AnaM

četvrtak, 11.06.2020.

Anketa, bullying…


Ptičice cvrkuću, sunašce izašlo, travica se povija pod milovanjem povetarca.
Budim se sa osmehom, protežem…i juriš po kući, kavica, kupatilo i naravno, buka TV ekran.
Krasan je ovaj svet…
I onda je počelo, vesti… Toliko i toliko oboleleih u gradu, zemlji, svetu, toliko umrlih na respiratoru, pa slike. Da sam htela gledati bolnice, umiruće ljude, užase bolesti, otišla bih u doktore. Osmeh na licu mi nestao.
Sledeća vest, katastrofa poplave, orkani, vulkani, klizišta… Na licu već grč.
On je otišao tamo, vamo, a došli su mu ovi, oni… Za vreme tih katastrofa zakuvavam kavu, ali On čeka da se vratim da mi objasni kako mi je mnogo dobro i kako brine za mene. Ne brini više, molim te, i ovo mi je previše…
Ne čuje, vidi samo sebe.
Idi k vragu TV idem ja na blog da odmorim mozak.
Na blogu uobičajeno, većina piše u svom stilu, neki pokušavaju objasniti kako je XY WR-ov ljubimac, a ona M-lonica sve zna i gde je ko spavao i da li je spavao, i zašto je mogao, kad je mogao.
Branioci X-ća se povukli čekaju razvoj situacije, a mlađahni ZR pokušava objasniti da je glavni krivac neki TZ koji je tu iako ga nigde nema. Čini se da prste u svemu ima YGRS, ali to već ide u teoriju zavere.


Sve nadzire trijumvirat koji je jedan u trojici, ili trojica u jednom, nisam shvatila, viša matematika.
Pokušavaju se u raspravu uvući i autsajderi, to im je jedina šansa da pokušaju uzdrmati žabokrečinu mirovanja na svom blogu.
Sve u svemu, nema bullinga oko nas, naročito ako ga nećemo videti.
Bulingovalo me i vreme, sunce se sakrilo meni za inat i tresnula kiša, u sobe dok sam jurila zatvarajući prozore pred olujom i razbila vazu koja mi je išla na živce, ali dar od osobe koja stalno proverava da li je držim na vidljivom mestu (grozna je, vazna, osoba draga, ali bez ukusa.
Doza bulinga ne zavisi od davaoca, nego od primaoca…

- 09:36 - Komentari (30) - Isprintaj - #