< | srpanj, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
- Madonna, Iconix Brand Group i Macy's lansiraju Material Girl
- Glumica i glazbenica, Taylor Momsen je lice kampanje
- Madonna, Lola i Taylor Momsen će prisustvovati na posebnim otvorenjima u Macy's-u
MG Icon, joint venture kompanija između Madonne i Iconix Brand Group objavljuju ove jeseni marketinšku kampanju za najnoviji kreativni brand za mlade Material Girl, ekskluzivno dostupna samo u trgovine Macy's.
Multimedijalnu kampanju predstavlja mlada glumica i glazbenica Taylor Momsen i pojavit će se na promotivnim posterima u boji, u kino dvoranama, na ulicama, online i trgovinama. Taylor Momsen trenutno glumi u hit seriji Gossip Girl i pjeva u rock bendu The Pretty Reckless. Madonna je rekla: "Taylor ima cool smisao za modu koji je jedinstven i odgovara looku Material Girl."
"Ne mogu da vjerujem da sam lice za Material Girl! Tu je Madonna i znate da će biti cool i radeći s Madonnom i Lolom je jedno nevjerojatno iskustvo. Imaju odličan modni ukus, svaka donosi svoj osobni dodir u outfitima za kampanju. Material Girl može biti svaka djevojka, riječ je o stvaranju svog vlastitog stila, to je ono što je cool u ovome" - govori Taylor.
Kolekcija će biti ekskluzivno lansirana u 200 odabranih Macy's dućana širom SAD-a i na web stranici www.macys.com 3.8. za novu školsku sezonu. Kako bi se povećala promocija, nacionalna reklamna kampanja će se pojaviti u kolovoškim i rujanskim izdanjima modnih, društvenim i zabavnih magazina poput Teen Vogue, Seventeen, Nylon, Cosmopolitan i mnogi drugi, također i na mnogim web portalima i kino dvoranama tijekom ljeta. Kampanja prati veoma uspješnu najavu koja postavlja pitanje 'Who's That Girl? (Tko je ta djevojka)?' Taylor je nedavno otkrivena kao celebrity muza od strane Madonne i Lole. Kampanja je snimljena na ulicama Brooklyna od poznatog fotografa Toma Munroa.
Prvih 200 kupaca u šest Macy's dućana će dobiti besplatno bandeau top iz kolekcije Material Girl i 10 dolara bona za kupovinu odjeće tog dana. Prvi najveći fanovi koji dođu između 10 do 12 h 3.8. će imati priliku dobiti majicu Material Girl s Madonninim autogramom u određenim trgovinama.
Kako bi se proslavilo lansiranje Material Girl na 3. kolovoz, Taylor Momsen će se pojaviti u trgovini Macy's na Hearld Squareu u New Yorku i nastupiti uživo. Sretni kupci i fanovi će moći gledati akustični performans u odjelu za mlade na četvrtom katu i slikati se sa Momsen od 17 do 19 h. Poslije će pojedine Macy's trgovine ugostiti Madonnu radi druženja s kupcima, fanovima i poznatim licima iz svijeta mode.
Madonna i Lola, koje su dale veliki kreativni doprinos ovom brandu, će se pojaviti u Macy's dućanu na Hearld Square 22.09. kako bi proslavile objavljivanje modne linije.
Dari Marder, direktorica marketinga za Iconix Brand Group je komentirala: "Taylor je Material Girl, ima sposobnost da nosi mnogobrojne outfite - provokativne, rokerske, sexy - to je ono što zapravo ovaj brand predstavlja. Radi se o izražavanju svog vlastitog stila." Marder dodaje, "Madonna i Lola su bile veoma aktivne u kreativnom procesu, od biranja Talyor do predlaganja fotografa. Njihovo pojavljivanje na snimanje i bliska suradnja su dovele do toga ga odjeća izgleda fantastično."
Martine Reardon, izvršna potpredsjednica za marketing u Macy's-u, je izjavila: "Moć zvijezda u ovoj kampanji je nevjerojatna - modne dizajnerice Madonne i Lola, trendseterica Taylor kao muza i savršeni brand Macy's kao ekskluzivnog prodavača. Najava kampanje je izazvala mnoge reakcije oko lansiranja ovog branda i uzbuđeni smo što ćemo lansirati cijeli projekt 3.8."