AnaM

utorak, 08.01.2019.

Film na TV ekranu…


Film na TV ekranu…
Jedno obično, skoro svakidašnje veče.
Sednem, ako ne legnem, jer je neko ugrabio kauč, pred TV ekran uzmem onu pipkalicu i okrećem kanale.
Ako imam sreće, tu je film koji traje, računam sat i malo više. Ne izgleda loše, ali… To ali što curama sreću kvari.
Film, akcioni, očekujem brzu radnju, napetost, dinamiku u svakom slučaju. Počeo je kako treba u 21 h. Ona u krevetu, našminkana kao da je krenula na bal, cvrči telefon. (Meni kad zacvrči telefon, raščupane sam kose, od šminke ni š, a besna sam na pozivaoca što me je probudio). On mačo tip, guguče, izvija jednu obrvu, poziva je na jedrenje ili put oko sveta (meni kaže u najboljem slučaju, ’ajde dodi u kafić, tu je društvo, da se vidimo)
Ona onako napirlitana uzima večernju haljinu, nakit,zakopčava ogrlicu pet minuta okrećući zavodnički glavu, vrtoglave pete i kreće na mračnu ulicu gde samo mahne rukom i stvori se taxi (ja šljapkam u nekim cipeletinama, trapericama i majici do obližnjeg kafića)
U taxiju haos, negde juri, pa njega jure,ona se grčeviti drži za vrata koja su zaključana, pa izlaze iz taxija kao ludaci, trče svi na razdaljini od tridesetak metara. Nikako da se stignu. A, jesu trapavi i svi istom brzinom jedno 10-15 minuta.
Kad se stignu…
Šipak… nema ništa sad reklame 15 minuta. (Sretna trčim do frižidera, grabim sve što stignem, jurim u onu najmanju prostorijicu da popravim šminku… tako kažu pristojni ljudi na filmu, a svi znamo gde idu).
Nastavak, ona gleda aaaaaa, zinula da joj se vide ne samo zubi nego i krajnici, valjda je to lepo, a frizura još kao grenadir (meni kapa pokvari kosu, jedan čuperak obavezno se odvoji i štrči sa strane)


On počne da se tuče sa nekim, onaj ko prvi padne taj je na kraju pobednik.Tuku se oni prvo pesnicama, onda nekim letvama na krovu, u nekoj hali, padaju za visine trećeg kata, ali nije to ništa, tuku se i dalje. (trčim po nove zalihe hrane, šminku ne treba popravljati) oni se i dalje tuku, sad skaču sa jedne kuće na drugu (letos ja pala preko mačka, pet dana sam stavljala obloge na modrice)
U medjuvremenu reklame zakonski 2 minuta, (moj sat pokazuje 15 minuta, moram ga popraviti)
I na kraju, onaj negativac pada, pobednik odvezuje heroinu koju nisam ni primetila da je onaj što je trčao zavezao, (sigurno sam išla u kuhinju po novi provijant)
Ona gleda njega, on gleda nju. Ona ne može da kaže da ga voli, on ne može da joj kaže da bi je pozvao na kavicu kod sebe. Iz čista mira se nadju u njegovoj sobi, pusa pusa, njoj pada haljina na pod od samo njegovog dodira, frizura još uvek svaka dlaka na svom mestu. Muškić skida samo košulju da pokaže mišiće, hlače nikad.
Kraj zavisno od doba kad je snimljen film. Oni raniji imaju scenu sunce zalazi, a oni se značajno gledaju ( zaboravili da je haljina na podu).
Ovi sadašnji imaju tu pri ruci ogroman krevet sa baldahinom, padaju u njega prevrću se. Njoj se vide i creva, njemu u najboljem slučaju rit ( gde je tu ravnopravnost polova pitam se ja).
To je na filmu kraj. U reali je to obično početak, ali dobro, film je film.
Za to vreme moje noge su se nekako našle na stočiću, prosule pepeljaru, novine, čašu sa vodom, hrana je spašena na vreme jer smo je pojeli, a ja blaženo spavam.
Što bi se reklo, uspelo veče, pravi tandrmoljak.

- 08:54 - Komentari (24) - Isprintaj - #