AnaM

utorak, 09.06.2020.

Odgovorna osoba...


Krenula sam u banku da uzmem 100, 200 evrića.
Prišćem ono dugmence, crveno, pa crveno. Neće zeleno da me pusti unutra.
-Nemate masku,-upozori me mladić iza mene.
Gledam levo, desno, a na vratima upozorenje od pola metra
BUDITEO DGOVORNI, STAVITE MASKU I RUKAVICE.
Spadam u one glupave koji su uvek bili odgovorni, ali ne da mi vrag mira. Sve mi u torbi, jedva nađoh zamotuljeno na dnu, za svaki slučaj.
Stavila sam masku-brnjicu, rukavice, pa opet na dugmence.
Otvoriše se rajska vrata odgovornoj osobi.
Skoro sam pala u iskušenje da umesto onih stotinjak evrića, poturim cedulju sa natpisom
PARE ILI ŽIVOT… SVE IZ KASE…
Odustala sam, nisam imala ni torbu za novac, ni auto sa upaljneim motorom… i uzeh onu bedinju, a bila je prilika…
Veni vidi vici, ne paše za post, ali
Dođoh na blog,
Da objavim post,
pa da čekam komentare,
kad tamo topovi Navarona…
Bež bež meco…Opasna situacija… spasavaj glavu.


- 18:19 - Komentari (25) - Isprintaj - #