AnaM

četvrtak, 03.01.2019.

Zakletva 2019-oj...

Biću bolja, idealna…
Za Novu godinu donose se značajne odluke. Naravno, do sad je bilo kako je bilo, ali u sledećoj godini, baciću sve loše navike.
Nema više kolača sa čokoladom i kremom, pa još šlag da se sve zabeli... Zaboraviću ono pojesti sve da se ne baci (to mi je nabacilo solidnu, hm…sexi kilažu).
Vežbaću svaki dan. Ne računa se trčanje po kući sa krpom ili usisivačem. Ne, svaki dan tuširanje ledenom vodom u stilu vruće, hladno, pa trčanje oko kuće do parka, pa mlataranje rukama i nogama. Šah se ne računa u rekreaciju, a i nisam neki igrač, znam mrdati figure što i ne vežba neku pamet.
Čitaću sve one dosadne mnogo hvaljene knjige koje nagrade da bi ih neko pročitao. Nema više samo ono što mi se dopada u stilu, pročitam prvu stranu i presudim, valja, ne valja. Doduše i Mark Tven je tvrdio da ne moraš pojesti celo jaje da bi video da li je mućak.


Televizor se ukljčuje samo kad je neka emislija koja me interesuje, a ne ceo dan da zvrnda kao da je gospodar u kući.
Mnogi bacaju cigarete, duvan i u novoj godinu čiste pluća. Dole zagadjivači zraka.
Samo hrabro. Držimo se zdravog života.
Sad nešto nezgodno pao ovaj doček, pa Nova u utorak. Utorak mi je simpatičan dan, ali ne mogu početi od njega. Kad pomislim, bilo bi šteta onih mmmmm kolača. Nema novina, moram videti što se dešava u svetu, zvrndaj televizorčiću. Da sam išla vežbati u ranu zoru dok svi pošteni spavaju mislili bi ljudi sam hapla hu. Važno je šta drugi misle o nama, zar ne? Važnije od zdravog života.
Tako, odluka je donesena, odluka o drugačijem, boljem, zdravijem životu, ali, neka je do ponedeljka…
Ne treba preterivati žurbom.
Što se tiče bloga i njegove ankete i tu sam donela odluku: Prati blog, piši postove i nemaj druge sajtove, ili kako se već zovu ti tandrmoljci, nego blog.hr.

- 08:58 - Komentari (36) - Isprintaj - #