručno“ mišljenje, sve epidemiolog do epidemiologa.
Laički rečeno, iako mi je laboratorija i struka, i godinama bio posao, ništa mi nije jasno.
Obavezno se testirati, savet.
Ima test iz krvi, a ima i neki od nekuda drugde. Sve to povezano sa slovima ( ime testa) koji laiku ništa ne znači, ali on bira. Test može biti negativan što ne znači da nisi zaražen, jer ima tu i inkubacije (vreme od zaraze do ispoljavanja simptoma). Može biti i pozitivan, ali ne znači da ćeš se razboleti.


Tu sam, a možda i nisam
Stvaraju se i antitela kao zaštita od ponovog inficiranja, ali ne zna se da li se zaraženi mogu ponovo razboleti, ili ne mogu. Niko pojma nema koliko ta antitela ostaju u organizmu, ali obavezno proveriti da li ih ima. Možeš imati antitela, zaštitu i ako te je pljucnuo neko sa Coronom, ali ne mora da znači.
Momentalno sam potpuno de mode, a možda i nisam. Noćas me bocnuo neki komarac, ali sam se izgrebla u snu do krvi.
Pregledi su besplatni, ali koštaju između 50 i 100 EU, a možda i drugačije.
Hm... stiže i vaccina, koja nije još pronađena. Treba se vaccinisati, a možda oni zaraženi i ne treba.
Mislim da blogeri imaju svoje mišljenje koje treba uvažavati, a možda i nemaju.
Moderna nisam, a ne bih ni želela, jer nisam ni pevaljka, ni uspešni sportista, a najmanje političar.

- 11:33 - Komentari (39) - Isprintaj - #