Marin Jurjević o svemu

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (2)
Studeni 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (2)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (3)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Veljača 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Informacije građanima

Linkovi
Dišpet- Fanzin Foruma mladih SDP-a Split
SDP Split
Forum mladih SDP-a Split
Blog.hr
Marija Lugaric
Nenad Stazic
Davorko Vidovic
Zoran Milanović
SDP
Sabor RH

Counter
Get a Counter

28.07.2010., srijeda

LJUDOŽDERI

Asti čire Irudove...ma očedu li zbilja dovest Sanadera da svidoči okolo INE u Sabor...an Marine ?

Nikoga nećedu morat dovodit vengo će dotur Ive, lipo, ka ča zakon nalaže, doć i sam na šedutu o Istražnog Povirinstva u Sabor - da kaže svoju...šjora File.

Ma ajde sinko, ostavi se čorava posla - ka da un nas zakon išta piza ? Ko još drži do zakoni ? Njanka ni bambini u dičinji vrtić !

Ma za Gospu Blaženu....pa naravski da se dičica ne držidu zakoni - jerbo su malašna i ča oni znadu ča moradu a ča ne moradu uradit kad ji, ajmo reč, Sabor zovne da dojdedu svidočit ?

Ma to se tako kaže...mono jedna - nervožasto veživajući šudar oko svoga suvog lica...prikori me moja susida.

Ma joli si ti skroz na skroz čorav ? An ?

Ka da je teško i najvećem čoru vidit da se cila Rvacka pritvorila ka u niki dičinji vrtić a u njemu je glavna Teta...ona Kosoruša !

Ma kako to govorite o našoj pridsidnici vlade ? Da Kosoruša ?

Ne, vengo je Mona Liza....ka u nikoj svojoj zajebanciji doda šjora File i na kantunima o justiju zatitra joj podrugljivi osmjeh.

Ma znan ja , Marinko da ni ona baš Mona - ali je, more bit, profešurica od ingleškog kad onako lipo čakula sa fureštima...i to drito kroz ponistru od tonobila.

Ča ja to govorin ? Ma koji dičinji vrtić ! Cila je Rvacka postala ka niko veliko Sveučilište a naša vlada pravi pravcijati rektorski zbor. Samo narod neće da uči ! Linčine jedne neuke ! Eto, tikvani jedni, nikako jin ne gre u glavu da je vlada kupila ijadu i po novih tonobili i kako to ni nikakav trošak ! Pa kakoš naprid su takvin injorantima, su takvin narodom ?

Jer ko će dat takve grandece i pameti ka u naših ministrov ? Ma nima tega nigdi...sunce moje - pa da sad na jarpu metneš sve ministre i sve profešure cilega svita !

Ma jesi li vidija onega Bajsa..Onega ministra o turizma ? Ma to je takva priženca o čovika da bi ga najradije stavila u tinel u veltrinu da mi lipo figura...Cili je ka nika japaneška igraška. Ma ne ona na baterije vengo ona o porculana. A bome i on se iza Kosoruše gura da reče koju inglešku besidu...Ma nemoš o nje ništa. Ajme je i ona nika lajona - Ma ne bi je napričale sve naše peškaruše !

Šjora File, gren u grad. Niman ja vrimena sad ogovarat ovod našu vladu, Ni ni njima laka !

A naravski da jin ni laka.

Evo, uzmi, rečemo - onega Šukera. Ka da je njemu lako nosat uokolo samoga sebe. Jema u njemu, a ča ja znan - najmanje sto i deset kili žive vage !

Eto ste ji počeli mećat sad i na vagu...ka da smo na pazar o beštij .

Ma bogati, neš ti faca ! A vengo ča ću nego ji mećat na balancu. Jerbo se svi oni mogu mirit na onu teretnu balancu o telac, krav, prajac i najteži božji stvorenja - a ovi bidni svit se mora poć mirit na onu malašnu, apotekarsku balancu jerbo je vas uša u se. Jesi li vidija šjor Matu s petog poda. Vas se ocidija ka suvi suvcijati bakalar. A nemoš ga bidnega ni skuvat kako se usuka. Ne bi sa njin oni ljudožderi u Jafriku omastili brk. A ne. Ma ne bi ga Bogami doteklo ni za učinit marendu kojemu sučijavon ditetu !

Bože oslobodi...Ma ča to govorite - Ne mogu to ni slušat. Baš ka da ste skroz naskroz otišli na kvasinu ?

Jesan, jesan - baš san otišla na kvasinu Marinko moj...Da je još kapja maslinova uja moga bi od mene učinit salatu !

A to Vi ka da spremate obid za ote ljudoždere ?!

Ma pušti ti na miru afriške ljudoždere - Mene ovod ova nesriknja vlada svaki dan dere i to na živo...pa ću na kraju ostat i bez kože. Svu ćedu me odrat. Mi penšjunati ćemo bit ka niki živi kosturi....Turistiška atrakcija !

A to je Vas jutros udrilo niko teško crnilo ! Pa di na ovu buru ? Ka da ste deset dan gledali samo filmove o strave i užasa !

Ma ko će meni dat pinez za u kino, an - mangupe ?

Ne triba meni daleko. Izajden isprid kuće...Ča će meni kino ? Sidnen ovod isprid portuna sa ostalin kosturiman i samo gledamo. Jemamo ča i vidit: Mižerju, jad i nevoju. Judi višje nimadu ni srama. Ka maške kopadu po škovacan tražeći čakod za izist. Ne tražidu višje samo one plastišne boce jerbo ji višje niko i ne bacije...vengo judi traže stari, suvi kruv !

A isto ste malo tega nadožuntali, šjora File !

Pivaj ti pivaj, tico moja.....ma bi sve moglo poć kvraguc ! Eno - jesi li vidija u onu Rumunjsku. Sad bidu tili natrag onega Čaušeskua ča ji je bija satra u papar pa su ga striljali zajedno su ženon mu...Ma i on jin sad dojde ka nika sveta vodica prima pristiglin haždrafima i farabutima ča su se svugdi nakotili pa ka vampiri čićadu narodu i zanju kapju krvi iz tila ! A ja ti kažen da ni mi nismo daleko...Slušaj ti mene ča ti ja govorin.

Ajde, šjora File, evo će brzo i deseta ura...Morete sad popit bićerin prošeka...

Aj daj malo, da baranko malo ubijen ovu gorčinu s kojon san se jutros ustala.

Kad je popila bićerin prošeka...ponovo joj ga nalijen...a ona, onako suva i košćata - ali ipak pinku veselija doda: Marinko moj, još je meni pokojna baba Marta pričala da su u Kinu...kad bi bila glad jili sve ča bi jin došlo pod ruku...I maške, i pase i miše i zmije...i, Bože mi prosti...jude.

Ajme...opet Vi po Vašu !

Muči...šupja glavo...nastavi ona tiše.

Straj je mene, dite moje, da ovi naši - kad ne bude višje ničesa po kantama i kontejnerima - ne počmedu jist turiste, pa i Kineze. Oni mi se paridu nikako najslaji. Malašni su..žuti, svi činidu ginaštiku pa su slaki ka cukar....Pazi se, sad si ovo čuja i dobro zapanti: Moga bi nan narod pojist turistišku sezonu !

Ajme majko, skočin ja sa katrige...Vi ste skroz poludili. S Vama triba u Šibenik !

A ona pukne od smija...

Ma zajebajen te, politiška mono jedna. Samo te zajebajen - jerbo vi političari i niste za drugo. Ubila vas vela pamet !

Ka prvo i prvo, ni ti ludnica višje u Šibeniku. To još samo vi šempjasti splićani tako govorite. Ludnica je svukud, po ciloj zemji Rvackoj. Nima ogradi, nima posebnih likari....Sve su nas metnili u nju. Jedino spavamo doma - jerbo je državi tako cinije ! A brzo ćedu svi rvacki pacijenti ležat doma po kućan jerbo će nan oni Milinović ionako ukinut ošpitale. Ča će Rvatima ličenje. To je jedan zdrav i izdržjiv narod. A ti se omar pripa da ćemo počet zobat okolo Kineze. Ma ko bi se mašija za njima. Paridu škakavci joli mravi - a ne čejad !

Atroke ovi naši ministri. To su prežence o judi. E, bome - njih bi vajalo u lonac...i to oni veli, o lušije ! Tu bi se, bome, dalo puno tega nakuvat i omastit brk !

Ja ovo ne mogu niti oću višje slušat.

Gren radit, šjora File...Aj stojte mi zbogon !

Radit ! Ajme smija ! Političar gre radit...zakikota se moja susida.
Nemoj mi se umorit od posla , Marinko moj - i pazi da se ne oznojiš ispod jezika....Moga bi te uvatit propuv od pustega balenja i otvaranja justa...A di smo onda mi ? Jerbo ča bi ovi bidni narod bez vas političara ?

To vi mene zajebavate, šjora File ?

Bože sačuvaj, Marinko moj šesni....Samo ti aj radit...ali mi prin vengo partiš nalij još jedan bićerin prošeka a ja ću ovod čekat Maju i čuvat ću ti ovega pasa...reće ona i pogleda prima Li-Lu koja se, bidna. sva ščućurila kraj kauča i muči ka zalivena o straja - jerbo kad vidi šjoru Filu ka da je vidila sto đavli....

I ne brigaj se ti ništa Marinko....Samo da dok čekam Maju ne ogladnin i ne pofrigan ti ovega malega pasića na uje su malo kapule. Možda je baš sladak ka ča i pari...doda ona smijući se i gledajući ispod oka drhtavo bilo dlakavo klupko koje se još više zavuklo u kantun između kauča i zida - iz kojeg su još samo virila dva priplašena crna oka - ka da je pas razumija svaku rič šjore File.
- 09:03 - Komentari (432) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.