< | srpanj, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Slavna američka kolumnistica Liz Smith je u emisiji Lips & Ears televizije FOX rekla kako je Madonni poslala pitanja u vezi sa snimanjem filma W.E. Madonna joj je odgovorila: "O moj bože! Ovo je najteži posao kojeg sam ikada radila! Sve stanice mog mozga rade 24 sata tjedno. Rad bez prestanka. Odlučivanje, sanjanje, postavke, pripremanje. Nadam se da radim ispravno. Hvala na pitanju."
Liz Smith dodaje kako je Madonnu upitala što misli o spotu 'Alejandro' od Lady Gage, jer tvrdi da je kopirala bar pet Madonninih spotova. Madonna na to pitanje joj nije dala nikakav odgovor.
Video: http://video.foxnews.com/v/4298509/her-madge-sty/
U prošlim postovima možete pročitati sve informacije o W.E i pogledati slike.
Nedavno su se pojavile glasine o mogućoj Madonninoj turneji ove godine, iako je Madonnin menadžer davno opovrgnuo te priče. Danas je ponovo napisao na Twitteru: "Upravo sam pročitao sve vaše poruke... Nije istina da Madonna ide na turneju krajem godine."
Tom Hardy o upoznavanju s Madonnom
Britanski glumac Tom Hardy je toliko bio očaran Madonnom nakon upoznavanja s njom na setu filma Rock'N'Rolla da se skrio u automobilu kako bi izbjegao kraljicu popa. Redatelj Guy Ritchie ga je upoznao s tadašnjom suprugom Madonnom na snimanju krimi trilera 2008., ali Hardy priznaje da je bio veoma očaran Madonnom da je čak nije mogao gledati u oči.
- Jesi li upoznao Madonnu na snimanju filma?
Tom Hardy: Da, pripremao sam se za scenu sa Gerardom (Butler) kada moj lik dolazi, vidio sam je tamo i postajao sam nervozan, jer sam bio zaluđen s njom. Uradio sam ono što bi svatko napravio u neugodnoj situaciji - otišao sam i sakrio se u Range Roveru. Pripremao sam se za jednu scenu i netko me je pozdravio i to je bila ona, nekako je uspjela stati iza jebenog Range Rovera i bio sam potpuno opčinjen i pokušavao naučiti tekst.
- Kako ti se činila kao osoba?
Tom Hardy: Izgledalo je poput sjedenja s predatorom. Nisam bio siguran hoće li me pojesti ili ne. Govorila mi je o knjizi koju moram pročitati, čije ime nisam ni čuo, jer sam samo mislio - Madonna upravo govori!"
- Kako je izgledala?
Tom Hardy: Kao duh, da budem iskren.
- Da li te je privlačila?
Tom Hardy: Ne. Ona je za mene samo nečija majka. Odrastao sam uz nju. Ona je Madonna!
- Ali ona može biti Milf (majka s kojom bi spavao)?
Tom Hardy: Ona je više kao mit nego "milf". To ne dolazi u obzir. Nisam je doživio kao seksualno biće. Ponekad sam razmišljao o tome, ali otkad se pojavila sa Justinom u spotu skačući na auta i slično, pomislio sam - sada je dosta! Bilo bi dobro vidjeti da sada radi nešto drugo, kao Audrey Hepburn, otiđi i postani negdje ambasador dobre volje. To me pomalo zastrašilo. Ali tko sam ja? Ona je jako cool, inteligentna. Ona je kao plaćeni ubojica ili slično. Onda je ubrizgala Gerardu Butleru vitamin B u njegovu stražnjicu na stražnjem dijelu jebenog Range Rovera. Gerardova mlitava stražnjica je iskočila kroz prozor, a Madonna je upotrijebila injekciju B12. Pravo u njegovu stražnjicu! To je bio dan iznenađenja nakon drugog iznenađenja. Gerard Butler onakav kakav je zgodan, njegova stražnjica me nije privlačila. Samo je odvraćala pažnju od učenja mog teksta.
Lucho Jacob o D&G kampanji
Argentinski top model Lucho Jacob u razgovoru za EntreMujeres je odgovorio na pitanja o suradnji s Madonnom za kampanju Dolce & Gabbana. Njegov menadžer Picky Courtois je izjavio da su Madonna i Steven Klein kontaktirali mladog Argentinca za snimanje editorijala za W magazin, ali na kraju je posao oteo Jesus Luz. "Sada je naše vrijeme da budemo blizu Madonne", rekao je Picky.
- Kako je izgledalo prvo upoznavanje s Madonnom?
Lucho Jacob: Upoznao sam Madonnu i Stevena Kleina kada je imala koncerte u Argentini. Također smo radili zajedno za slike magazina Electric Youth. Mislim da je to bio ključni faktor što sam bio izbaran od produkcije Dolce & Gabbana.
- Kako si saznao da si izabran?
Lucho Jacob: Na kastingu u New Yorku, od menadžera Picky Courtoisa, rekao mi je da idemo na snimanje.
- Kako je bilo raditi s Madonnom?
Lucho Jacob: Jako zahtjevno, ali ipak jako dobro. Ona je osoba koja zna upravljati timom. Ona je šef i direktor. Bila je jako brza na snimanju.
- Ispričaj nam neku priču o Madonni.
Lucho Jacob: Madonna ima mnogo energije! Kada je cijela produkcija počela, zatražila je čaše za vino, ustala i počela plesati. To se desi prije nego što otvoriš oči.
Na kraju je dodao da ne postoje dalji planovi za suradnju s Madonnom.
Web portal Momento24 je objavio video snimak s jednog televizijskog showa gdje Lucho Jacob otkriva detalje sa snimanja kampanje Dolce & Gabbana. Otkrio je da prije Madonninog dolaska na set, produkcijski tim bio jako nervozan jer su tražili da sve bude savršeno. Pop ikona je došla na snimanje, uradila posao i ubrzo otišla. Na kraju dodaje da Madonna među modelima nije skrivala svoj seksipil.
Madonna je jučer provela veći dio dana snimajući film 'W.E' na južnom dijelu Francuske. Redateljicu Ciccone je isrpilo snimanje, što se dalo primjetiti na njenom prilično zastrašujućem licu.
- Na snimanju filma u Cannesu, 30.7.
Glee dizajnerica o Madonna epizodi
Lou Eyrich, dizajnerica kostima za TV serije Glee otkriva da je najviše ponosna na kostime u epizodi 'The Power Of Madonna', prenosi Wonderwall Msn. "Mislim da sam najviše ponosna na kostime iz Madonna epizode. Bio je naporan posao, ali sam bila najsretnija jer sam radila na cijeloj epizodi, ne samo zbog kostima, već zbog svega - produkcija, dizajn, frizure i makeup. Svi smo se jako zabavljali na snimanju te epizode, stoga mislim da je to jedan spoj mojih uspomena, kostima i kako smo svi bili uzbuđeni zbog toga. Mnogo je emocija i ponosa u tom radu."
Jason Derulo: Madonna wannabe
Američka teen rnb zvijezda Jason Derulo u razgovoru sa Inquirer otkriva da se u razvoju njegove karijere ugleda na Madonnu, te kako ga očaravaju Madonnin novi izgled za svaki album.
- Koja je osoba prema kojoj se možeš ugledati za dalje godine tvoje karijere?
"Moram reći da je to Madonna. Radi odličan posao da s vremenom mijenja imidž. Sa svakim albumom se uspjela održati na sceni, a za svako desetljeće je nova osoba. To je ono za čime težim. Ne znam čak ni kako će zvučati moj novi album, ali se nadam da ću s vremenom mijenjati imidž."
Rupert Everett: Svi misle da su Madonnini najbolji prijatelji, ali nisu!
Britanski glumac Rupert Everett u zadnje vrijeme ne žali trošiti grube riječi prema nekadašnjoj bliskoj prijateljici Madonni. U svojoj autobiografiji piše da Madonna može biti stara pijana konobarica i priznaje da ne žali zbog toga iako su u to vrijeme bili prijatelji. "Došao sam u njenu kuću i čitao joj tu knjigu. Jedno vrijeme se činilo kao da joj to ne smeta. Ali ona nikada ne pokazuje reakcije pred ljudima. Tek poslije sam shvatio koliko je štete učinjeno."
"Mislio sam da govorim lijepo o Madonni. Mislim da je ona izvanredna osoba. Lijepo sam pisao o njoj u svojoj knjizi. Još uvijek je obožavam. Ali ona je sada svetica, ona je iznad ljudskog kontakta. Njen dobar prijatelj mi je rekao jednu pametnu stvar: "Svi misle da su Madonnini najbolji prijatelji, ali nisu!"
Nakon napornog snimanja filma W.E, 29.7., Madonna je izdvojila večernje sate za odmaranje u Cannesu. Imala je malih problema prilikom ulaska na jahtu 'Luna' od ruskog milijardera Romana Abramovića i nije mogla odoljeti čokoladici da suzbije glad.
Taylor Momsen je odabrana osobno od Madonne za lice i muzu Material Girl, kolekcija za mlade koja će biti lansirana u Macy's idućeg tjedna. Web portal WWD je s njom razgovarao o suradnji s Madonnom za Material Girl i kako je razvila svoj modni stil.
WWD: Odakle nas zoveš?
Taylor Momsen: U Nashvileu sam na turneji. Ovo je prvi slobodan dan nakon osam dana. Dobro je za sada. Svirali su jučer u Atlanti i bilo je vatreno.
WWD: Koja je bila tvoja reakcija kad si bila izabrana za lice Material Girl i što zahtjeva ta uloga?
T.M.: Bila sam presretna. Velika mi je čast. To je Madonna. Bila sam nekako šokirana. Ona je nevjerojatna. Uloga zahtjeva prisustovanje na otvorenju 3. kolovoza na Herald Squareu, pisat ću na Twitteru i pričati o ovoj kolekciji. Snimili smo photoshoot za prve krpice iz kolekcije. Odlična je linija, jako je cool.
WWD: Jesi li Madonnina obožavateljica? Koje su ti njene pjesme najdraže? Što misliš o njenom utjecaju na modu?
T.M.: Sve njene pjesme su super. Dobro su osmišljene i zaista savršene, čisti pop genij. Obožavam 'Papa Don't Preach. Volim tu pjesmu. Ali stvarno su sve fantastične. Ona je bila prva koja je sve uradila. Dala je ljudima poput mene pravac gdje treba skrenuti. Bila je prva koja je započela sve kontroverze. Sviđaju mi se sva klasična odjeća, njihovo mijenjanje u nešto moderno. Ne znam da li direktno kopiram, ali sviđa mi se mix, spoj i igranje s krpicama.
WWD: Kako je bilo raditi s Madonnom na snimanju?
T.M.: Radile smo zajedno na photo shootingu i Lourdes je bila tu. Lourdes i ona su smišljale styling zajedno sa mnom. Zajedno smo uzimale razne krpice i njima stvarale određeni look za svaku sliku. Bila je jako pri zemlji. Super je bilo to primjetiti poslije čitavog njenog uspjeha. Cool je vidjeti njen odnos s Lourdes. Ona je cool mama. Snimila je par fotografija na kraju. Definitivno ima viziju i jako aktivno radi. Bilo je lako raditi s njom. Ugodno je u njenom društvu, jako profesionalno, ali ipak zabavno. Tvrdoglava sam, stoga je bilo lijepo raditi s nekim koji imaju preciznu viziju i zna kako je ostvariti.
WWD: Da li ijedan Madonnin look iz njenih perioda inspirira tvoj osobni stil?
T.M.: Osobni stil je takav - mora biti osoban. Postoje stvari koje me inspiriraju i mogu mi dati ideje, ali ne ugledam se na jednu osobu iz jedne ere. Moraš napraviti jedinstveni stil za sebe. Ne imitiran ni jedan stil posebno, ali uzimam iz različitih mjesta.
WWD: Pojedini su poređivali tvoje nedavne lookove na turneji s Courtney Love. Što misliš o tome?
T.M.: Čula sam to. Oblačim se poput sebe. Ljudi će uvijek praviti usporedbe među drukčijim ljudima.
WWD: Radiš li s nekim za svoju vlastitu garderobu ili za posebne događaje?
T.M.: Oblačim se sama. Ali također radim s lokalnim dizajnerom iz New Yorka i prijatelji smo (Stephanie Paterek). Zajedno dizajniramo krpice. Idem u shopping i pronalazim stvari koje mi se sviđaju.
WWD: Osjećaš li pritisak da moraš izgledati kao tipična mlada glumica i glazbenica? Kako se nosiš s kritikama u medijima o tvom stilu?
T.M.: Ne čitam kritike jer će uvijek kritikovati nešto. Oblačim se kako ja hoću. Ne osjećam zapravo nikakav pritisak. Ljudi će uvijek govoriti o tome.
WWD: Jesi li nosila nešto iz Material Girl na turneji?
T.M.: Nisam dobila ništa još. Jedino radim kao model za sada. Zapravo lažem - nosila sam prsten u obliku križa iz ove linije. Ukrala sam to sa snimanja. Ali mi nije dozvoljeno da uzmem bilo kakvu odjeću.
WWD: Osim Material Girl, na kojem drugim projektima trenutno radiš?
T.M.: Moj album izlazi na ovo ljeto, zove se 'Light Me Up'. Idemo na turneju i sviramo za promociju tog albuma. Svirat ćemo na festivalu V Fest u Engleskoj, to će biti uzbudljivo. I onda dolazi New York 3.8. u Macy's-u. Radila sam jako dugo na albumu, on je definitivno prioritet sada.
Nakon Beyonce i Katy Perry, američka pjevačica Rihanna je nastavila niz oduzimanja rekorda od pop kraljice Madonne. Pjesma Eminema i Rihanne 'Love The Way You Lie' je zauzela 1. mjesto na Billboardovoj ljestvici singlova Hot 100 i time je ušla u top listu najslušanijih pop pjesama Mainstream Top 40 na broju 8.. Sa 15 singlova u top 10 na Billboard Mainstream Top 40, Rihanna je prešla Madonnu kao druga pjevačica s najviše top 10 pop singlova.
Pjevačica s najviše top 10 singlova na ljestvici pop pjesama:
17, Mariah Carey
15, Rihanna
14, Madonna
13, Justin Timberlake
12, Akon
12, Nelly
12, Pink
12, Usher
Madonna nastavlja snimanje filma W.E na području Francuske.
Pogledajte slike sa snimanja kampanje za modnu liniju Material Girl.
Taylor Momsen, lice modne linije Material Girl je u razgovoru sa Access Hollywood otkrila svoja iskustva sa snimanja ove kampanje.
"Lola je provela čitav dan ovdje i pomogla mi je na snimanju, zajedno smo birale odjeću. Jako je draga. Madonna je došla malo kasnije i ona je totalno cool. Pri zemlji je bez obzira na veliki uspjeh u karijeri, drago mi je što sam to primjetila."
"Madonna se potpuno umiješala, preuredila i pozicionirala sve na svoj način. Mislim da smo imale dobar odnos, mislim da je prošlo dobro", govori Taylor. Taylor poziva sve mlade djevojke na dan lansiranja kolekcije - 3.8. "Bit će jako uzbudljivo! To je prvi put kada će svi vidjeti modnu liniju. Bit će super!"
- Madonna, Iconix Brand Group i Macy's lansiraju Material Girl
- Glumica i glazbenica, Taylor Momsen je lice kampanje
- Madonna, Lola i Taylor Momsen će prisustvovati na posebnim otvorenjima u Macy's-u
MG Icon, joint venture kompanija između Madonne i Iconix Brand Group objavljuju ove jeseni marketinšku kampanju za najnoviji kreativni brand za mlade Material Girl, ekskluzivno dostupna samo u trgovine Macy's.
Multimedijalnu kampanju predstavlja mlada glumica i glazbenica Taylor Momsen i pojavit će se na promotivnim posterima u boji, u kino dvoranama, na ulicama, online i trgovinama. Taylor Momsen trenutno glumi u hit seriji Gossip Girl i pjeva u rock bendu The Pretty Reckless. Madonna je rekla: "Taylor ima cool smisao za modu koji je jedinstven i odgovara looku Material Girl."
"Ne mogu da vjerujem da sam lice za Material Girl! Tu je Madonna i znate da će biti cool i radeći s Madonnom i Lolom je jedno nevjerojatno iskustvo. Imaju odličan modni ukus, svaka donosi svoj osobni dodir u outfitima za kampanju. Material Girl može biti svaka djevojka, riječ je o stvaranju svog vlastitog stila, to je ono što je cool u ovome" - govori Taylor.
Kolekcija će biti ekskluzivno lansirana u 200 odabranih Macy's dućana širom SAD-a i na web stranici www.macys.com 3.8. za novu školsku sezonu. Kako bi se povećala promocija, nacionalna reklamna kampanja će se pojaviti u kolovoškim i rujanskim izdanjima modnih, društvenim i zabavnih magazina poput Teen Vogue, Seventeen, Nylon, Cosmopolitan i mnogi drugi, također i na mnogim web portalima i kino dvoranama tijekom ljeta. Kampanja prati veoma uspješnu najavu koja postavlja pitanje 'Who's That Girl? (Tko je ta djevojka)?' Taylor je nedavno otkrivena kao celebrity muza od strane Madonne i Lole. Kampanja je snimljena na ulicama Brooklyna od poznatog fotografa Toma Munroa.
Prvih 200 kupaca u šest Macy's dućana će dobiti besplatno bandeau top iz kolekcije Material Girl i 10 dolara bona za kupovinu odjeće tog dana. Prvi najveći fanovi koji dođu između 10 do 12 h 3.8. će imati priliku dobiti majicu Material Girl s Madonninim autogramom u određenim trgovinama.
Kako bi se proslavilo lansiranje Material Girl na 3. kolovoz, Taylor Momsen će se pojaviti u trgovini Macy's na Hearld Squareu u New Yorku i nastupiti uživo. Sretni kupci i fanovi će moći gledati akustični performans u odjelu za mlade na četvrtom katu i slikati se sa Momsen od 17 do 19 h. Poslije će pojedine Macy's trgovine ugostiti Madonnu radi druženja s kupcima, fanovima i poznatim licima iz svijeta mode.
Madonna i Lola, koje su dale veliki kreativni doprinos ovom brandu, će se pojaviti u Macy's dućanu na Hearld Square 22.09. kako bi proslavile objavljivanje modne linije.
Dari Marder, direktorica marketinga za Iconix Brand Group je komentirala: "Taylor je Material Girl, ima sposobnost da nosi mnogobrojne outfite - provokativne, rokerske, sexy - to je ono što zapravo ovaj brand predstavlja. Radi se o izražavanju svog vlastitog stila." Marder dodaje, "Madonna i Lola su bile veoma aktivne u kreativnom procesu, od biranja Talyor do predlaganja fotografa. Njihovo pojavljivanje na snimanje i bliska suradnja su dovele do toga ga odjeća izgleda fantastično."
Martine Reardon, izvršna potpredsjednica za marketing u Macy's-u, je izjavila: "Moć zvijezda u ovoj kampanji je nevjerojatna - modne dizajnerice Madonne i Lola, trendseterica Taylor kao muza i savršeni brand Macy's kao ekskluzivnog prodavača. Najava kampanje je izazvala mnoge reakcije oko lansiranja ovog branda i uzbuđeni smo što ćemo lansirati cijeli projekt 3.8."
Britanska manekenka Liberty Ross će glumiti u Madonninom filmu W.E, prenose britanski mediji. Dobila je ulogu jedne Njujorčanke iz visokog društva u 1930-im godinama. Ovo joj je njena prva veća uloga. "Dajem sve od sebe za svaku ulogu. Ne želim ništa otkriti i da me Madonna otpusti."
Nedavno su postojale glasine kako će Madonna održati humanitarni koncert u afričkoj zemlji Malaviji. Službena web stranica udruge Raising Malawi je objavila priopćenje u kojem negira glasine i dodaje da Raising Malawi i Madonna ne planiraju održati nikakav sličan događaj.
Carlos Leon, otac trinaestogodišnje Lourdes, u razgovoru za New York Post je iznio svoja razmišljanja o mnogim temama vezanim za njegovu mezimicu Lourdes. "Ona je 100 postotna kreativna snaga linije 'Material Girl'. Ona zna točno što želi. Ona je trendseterica koja uzima različite stilove u jedan zajednički look. Zanimaju je različite kulture i to unosi u svoj stil." Leon dodaje: "Imala je priliku putovati svijetom i doživjeti razliciti stil života. Mislim da uzima pomalo iz svakog životnog stila, mog i naravno njene majke, i tako pravi svoj. Ona je jako kreativna u tom smislu, spaja mnoge boje zajedno, na to ne bih nikad pomislio. Ona ima tu prirodnu sposobnost."
"Naši čitatelji su opsjednuti s njenim stilovim. Ona je predivna, cool, ima isti buntovnički duh kao svoja majka, ali ostavlja i svoj trag također" govori urednica magazina Teen Vogue, Jane Keltner.
"Ima jače viđenje stvari nego Madonna, ako možete vjerovati", kaže Rob Smith, izvršni glavni predstavnik marketinga za Macy's. Dodao je da je rad s Madonnom lagan i ugodan. "Moram priznati, na početku sam bio jako nervozan. Sjećam se dok sam ulazio i vidio Madonnu, sebi sam govorio da se smirim i na ovo sam čekao 25 godina!" Slično mišljenje dijeli izvršni direktor Iconix Brand Group, Neil Cole, kaže: "Znali smo da je Material Girl pravi izbor otkada smo uključili Lourdes u projekt." Madonna i njen menadžer su osnovali tvrtku zajedno sa Iconix Brand Group pod nazivom MG Icon.
Dizajnerica modne marke Alice + Olivia, Stacey Bendet misli da je Madonna više voljna raditi liniju za mlade nego za žene njenih godina. "Često pomislim, o bože, još jedna zvijezda pokušava uraditi drugu modnu liniju. Ali ovo što Madonna radi za tržište mlađe populacije je zaista sjajno i nešto novo." Jedan od najdražih trenutaka u suradnji za Rob Smitha jeste posmatranje odnosa Madonne i Mini-Madge kao majke i kći. "Ponekad gledamo odjeću koju Lola donese iz svog ormara, a Madonna kaže - čekajte, to je moje!"
Dizajnerica Betsey Johnson dizajnira zajedno sa svojom kćerkom Lulu Johnson-Margulies posljednju 21 godinu. "Previše ste blizu, previše brinete, previše zabrinuti i ocekuješ previše", komentira suradnju majke i kćerke. "Sigurna sam da Madonna, kao i svaka majka, želi da Lourdes bude sretna i istraži različite stvari."
"Njena odjeća je originalna. Ima pravi smisao za dizajniranje. Radi svoje skice. U sebi drži plamen", govori izvršitelj iz Dolce & Gabbana.
Macy's će u njujorškoj ulici Herald Square iskoristiti 4,000 kvadratnih metara za promociju ove modne linije, te će ugostiti lice ove kolekcije Talyor Momsen na dan lansiranja 3.8. i Madonnu i Lourdes na 22. rujan. Modni kritičari i mediji će zasigurno upoređivati 'Material Girl' s nadolazećim modnim linijama kao što su Miley Cyrus i Taylor Swift za Wal-Mart, Selena Gomez za Kmart, Britney Spears za Kohl's i dr.
Blog uskoro nastavlja s aktivnim radom.
Približava se službeno lansiranje modne linije 'Material Girl' za američku modnu kuću Macy's. Madonna je tim povodom dala intervju za USA Today u kojem je otkrila što misli o suradnji sa Macy's, Lolinom modnom ukusu i kolekciji 'Material Girl'.
O Macy's: "Macy's se čini kao odličan izbor jer su jako dobri s marketingom, njihove trgovine su na svim mjestima i nude proizvode po pristupačnim cijenama. A Macy's parada na Dan nezavinosti prolazi točno ispred mog stana svake godine i stoga osjećam veliku sentimentalnost otkad moja djeca i ja gledamo paradu svake godine kad smo u gradu."
O Lolinom modnom izražaju: "Na nju utječu svi stilovi bendova koje sluša, djeca koju viđa na satima hip hopa i baleta i razvila je odlično oko za modu zbog svih odlazaka na moja snimanja i turneje. Također je radila u odjelu garderobe na nekim mojim turnejama. Volim što odjeva različitu odjeću što je ponekad neočekivano. Ona je modna policija u našem domu i zna što svatko nosi. Ne kažem da se slažemo na svim stvarima, ali uživamo raditi zajedno."
O novoj liniji: "Nisam prihvatila liniju Material Girl da bi nešto uradila što nedostaje iz svijeta mode. Ali mislim da Material Girl linija daje mogućnost mladim djevojkama da izraze sebe na kreativan i zabavan način putem spajanja različitih outfita u određenoj prilici i raspoloženju."
Madonna je viđena kako napušta londonski klub Aura oko 2h ujutro. (24.7.)
DJ Enferno o remixu Revolver
DJ Enferno je nedavno otkrio kako je radio na remixu za Madonnin singl 'Revolver', ali Madonna nije odabrala taj remix za singl. "Radio sam na remixu (zajedno sa Kevinom Antunesom) prošle godine za Warner Music, ali nažalost nikada nije bio izabran. Mislim da su se odlučili za velika imena poput Davida Guette i Paul Van Dyk-a. Nedavno mi je dozvoljeno iz izdavacke kuce da remix stavim na svoj službeni jukebox."
DJ Enferno je pratio Madonnu na turneji 'Sticky & Sweet' za nastup 'Into The Groove'.
Joe Henry o Madonni
Glazbenik Joe Henry je u razgovoru sa Toronto Sun razgovarao o svojoj svastiki, Madonni i njenom privatnom životu. Priznaje da ponekad osjeća veliki pritisak ljudi zbog povezanosti sa Madonnom. "To je postao veći problem zbog bliskosti s njom. Postoje Madonnini fanatici koji bez ikakvog stručavanja preskaču našu ogradu jer to mogu. To se dešava i neugodno je. Ponekad me to nervira."
Na pitanje hoće li nastaviti suradnju s Madonnom, odgovorio je: "Nemojte misliti da nismo o tome pričali. Kada se odluči za to, sve će lako ići. Mislim da je pitanje samo kada će osjetiti određenu kreativnost kada je ona potpuno u miru plivajući u drukčijoj vodi. Mislim da ćemo to ostvariti. Bit će mi izuzetno drago kada se to desi."
Kolekcija nakita, točnije dvadeset komada, vojvotkinje Wallis Simspon će biti dostupna na Sotheby's aukciji ove jeseni. Na nekima su ugravirane osobne poruke kralja Edwarda i Wallis Simspon tijekom njegove vladavine i ljubavi prema vojvotkinji.
Za set od cartier dijamanata s ugraviranim natpisom 'Hold Tight' se očekuje da će biti prodan od 70,000 do 90,000 funti. Na aukciji će se naći i dijamantna ogrlica na kojoj piše 'God save the King for Wallace, 16.VII.36'.
Cijena cartier narukvice iz 1935. će se kretati od 350,000 do 450,000 funti.
Glasnogovornica Sotheby's-a nije htjela otkriti je li Madonna zainteresirana za aukciju. Aukcijska kuća Sotheby's vjeruje da će 20 komada nakita biti prodano za 3 milijuna funti.
Madonna je jučer viđena sakrivene glave dok je izlazila iz londonskog hotela Grand samo 100 metara dalje od policijske istrage o mogućoj podmetnutoj bombi u paketu na autobuskoj stanici. Na kraju se ispostavilo da je paket bio prazan. Redateljica Madonna je u tom hotelu snimala scene za njen novi film 'W.E'! Mirror isto prenosi da su pojedine scene snimljene u londonskom restoranu The Abingdon.
Postoje glasine da će njena kći Lourdes dobiti jednu malu ulogu u W.E. Prisjetimo se da je mali Rocco imao svoj filmski trenutak u Guyevom filmu 'Sherlock Holmes' (slika dolje).
Zahvaljujući vašim glasovima dokumentarac 'I Am Because We Are' je osvojio sinoć nagradu na dodjeli VH1 Do Something Awards u kategoriji 'Docu Style'.
Redatelj Nathan Rissman i cijeli tim se zahvaljuje svima onima koji su doveli do osvajanja ove nagrade. Pomoćni producent James Grant je prihvatio nagradu na dodjeli.
I Am Because We Are
Food Inc.
The Cove
Ten9Eight
Oceans
I Am Because We Are - film download
- http://www.megaupload.com/?d=DI1O8Q48
- http://www.megaupload.com/?d=WOF1M9TY
- http://www.megaupload.com/?d=0CI4VJMU
S druge strane, ne baš tako sjajna vijest, dr. Anjimile Oponyo glavna izvršna direktorica akademije 'Raising Malawi je pala u komu nakon što se zarazila malarijom, prenose malavijski mediji. Dr. Oponyo je prisustvovala jednom humanitarnom događaju u San Franciscu kada se onesvijestila i odveli su je ubrzo u bolnicu zbog infekcije malarije.
S Madonnine lijeve strane
20.7. Madonna na snimanju filma 'W.E' u Londonu
Madonna je danas dobila službeno sudsko upozorenje zbog preglasne zabave u njenom londonskom domu. Ovo upozorenje je izdalo britansko vijeće u Westminsteru nakon odražane glasne zabave Madonninog osoblja u Maryleboneu.
Susjedi su se žalili zbog glazbe i pjevanja koje je dolazilo iz njene kuće od 6 milijuna funti kupljene 2007. godine. Madonna nije bila nazočna u to vrijeme, ali kao vlasnica tog doma je dobila upozorenje da će za naredne prekršaje morati platiti kaznu od 5,000 funti.
Vijeće je primilo žalbu u nedjelju 27.6. u poslijepodnevnim satima. Nakon 30 minuta, časnici iz vijeća Westminster su bili ispred Madonninih vrata i svjedočili velikoj buci, nagađaju da se radi o karaoke zabavi i bilo je tako glasno da je zakonski neprihvatljivo. Razgovarali su sa osobljem preko interfona i potvrdili su im da je Madonna vlasnica i trenutno nije tu.
Glasnogovornica vijeća je izdala priopćenje: "U cilju riješavanja problema, izdano je pismeno upozorenje na vlasnika objekta u kojem je naređeno da se buka utiša, što se i desilo. Svako dalje kršenje ove odredbe će biti kažnjeno sa 5,000 funti." Madonnina glasnogovornica nije u mogućnosti komentirati ovaj slučaj.
U posljednje vrijeme poznate zvijezde od Heidi Klum do Demi Moore uz pomoć pića Vita Coco pobjeđuju ljetnu vrućinu. Mnogi poznati su viđeni u svakodnevnim aktivnostima kako ispijaju ovaj sok od kokosove vode.
Prisjetimo se da je Madonna zajedno sa svojim menadžerom kupila dionice tvrtke Vita Coco te nagovorila poznate holivudske zvijezde da investiraju u ovaj sočni projekt. Prodaja ovog pića je porasla od 2007. sa 4 milijuna na 20 milijuna američkih dolara u 2009. godini. Madonnin menadžer Guy Oseary je za New York Post izjavio da je Madonna uložila dio svog novca u Vita Coco jer je to nezavisna tvrtka. "Interesantna je činjenica da su odbijali sve one koji su željeli biti dio njih. Želiš otići na party gdje nitko nije pozvan."
Nakon ovogodišnje liste najbogatijih celebova, Forbes je danas objavio imena najveće zarade ove godine svjetskih glazbenika. Obuhvaćena je njihova zarada od srpnja 2009. do sprnja 2010.
Madonna je u tom periodu zaradila 58 milijuna američkih dolara, što je čini osmom na listi.
1. U2 ($130 million)
2. AC/DC ($114 million)
3. Beyoncé Knowles ($87 million)
4. Bruce Springsteen ($70 million)
5. Britney Spears ($64 million)
6. Jay-Z ($63 million)
7. Lady Gag ($62 million)
8. Madonna ($58 million)
9. Kenny Chesney ($50 million)
10. (Tie) Black Eyed Peas ($48 million)
10. (Tie) Coldplay ($48 million)
10. (Tie) Toby Keith ($48 million)
Nakon što sam objavio da će Stephen Jones dizajnirati šešire za uloge u Madonninom filmu W.E, britanski dizajner je također dobio filmsku ulogu!
"Madonna režira film i pitala me je da kreiram šešire. Čak sam nekako počeo i glumiti u tom filmu. Prerano je da vam otkrivam detalje. Ali sam više nego uzbuđen." Dodao je da se film trenutno snima u Londonu, a Arianne Philips je zadužena za kostime. "Tu joj je najbolje mjesto. Vidio sam nedavno Toma Forda i rekao mi je da bez nje ne bi mogao snimiti film A Single Man. Kada sam joj prenio što je Tom rekao zamalo je prsnula u plač."
U prošlim postovima pročitajte ostale informacije o glumcima, dizajnerima za W.E.
Nove slike sa snimanja filma u Londonu
Jesus Luz napisao pjesme za Madonnin novi album?
Brazilski model i DJ Jesus Luz je u intervjuu sa magazinom Istoé Gente razgovarao o svom životu i ljubavi prema Madonni koja ga inspirira kroz život.
Otkrio je da je napisao dvije pjesme na engleskom za "nju", sigurno misleći na Madonnu. "Napisao sam dvije pjesme na engleskom. Sačuvane su za posebne trenutke. Govore o osjećajima, ljubavi i životu općenito. Moja inspiracija je ljubav koju osjećam prem njoj (Madonni). Inspirira me s najvećim darom kojeg mi je dala."
Moguće je da se radi o pjesmama za posebne prilike vezanim za njihov privatni život ili će Madonna uključiti brazilskog DJ-a za produciranje novog studijskog albuma...
Snimanje novog albuma uz Celebration
Pop princeza Britney Spears je jučer viđena kako odlazi u glazbeni studio Conway u L.A., a u ruci je držala Madonnin jednostruki CD 'Celebration'.
Britanski kreator Stephen Jones je dizajnirao šešire za uloge u Madonninom nadolazećem redateljskom filmu W.E, potvrđuje Daily Mail. Njegove šešire u filmu će nositi Andrea Riseborough kao vojvotkinja Wallis Simspon i Natalie Dormer u ulozi kraljice Elizabethe.
"Šeširi su povijesno inspirirani. Ne radimo precizno redizajniranje iz tog perioda, ali će izgledati kao jako interesantna interpretacija", izjavio je Jones na dodjeli nagrada Dorchester Fashion Collection Prize u Londonu. "Madonna ne samo da zna kako stvari trebaju izgledati već ih zna i nositi. Prepoznaje njihovu kvalitetu."
Tinejdžerski web portali su proteklih nekoliko dana nagađali tko se krije iza promotivnih slika Madonnine modne linije 'Material Girl'. Danas je procurio promotivni poster kojeg krasi američka pjevačica i glumica - Taylor Momsen!
Taylor Momsen je talentirana sedamnaestogodišnjakinja poznata po ulogama u TV seriji 'Gossip Girl' i kao slatka djevojčica Cindy u popularnom filmu How Grinch Stole Christmas. Već sa tri godine je snimala reklame, a poslije filma The Prophet's Game nizale su se mnogobrojne filmske uloge u 'How the Grinch Stole Christmas', 'Spy Kids 2', 'Underdog' i dr.
Osnivačica je i glavni vokal njujorškog alternativnog benda 'The Pretty Reckless'. Godine 2009. su izdali svoj prvi studijski album 'Light Me Up' koji je zapažen među britanskom publikom.
Službeni poster 'Material Girl' sa Taylor Momsen
Billboard.com je svrstao Madonnin nastup na Live Earth među 10 najboljih nastupa s humanitarnih koncertnih događaja.
Kao vrhunac Madonninog performansa su izdvojili 'La Isla Bonitu' uz opis - Madonna je za londonski dio showa Live Earth dovela sa sobom gypsy-punk grupu Gogol Bordello iz New Yorka za neočekivani duet 'La Isla Bonita'. Uz pratnju energičnih zvukova gitare i violine stvorena je nova verzija Madonnine 'La Isla Bonite' koja je podigla publiku u londonskoj areni Wembley.
1. U2, Live Aid July
2. Pink Floyd, Live 8
3. Bruce Springsteen, No Nukes September
4. Madonna & Gogol Bordello, Live Earth
5. Sting, Secret Policeman's Other Ball
6. George Harrison, Concert for Bangladesh
7. Queen, Live Aid
8. Jimi Hendrix, Monterey Int'l Pop Festival
9. Paul McCartney, Concert for New York City
10. Justin Timberlake and The Rolling Stones, The SARS Benefit Concert
Carlos o Madonninom vježbanju
Fitnes trener Carlos Leon je otkrio za The Times da je njegova bivša djevojka Madonna neustrašiva kada je riječ o treningu, te da voli isprobati sve nove tipove fitnes treninga. "Trenutno koristi dvije velike trake za izdržljivost, a cardio vježbe je zamijenila plesom. Madonna i ja zajedno vježbamo otkad smo bili u vezi. Naš trening je bio pomiješan s njenim i mojim programom vježbanja. Uvijek je zanimaju nove stvari. Tip je osobe koja bi uradila sve da proširi svoje znanje o vježbanju."
"Mislim da Madonna postavlja visoke ciljeve svojim primjerom onima koji žele dobro izgledati kao ona. Ali zapamtite da ona ima kuhara, trenera, provodi dva sata na pozornici tijekom turneje. Njeno tijelo je njen posao."
Otkrivene su sve slike sa snimanja kampanje Dolce & Gabbana za jesensko-zimsku kolekciju.
Kliknite na sliku za veći prikaz (click on a picture to enlarge)
Na službenom blogu Swide i web stranici modnog dvojca Dolce & Gabbana su objavljene sve promotivne fotografije iz jesensko-zimske kolekcije.
Od sada možete vidjeti slike bez ikakvih oznaka.
Na današnji dan, 13.07.1985., grupa Status Quo je izašla na pozornicu londonskog Wembleya i odsvirala ''Rockin' All Over The World''. Bio je to početak jednog od najvećih glazbenih događaja u povijesti, Live Aida.
Ideja pomoći gladnim stanovnicima Etiopije velikim angažmanom najvećih glazbenih zvijezda započela je godinu dana ranije pjesmom ''Do They Know It's Christmas'' koju su napisali Bob Geldof i Midge Ure, a otpjevala 44 poznata glazbenika udružena pod imenom Band Aid. Pjesma je odmah zauzela prvo mjesto svih svjetskih top lista. U ljeto slijedeće godine uslijedio je koncert koji se istovremeno održavao u Londonu i Philadelphiji uz televizijski prijenos uživo. Računa se da je oko 2 milijarde ljudi u 60 zemalja toga dana pratilo koncerte.
Inicijalna ideja je bila skupiti milijun funti od prodaje ulaznica na Wembleyu, no kako je projekt rastao (slični koncerti su organizirani i u Australiji i Njemačkoj) ukupna zarada je dostigla 150 milijuna funti. Zbog svog angažmana u Live Aid projektu Bob Geldof je 1986. dobio plemićku titulu, a 2006. i 2008. godine bio je nominiran za Nobelovu nagradu za mir.
Izvor: Jutarnji List
Prije 5 godina, 2005. ovaj blog je obilježio 20. godišnjicu Live Aid-a odličnim postom kojeg je napisao čitatelj Nikola. Post je objavljem prilikom održavanja drugog događaja sličnog tipa - Live 8.
Pročitajte u cijelosti njegov post - http://madonna.blog.hr/2005/07/Dan-kad-je-svijet-disao-kao-jedno
Madonnina turneja Blond Ambition se nalazi na ljestivici najnezaboravnijih koncerata/nastupa u povijesti glazbe. Više od 3,000 Britanaca je glasovalo na anketi koncertnog promotora Viagogo za najdraže koncertne događaje koji su vrijedni spomena.
Madonna dijeli 10. poziciju sa Jay-Z-em.
1. Live Aid - The original concert at Wembley Stadium, 1985
2. Jimi Hendrix - Woodstock, 1969
3. Michael Jackson - History Tour, 1996
4. The Beatles - First performance at The Cavern Club, 1961
5. The Spice Girls - The Brit Awards performance, 1996
6. Take That - Robbie's last performance with the group at Wembley, 1994
7. Nirvana - playing Reading, 1992
8. Oasis - Knebworth, 1996
9. Pink Floyd - The Wall, 1981
10. Jay-Z - Glastonbury (2008) in joint position with Madonna - Blonde Ambition Tour, 1990
Madonna za potrebe kampanje Dolce & Gabbana je ponovo u ulozi zgodne domaćiće Talijanke. "Volimo Madonnu, ona je istinska zvijezda, pop ikona koju obožavaju sve generacije! Za nas je bilo izvanredno iskustvo raditi s njom na ovoj kampanji", rekao je Stefano Gabbana za StyleList.
Kao i prošle sezone, nove promotivne slike u crno-bijeloj boji je snimio Steven Klein i predstavljaju život elegantne talijanske dame, a kampanja je inspirirana filmom Anne Magnani iz 1962. 'Mamma Roma'. Kampanja je snimljena u Harmelu, New Yorku, i Milanu krajem travnja. "Zbog velikog uspjeha prošle kampanje, svidjela nam se ideja da s ovom kampanjom ispričamo priču", dodaje Gabbana.
"Sviđa nam se prirodna verzija Madonnne, otkriva stvarnu i pravu ljudskost žene. S Madonnom i Stevenom smo postali tim, uz veliko razumijevanje. Dijelimo ideje kada god radimo zajedno. Madonna je također aktivna u donošenju odluka prilikom rada. Kada smo na snimanju, imamo mnogo posla da uradimo, ali isto tako se nastojimo zabaviti."
Dolce kaže: "Atmosfera na snimanju je bila jako opuštajuća, harmonija među nama je jednostavno savršena."
U talijanskom magazinu Chi je objavljen članak sa intervjuom i odličnim slikama sa snimanja Dolce & Gabbana kampanje za jesensko-zimsku kolekciju.
Osim kampanje, dizajnerskog dua i Madonnu veže dugogodišnje prijateljstvo. "Već 18 godina, jedno blisko prijateljstvo. Naša veza se razvijala sasvim prirodno, spontano, cijenimo i procijenjujemo ljude, našli smo jedno drugo. Jedno predivno prijateljstvo poput udvaranja koje traje mnogo godina", govori Stefano.
Atmosfera na snimanju je bila jako opuštena iako su radili do večernjih sati. Domenico je rekao: "Nismo prestajali jesti, radili smo neumorno do sedam sati uvečer, ali bili smo svi opušteni, zbijali smo šale svo vrijeme, puštali smo CD-ove od Dean Martina, a Madonna je pjevala i plesala." Iako mnogi govore da je Madonna prilikom suradnje zahtjevna, a ponekad i tvrdoglava, Stefano je potvrdio da voli imate sve pod kontrolom. "Drži sve pod kontrolom, ako se ponašala hirovito, to nismo primjetili i sviđa nam se takva. U bilo kom slučaju je profesionalac." Domenico je na kraju razgovora dodao da Madonna u kampanji nije samo oponašala uloge talijanske glumice Anne Magnani već i: "Madonna je u kampanji Anna Magnani, ali također i majka, kćerka, sestra, uistinu jedna normalna žena. Barem u jednom danu..."
Kliknite na sliku za veći prikaz (click on a picture to enlarge)
Brazilska dizajnerica Daniella Helayel je za RG Vogue potvrdila da će pojedine uloge u Madonninom filmu W.E nositi kreacije njene modne kuće Issa! Madonna je odabrala šest haljina, a Daniella Helayel je dodala: "Madonna i ja nismo prijateljice, ali smo se upoznale. Radila sam sa stilisticom i dizajnericom filma Arianne Phillips. Haljine su klasični modeli Isse. Odabrala je također i ostale krpice iz moje arhive."
Mlada glumica Abbie Cornish koja je dobila ulogu suvremene djevojke Wally Winthrop, je otkrila detalje haljina za film W.E. "Većina haljina su crne. Također postoji bordo i siva haljina."
Članovi londonske organizacije London Welsh Centre će dobiti ulogu statista u Madonninom drugom redateljskom uratku W.E. Snimanje filma o kralju Edwardu VIII. i Wallis Simspon je privuklo mnoge zainteresirane članove iz London Welsh Centre.
Odabrani su kao statisti za jednu scenu gdje je kralj Edward šokiran uvjetima velških rudarskih naselja. Glasnogovornica tog centra, koju su kontaktirali preko casting agencija je izjavila: "Dobila sam 15 poziva ovog jutra, a jučer je nastao urnebes jer svi žele biti u Madonninom filmu." Iz centra su dodali da će članovi koji poznavaju velški jezik biti potrebni kao statisti za scene Edwardove posjete na jugu Walesa 1930ih godina.
Kylie o Madonni
Australska pjevačica Kylie Minogue je u razgovoru sa Us Weekly priznala da još uvijek nije upoznala Madonnu i za kraljicu popa ima samo riječi hvale.
- Izgledaš odlično u novom videu. Imaš li poseban trening ili određenu dijetu?
Kylie: Vidim ljude poput Madonne i Gwyneth Paltrow i začudim se! Kao prvo, ne znam kako nađu vremena za to, i drugo, to je ovisnost. To nemam u sebi. Moj dečko ideu teretanu, stalno me zove da idem s njim, ali mu uvijek odgovorim da imam drugih obaveza.
- Vratimo se na Madonnu, prije te javno podržavala. Jeste li prijateljice?
Kylie: Imamo zajedničke prijatelje i oni mi prenose njene poruke - Madonna te pozdravlja - ili ja njoj pošaljem preko njih, ali zapravo se nikada nismo upoznale. Sigurna sam da ćemo se slučajno sresti jednog dana. Imam najveće poštovanje prema njoj i veoma je obožavam, ona je legenda. Biti na istoj statosferi s njom je zadivljujuće. Mislim, u bijelom kaputu sam sa 14 godina bila na njenom koncertu!
Stuart Price: Planirali smo snimiti još jedan Confessions
Britanski producent Stuart Price je nedavno dao intervju za magazin Attitude u kojem je odgovorio na pitanje zbog čega nije nastavio suradnju s Madonnom. Nedavno je objavljen samo dio njegove izjave.
Rekao je kako Madonna misli da Confessions nije bio uspješan u Americi koliko se ona nadala da će biti. Dodao je da su čak razgovarali o snimanju drugog dijela Confessions albuma. "Moraš poznavati svoje kvalitete i slabosti. Znam svoje kvalitete i mislim da bi moja slabost bila pokušavati snimiti album u stilu Timbalanda i Pharrella", izjavio je Price.
Jaramillo o Madonni
Američki fotograf Leo Jaramillo je ispričao za web portal Austin360.com o iskustvu s Madonnom. Jaramillo je radio skupa sa Tom Munroom za snimanje Madonninog editorijala za Elle te režiranje videa 'Give It 2 Me'. Jaramillo govori kako je Madonna na snimanju bila društvena, te da je znala što želi postići. Jedna od slika sa snimanja jeste na omotu nove knjige slavnog fotografa Munroa 'The Art of Celebrity Photography', a Jaramillo je komentirao: "Zaista sam ponosan što je korištena za naslovnicu!"
Billboard je sastavio listu najvećih ljetnih hitova posljednjih 25 godina koji su žarili i osvajali mnogobrojnu publiku. Pjesme na listi za svaku godinu od 1985. do 2009. su rangirane po njihovom uspjehu na Billboard Hot 100 tijekom ljeta i tjednima zadržnim na broju jedan.
Madonnin singl 'Papa Don't Preach' je najveći hit ljeta 1986. godine.
1986
1. Papa Don't Preach - Madonna
2. "Glory Of Love" - Peter Cetera
3. "Sledgehammer" - Peter Gabriel
4. "There'll Be Sad Songs (To Make You Cry)" - Billy Ocean
5. "Invisible Touch" - Genesis
6. "On My Own" - Patti LaBelle & Michael McDonald
7. "Higher Love" - Steve Winwood
8. "Holding Back The Years" - Simply Red
9. "Venus" - Bananarama
10. "Mad About You" - Belinda Carlisle
1987
1. Alone - Heart
2. "I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me)" - Whitney Houston
3. "Shakedown" - Bob Seger
4. "I Still Haven't Found What I'm Looking For" - U2
5. "La Bamba" - Los Lobos
6. "I Want Your Sex" - George Michael
7. "Who's That Girl" - Madonna
8. "Head To Toe" - Lisa Lisa & Cult Jam feat. Full Force
9. "Heart And Soul" - T'Pau
10. "Only In My Dreams" - Debbie Gibson
1992
1. Baby Got Back
Sir Mix-A-Lot2. "End Of The Road" - Boyz II Men
3. "Baby-Baby-Baby" - TLC
4. "I'll Be There" - Mariah Carey
5. "Under The Bridge" - Red Hot Chili Peppers
6. "Achy Breaky Heart" - Billy Ray Cyrus
7. "Just Another Day" - Jon Secada
8. "This Used To Be My Playground" - Madonna
9. "Life Is A Highway" - Tom Cochrane
10. "November Rain" - Guns N' Roses
U novom izdanju njemačkog magazina Grazia su objavljene dvije stranice o Madonninoj kampanji za jesensko-zimsku kolekciju.
Kliknite na sliku za veći prikaz (click on a picture to enlarge)
Američka TV serija Glee je na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Emmy prikupila 19 nominacija od kojih je 4 za epizodu 'The Power Of Madonna'!
Outstanding Costumes For A Series
"Glee," The Power Of Madonna, Lou A. Eyrich, Costume Designer, Marisa Aboitiz, Costume Supervisor
Outstanding Hairstyling For A Single-Camera Series
"Glee," The Power Of Madonna, Stacey K. Black, Department Head
Hairstylist, Mary G. Stultz, Hairstylist, Roxanne N. Sutphen, Hairstylist, Gina Bonacquisti, Hairstylist
Outstanding Makeup For A Single-Camera Series (Non-Prosthetic)
"Glee," The Power Of Madonna
Outstanding Sound Mixing For A Comedy Or Drama Series (One Hour)
"Power of Madonna" episode -- Phillip W. Palmer, Production Mixer; Doug Andham, Re-Recording Mixer; Joseph H. Earle, Re-Recording Mixer
U slučaju ako još niste skinuli epizodu 'The Power Of Madonna':
Torrent: http://www.torrentz.com/4bf79b00346cb1248a0bb6ccc9640b2799eeedf7
Download Link: http://uploading.com/files/c1527384/Glee.S01E15.HDTV.XviD-LOL.avi/
Prijevod: http://www.zshare.net/download/7810883606afc5e7/
Haljinu za vjenčanje iz škotskog muzeja će nositi uloga u filmu pod Madonninom redateljskom palicom. Madonna je zatražila haljinu od muzeja za svoj film 'W.E', o ljubavi kralja Edwarda VIII. i Wallis Simpson. Kostim se trenutno nalazi na izložbi Marriage in the Movies u sklopu sa National Museum of Costume u Shambellie House blizu gradića Dumfries. Haljinu je nosila Joely Richardson, koja je glumila 2005. u TV seriji o Wallisu i Edwardu. Outfit je dizajnirao Michael O'Connor, a nosit će je glumica Andrea Riseborough, odnosno u filmu - Wallis Simspon.
National Museums Scotland se složio oko davanja haljine, ali mora biti vraćena do listopada ove godine. Haljina će biti donešena u ponedjeljak na snimanju filma.
Margaret Roberts, generalna menadžerica muzeja National Museum of Costume je izjavila kako su sretni što će poslati haljinu Madonni. "Naša izložba Marriage in the Movies je pretrpana predivnim vjenčanicama koje govore priču o povijesnom periodu kojeg predstavljaju, ali također i holivudski glamur i stil. Ova je haljina kreirana za filmove, kada smo dobili poziv od Madonnine produkcijske kuće, bilo nam je zadovoljstvo im ugoditi."
Madonna je dala intervju za magazin Teen Vogue kako bi mlađim čitateljima približila kolekciju Material Girl.
- Već dugi niz godina si jedna od najvećih modnih ikona. Zašto si toliko čekala da lansiraš modnu liniju?
Madonna: Mislim da mi je trebala kćerka tinejdžerica koja će me udariti po stražnjici i reći "mama, uradimo to!" Postoji velika konkurencija i radim s mnogo odličnih talentiranih dizajnera. Nisam mislila da imam različita mišljenja i ideje sve dok je moja kćerka postala tinejdžerica i od tada je postalo očigledno u kojem pravcu idemo. U Lolinom pravcu!
- Kako bi opisala njen stil i kako ona utječe na tvoj stil?
Madonna: Njen stil je definitivno inovativniji. Ima više smisla za humor o nečemu što nosi. Sebe ne shvata preozbiljno. Oblači se bez ikakvog napora, to je nešto što mi se sviđa kod nje i voljela bih da i ja tako mogu. Ima 13 godina i sve joj dobro stoji! Podsjeća me kako je oblačenje zapravo zabavno. To je dio mog posla i ponekad zaboravim da se mogu s tim zabaviti.
- Dopuštaš li joj u potpunosti da oblači što želi?
Madonna: Ne, ne dopuštam. Apsolutno ne!
- Koja su temeljna pravila?
Madonna: Ponekad kada nešto obuče, pomislim - o bože, to izgleda fantastično! I onda se predomislim, o bože, to je moja trinaestogodišnja kći! Imamo pravila. Može nositi šminku kada ide na zabave i posebne događaje. Uvijek postoji rasprava koliko je suknja kratka...ili ako se vidi dekolte. Uvijek joj govorim, želiš li da svi gledaju u tvoje grudi ili da ljudi pričaju s tobom?
- Pretresa li tvoj ormar, da li joj je dozvoljno?
Madonna: Krade stvari povremeno, kad joj je dozvoljeno i kad nije. Uvijek nedostaje nekoliko stvari iz mog ormara!
- Što misli o tvom stilu sada i o klasičnim izgledima iz prošlosti?
Madonna: Voli sve što sam nosila ranih 80ih. Voli da uzme ideje i napravi svoje djelo. Želi da moje prve krpice dovede u 21. stoljeće, uz njenu dodatnu promjenu. Na nju veoma utječe i ples. Plesačica je, pod utjecajem je što nose djeca iz njenog razreda. Nabacana odjeća i štucne. Ujutro ode sa parom tajica, vrati se kući sa rastrganim. Kažem joj, što se desilo tvojim tajicama, odgovori mi da je to namjerno uradila. Uredu onda.
- Pretresaš li njen ormar?
Madonna: Da, njene cipele nosim često. Nosimo isti broj, kada mi je muka od ovih cipela (pokazuje na Christian Dior platforme), ona ima cool ravne čizme i ukradem joj Converse tenisice.
- Koliki je tvoj doprinos ovoj kolekciji. Kako se odvijala suradnja?
Madonna: Mogla bi reći da 90% pripada Loli. Ne mogu reći da je suradnja jer ona radi mnogo više nego ja. Zapravo nisam ništa radila. Poštujem njen stil. To je linija za mlade i ono što nju predstavlja. Dijelimo neke zajedničke stvari, ali ipak postoji odjeća koju ona nosi, a koju ja nikada ne bi odjenula. Znate, ne nosim tajice i majice kratkih rukava. To nisam ja, ali Lola se pronalazi u tome.
- Zašto si odlučila nazvati kolekciju Material Girl, a ne Madonna?
Madonna: Jer je dosadno dati ime kolekciji po meni. Kao prvo, to je moje ime i mislim da Lourdes ne bi bila zainteresirana za rad. Material Girl nije isključivo o meni. Ljudi povezuju to ime sa mnom, ali to je zaista o tipu djevojke s mnogo sporednih značenja. Stoga mislim da Lola osjeća da može raditi na svoj način.
- Kako bi opisala djevojku iza kolekcije?
Madonna: Ne plaši se rizika. Hrabra je, ima smisla za humor, duhovita, pametna, zanima je što se dešava u svijetu, čita knjige, voli glazbu, ples, u dodiru je sa svojom muškom stranom koliko i sa ženskom.
- Obje imate čvrste stavove. Je li bilo lagano raditi zajedno? Jeste li se ikada posvađale?
Madonna: Ponekad. Ali moram priznati, kada je riječ o modi i stilu, to je područje gdje se najmanje raspravljamo. Vježbanje na klaviru, kupanje djeteta, spremanje sobe, u tome se ne slažemo.
- Imaš li omiljene krpice iz kolekcije?
Madonna: Sviđa mi se sve što je s čipkom. Postoji čipkasta dukserica s metalnim zatvaračem, s time sam opsjednuta. Ukrast ću to poslije ovog intervjua. Sviđa mi se svaki nakit. Narukvice, svi lanci...
- Koliko je važno odrediti pristupačne cijene?
Madonna: Veoma važno. Lola je željela dizajnirati liniju koju ona može priuštiti kao i djevojke širom zemlje. Nije je zanimalo kreiranje nečega ekskluzivnog što može nositi samo 50 djevojaka.
- Da li Lourdes ima džeparac za odjeću?
Madonna: Nema džeparca. Ako želi ići u shoping, doslovno kažem, moraš uraditi zadatak x,y i z... Mora zaslužiti. Ako je dobra u školi i ima jako dobre ocjene, nagrada je obično 50 dolara za odlazak u American Apparel ili Topshop.
- Idete li zajedno u kupovinu?
Madonna: Ne voli kada ide sa mnom. Ne.
- Hoćete li obje glumiti u kampanji?
Madonna: Ja neću, ali mislim da će ona s vremenom. Nakon što se upiše u srednju školu i dobije dobre ocjene. Koristim to kao moć!
- Hoće li nastaviti tvojim koracima u drugim oblastima, poput glazbe i filma?
Madonna: Obožava dramu. To joj je glavno interesovanje. Zanima je i ples. Ne želi biti pjevačica, dala mi je do znanja. To je cool, poštujem to.
- Kako se osjećaš njenim ulaskom u svijetu zabave?
Madonna: Odgovara mi sve dok shvaća ozbiljno i unosi svoj trud maksimalno. Uvijek joj kažem, ako želiš biti dobra u nečemu, moraš dati sve od sebe. Možda inače neke stvari lako dobiva zbog povezanosti sa mnom, ali to stvarno ne želi. Želi to zaslužiti, dala mi je do znaja.
Ovih dana su objavljene fotografije iz kampanje za Dolce & Gabbana kojom Madonna predstavlja jesensko-zimsku kolekciju. Fotografije su urađene slično onima iz prve kampanje, što potvrđuje Stefano Gabbana da se radi o nastavku cjelokupne priče. "Ovo je drugi dio filma. Htjeli smo nastaviti širiti našu trenutnu poruku koja više prikazuje ljudsku stranu mode i ostavštinu predaka."
Lice jesensko-zimske kolekcije ima ulogu talijanske domaćice odjevene u crnu čipkastu haljinu, ide u trgovinu po namirnice, provodi vrijeme u spavaćoj sobi s bebom i uživa u proslavi s obitelji. "Vjerujemo da kampanja odaje osjećaj ugodnosti i mislim da će ljudi moći poistovjetiti sa slikama, koje ponovno ističu ljudsku i ležerniju stranu Madonne", dodaje Gabbana.
Kampanja je inspirirana filmografijom Anne Magnani, kao što vidite na ovoj slici.
Izašle su sve promotivne slike iz modne kampanje Dolce & Gabbana!
Objavit ću ih ponovo kada izađu u većoj veličini i bez natpisa.
Kliknite na sliku za veći prikaz (click on a picture to enlarge)
Na Billboardovoj službenoj stranici/magazinu postoji rubrika 'Ask Billboard' gdje stručnjaci top lista odgovaraju na pitanja čitatelja. Ovog puta ih je čitatelj zamolio da usporede statistike između Lady Gage i Madonne na Billboardu u periodu od dvije godine početka njihove karijere.
Nielsen SoundScan, američka medijska istraživačka organizacija, je tek lansirana 1991., stoga se ne može uporediti prodaja Madonninih prvih albuma i Lady Gage. Kako god, možemo vidjeti njihov uspjeh na Billbaordu prvih 23 mjeseci, period od kada je Gaga ušla na Billboard Hot 100 (ljestvica singlova). Madonnin prvi ulazak na Hot 100 se desio 29.10.1983., a Lady Gaga se pojavila na toj top listi 16.8.2008., baš na Madonnin rođendan. Prošlo je 27 mjeseci od izlaska njenog prvog singla 'Just Dance', a 333 mjeseci je iza 'Everybody'.
U nastavku pogledajte usporedbu njihovih pozicija na Billboardu od početka njihove karijere, točnije od prvih 23 mjeseci.
Billboard Hot 100 - ljestvica singlova
Madonna: 8 singlova, 7 singlova u top 10, 2 singla na #1, 2 zlatne naklade
Lady Gaga: 10 singlova, 7 singlova u top 10, 2 singla na #1, 4 platinaste naklade
Billboard 200 - ljestvica albuma
Madonna: 2 albuma, 2 albuma u top 10, 1 album na 1. mjestu
Lady Gaga: 2 albuma, 2 albuma u top 10
Dance/Club Play Songs (upoređujući njihov uspjeh u 26 mjeseci, otkada je Lady Gaga debitirala na toj top listi 3.5.2008.)
Madonna: 5 singlova, 5 singlova u top 10, 3 singla na 1. mjestu
Lady Gaga: 8 singlova, 8 singlova u top 10, 7 singlova na 1. mjestu
Adult Contemporary Charts
Madonna: 7 singlova, 2 singla u top 10
Lady Gaga: 5 singlova
Prema ovom poređenju možemo primjetiti da Madonna i Lady Gaga gotovo imaju sličan uspjeh u prve dvije godine njihove karijere, pogotovo na top listi singlova Hot 100 gdje obje pjevačice imaju 7 singlova u top 10 i 2 singla na broju jedan.
Madonnino stanje na Billboard 200 je mnogo impresivnije, zauzevši top 10 sa dva albuma od kojih je 'Like A Virgin' otišao na vrh ljestvice. Ipak, Lady Gaga je mnogo uspješnija od Madonne na top listi Dance/Club Play Songs u periodu od prvih 26 mjeseci. Lady Gaga se obogatila sa 7 singlova na broju jedan, dok Madonna ima samo 3.
Samo vrijeme će pokazati hoće li se Gagina karijera nastaviti razvijati u pravcu koji bi je doveo do Rock and Roll Hall Of Fame pored kraljice popa Madonne, brojeći 28 godina karijere u pop glazbi i kulturi.
Na kraju su se autori našalili da će 2036. imati bolje rezultate.
*Kad smo kod top lista, jedna zanimljiva činjenica jeste da nakon Njemačke pobjede protiv Argentine na svjetskom prvenstvu, Madonnin singl 'Don't Cry For Me Argentina' je dospio na 16. mjesto njemačkog iTunesa!
Na web portalu WWD.com su zašle nove slike iz D&G kampanje za jesensko-zimsku kolekciju!
Objavljeno je službeno priopćenje za film 'W.E' na Madonninoj službenoj web stranici.
ABBIE CORNISH, ANDREA RISEBOROUGH, JAMES D’ARCY, OSCAR ISAAC, RICHARD COYLE, JAMES FOX i LAURENCE FOX su zvijezde filma 'W.E'
Snimanje za Madonnin drugi redateljski film počinje 5.7.
S napisanim scenarijem Madonne i Aleka Keshishiana film će se snimati ovog ljeta u Europi (Velika Britanija, Francuska) i u SAD-u.
'W.E' govori o dvije paralelne ljubavne priče u razlici od više šest desetljeća. Abbie Cornish (glumila u filmovima - Sucker Punch, Bright Star, Elizabeth: The Golden Age) je dobila ulogu djevojke Wally Winthrop - mlada udata Njujorčanka iz 1998. koja je opsjednuta povjesnom romantičnom pričom između kralja Edwarda VIII. i Wallis Simpson. Andrea Riseborough glumi Wallis Simspon. Riseborough je najbolje zapažena u BBC-evoj drami 'The Long Walk To Finchley' za ulogu Margaret Thatcher i dovelo ju je do nominacije za Bafta Awards. Uskoro će glumiti u 'Brighton Rock'. Britanska zvijezda James D’Arcy (uloge u filmovima - Master and Commander, Secret Diary of a Call Girl) će utjeloviti lik kralja Edwarda VIII. Ruskog ljubavnika, nazvanog Evgeni, od djevojke Wally Winthrop će glumiti Oscar Isaac (Robin Hood, Sucker Punch), a lik njenog supruga Williama će igrati Richard Coyle (Prince of Persia: The Sands of Time). Britanski glumci James Fox (Sherlock Holmes, Charlie and the Chocolate Factory, Bafta nominated A Passage to India, Bafta winner The Servant) i Laurence Fox (Elizabeth: The Golden Age, Becoming Jane) su dobili uloge kralja Georgea V. i njegovog sina, Bertie.
1936. Engleska - Wallis Simpson, Amerikanka koja je zarobila srce kralja Edwarda VIII. Bila je u braku kada je upoznala Edwarda, tadašnjeg princa Walesa, a iza sebe je imala jedan razvedeni brak. Za vrijeme kada je Edward bio okrunjen za kralja, Crkva i premijer su mu govorili da ne može oženiti Wallis i postati kralj. Abdicirao je, odustao je s prijestolja zbog žene koju voli. Vjenčani i poznati kao vojvoda i vojvotkinja od Windsora, njihov život su mnogi doživljavali poput prave romanse stoljeća.
1998. New York - Wally Winthrop, s problematičnom prošlosti odluči se zaposliti u aukcijskoj kući Sotheby's. Odustaje od posla zbog udaje sa uspješnim psihijatrom, ali u braku je nesretna, dosadno joj je, frustirana je i često sama. Počinje slijediti svoju opsesiju za koju vjeruje da je posljednja romantična ljubavna priča, kraljevo abdiciranje s prijestolja zbog ljubavi prema Wallis Simpson. Kada je Wally otkrila da će se održati aukcija stvari vojvode i vojvotkinje od Windsora, nastavlja svoju zaluđenost i pokušava razumijeti tajnu velike ljubavi putem artefakta koji su nekada davno pripadali paru. Na Sotheby's aukciji Wally upoznaje Evgenija, ruskog zaštitara, s tajanstvenom prošlosti. Što je sve više zadubljena u ljubavnu priču Wallis i Edwarda, provodeći više vremena van braka, počinje se zaljubljivati.
W.E putuje kroz vrijeme naprijed i unazad sa Wally i Wallis, dvije krhke ali odlučne žene čiji su životi nevjerojatno povezani. Međutim, kako priča ide dalje postaje očigledno da život Wallis Simspon nije tako savršen kako je Wally zamišljala.
Producent filma: Colin Vaines (producent Coriolanus, izvršni producent London Boulevard, The Gangs of New York i The Young Victoria)
Izvršni producenti: Kris Thykier (producent The Debt, Kick-Ass, Harry Brown, izvršni producent Stardust) i Nigel Wooll (izvršni producent Miss Potter, doproducent GI Jane, White Squall)
Dizajner produkcije: Martin Childs (dobitnik Oskara - Shakespeare in Love, nominacija za Oskar - Quills, The Boy in Striped Pyjamas)
Redatelj filmske fotografije: Hagen Bogdanski (The Lives of Others, The Young Victoria)
Dizajn kostima: Arianne Phillips (nominacija za Oskar - Walk the Line, nominacija za Bafta - A Single Man)
Šminka i frizura: Jenny Shircore (dobitnik Oskara - Elizabeth, nominacije za Oskar i Bafta - The Young Victoria)
Abbie Cornish - Wally Winthrop
Andrea Riseborough - Wallis Simpson
James D'Arcy - kralj Edward VIII.
Oscar Isaac - zaštitar Evgeni, ljubavnik od Wally Winthrop
Richard Coyle - William, suprug Wally Winthrop
James Fox - kralj George V.
Laurence Fox - kraljev sin Bertie
Madonna i Lourdes su jučer viđene među publikom na Wireless Festivalu u londonskom Hyde Parku.
Atmosferu su podigli Jay-Z, Lily Allen, Friendlly Fires i Slash. Jay-Z je oduševio prisutne, a njegova zaručnica Beyonce ga je pomno pratila. Ovaj glazbeni festival su pratili i Gwyneth Paltrow, princeza Beatrice, Sarah Harding, Amy Winehouse, Pixie Geldof, Sadie Frost, Lewis Hamilton, Jenson Button, Joe McElderry, Kate Moss i mnogi drugi. Zanimljiva činjenica jeste da Gwyneth Paltrow nije bila u VIP loži sa bliskom prijateljicom Madonnom, Gwynethina navodna ljutnja još uvijek traje ili...
Nakon intervjua s Donnom De Lory i Mihranom Kirakosyanom, donosim vam svoj treći intervju s osobom koja je također bila u dodiru s Madonninim svijetom.
Ovog puta se radi o intervjuu s poznatom facom sa turneje 'Drowned World', karizmatični plesač - Jull Weber. Glumac, plesač, TV voditelj, ovaj talentirani mladić iz Puerto Rica je čak sa 6 godina nastupio u sitcomu 'El Cuartel de la Risa' i od tada se nižu njegovi uspjesi. Nastupio je u mnogim reklamama poput Diet Coke, McDonalds, Dr. Pepper. Okušao se i u glumi, jedna od zapaženih uloga jeste u filmu 'Honey', a ostali su 'Dreamgirls', 'Chuck and Larry' i '500 days of Summer'. Trenutno snima film 'Honey 2', te je vlasnik produkcijske kuće 'I Make Movies'.
- http://www.jullweber.com/
- http://www.facebook.com/pages/Jull-Weber/112176875867
- http://lulaandmilo.com/
Britanska glumica Natalie Dormer će utjeloviti lik kraljice Elizabethe, poznatije kao kraljica majka, u Madonninom drugom redateljskom filmu 'W.E.'. Kraljica popa će najvjerojatnije prikazati negativnu stranu Kraljice Elizabethe Bowes-Lyon koja ima sličnu subdinu vojvotkinje Wallis Simpson - dva puta rastavljena žena iz američkog visokog društva koja je dovela do mnogih pobuna kada je kralj odlučio da je oženi. Daleke 1936. godine je iznenadno postala kraljica kada je njen zet Edward VIII. abdicirao da bi mogao oženiti Amerikanku Wallis Simpson.
"Svi se sjećaju kraljice Elizabethe kao naborane 97-godišnjakinje, ali ja ću je glumiti kada je imala između dvadeset i trideset godina. Bila je prilično drzak i pametan igrač", govori Dormer. Dodala je: "Nikada nije govorila javno, uvijek je to ostavljala svom suprugu, kralju. Iako je uvijek bila dominirajuća snaga u braku, stijena i mislila brže od kralja, nikada se nije miješala u njegovo vodstvo. Nikada nije uzimala zasluge za to." Natalie Dormer je poznato lice iz TV serije The Tudors, a glumila je i u filmu 'Casanova'.
Madonnin film 'W.E.' već ima nekoliko promjena. Američka glumica Margo Stilley je odbila biti dio ovog filmskog projekta zbog "umjetničkih razlika". Zvijezda filma '9 Songs' je prihvatila ulogu Lady Thelme Furness ali ju je ubrzo odbila. "Dobila sam ulogu, ali sam uvidjela da između mene i Madonne postoje umjetničke razlike. Madonna je zaista nešto neviđeno. Želim ostalim glumica mnogo sreće jer su svi jako talentirani."
Film 'W.E' će najvjerojatnije izaći 2011. godine.
U novom izdanju Guinnessove knjige rekorda za 2011. godinu je potvrđeno da je Madonna najprodavaniji ženski izvođač svih vremena! Madonna je i u prošlogodišnjim izdanjima proglašena najprodavanijom. Madonna u svojoj dugogodišnjoj karijeri je prodala 75 milijuna primjeraka albuma na američkom tržištu, a preko 125 milijuna primjeraka u ostatku svijeta, što je ukupno oko 200 milijuna do prosinca prošle godine. Također u spomenutoj knjizi ima titulu pjevačice s najviše broj jedan albuma u Velikoj Britaniji.
Helen: Madonna je pretvorila žene u kurve!
Australska pjevačica Helen Reddy je u razgovoru sa BlogTalkRadio komentirala odjevanje današnjih pop pjevačica i žena uopće, te je okrivila Madonnu zbog pretvaranja žena u kurve.
Ispričala je svoje nedavno iskustvo gdje nije mogla pronaći odgovarajući grudnjak za sebe jer su u trgovini imali samo droljsko donje rublje. "Konačno sam upitala prodavačicu, imate li ikako donje rublje koje nije droljsko? Pokazala mi je na sportski odjel. U moje vrijeme kada sam bila djevojčica, bile smo podijeljene u dvije grupe - jedne su bile djevice, a druge kurve, a kada je Madonna došla - sve smo postale kurve." Dodala je kako se zgražava na odjevanje mladih djevojkama po uzoru na današnje pjevačice.
Madonnina glasnogovornica joj je odgovorila: "Zašto Helen Reddy optužuje Madonnu za njenu neuspješnu potragu za odgovarajućim grudnjakom? Poznajem mnogo kurvi koje radije nose sportske grudnjake nego vruće rublje. Helen, ne sudi prema izgledu."
Carlos o Madonninom treningu
Carlos Leon, Madonnin nekadašnji bivši dečko i otac trinaestogodišnje Lourdes je otrkio da Madonni često daje savjete za fitnes treninge.
Četvrdesetrogodišnji osobni trener je u intervjuu za britanski magazin Grazia izjavio: "Stalno me pita za savjete. Fitnes je jedna od naših zajedničkih tema. Pita me koji su najnoviji tipovi treninga. Trenutno, to je CrossFit, program za snagu i kondiciju, kojeg ja osobno pratim. Ona izgleda fantastično i nema sumnje u to. Jako dobro je za našu kćerku da postoji ovakav stav u njenoj obitelji."