Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Obožavatelji modnog stila male Madonne

Carlos Leon, otac trinaestogodišnje Lourdes, u razgovoru za New York Post je iznio svoja razmišljanja o mnogim temama vezanim za njegovu mezimicu Lourdes. "Ona je 100 postotna kreativna snaga linije 'Material Girl'. Ona zna točno što želi. Ona je trendseterica koja uzima različite stilove u jedan zajednički look. Zanimaju je različite kulture i to unosi u svoj stil." Leon dodaje: "Imala je priliku putovati svijetom i doživjeti razliciti stil života. Mislim da uzima pomalo iz svakog životnog stila, mog i naravno njene majke, i tako pravi svoj. Ona je jako kreativna u tom smislu, spaja mnoge boje zajedno, na to ne bih nikad pomislio. Ona ima tu prirodnu sposobnost."

"Naši čitatelji su opsjednuti s njenim stilovim. Ona je predivna, cool, ima isti buntovnički duh kao svoja majka, ali ostavlja i svoj trag također" govori urednica magazina Teen Vogue, Jane Keltner.

"Ima jače viđenje stvari nego Madonna, ako možete vjerovati", kaže Rob Smith, izvršni glavni predstavnik marketinga za Macy's. Dodao je da je rad s Madonnom lagan i ugodan. "Moram priznati, na početku sam bio jako nervozan. Sjećam se dok sam ulazio i vidio Madonnu, sebi sam govorio da se smirim i na ovo sam čekao 25 godina!" Slično mišljenje dijeli izvršni direktor Iconix Brand Group, Neil Cole, kaže: "Znali smo da je Material Girl pravi izbor otkada smo uključili Lourdes u projekt." Madonna i njen menadžer su osnovali tvrtku zajedno sa Iconix Brand Group pod nazivom MG Icon.

Dizajnerica modne marke Alice + Olivia, Stacey Bendet misli da je Madonna više voljna raditi liniju za mlade nego za žene njenih godina. "Često pomislim, o bože, još jedna zvijezda pokušava uraditi drugu modnu liniju. Ali ovo što Madonna radi za tržište mlađe populacije je zaista sjajno i nešto novo." Jedan od najdražih trenutaka u suradnji za Rob Smitha jeste posmatranje odnosa Madonne i Mini-Madge kao majke i kći. "Ponekad gledamo odjeću koju Lola donese iz svog ormara, a Madonna kaže - čekajte, to je moje!"

Dizajnerica Betsey Johnson dizajnira zajedno sa svojom kćerkom Lulu Johnson-Margulies posljednju 21 godinu. "Previše ste blizu, previše brinete, previše zabrinuti i ocekuješ previše", komentira suradnju majke i kćerke. "Sigurna sam da Madonna, kao i svaka majka, želi da Lourdes bude sretna i istraži različite stvari."

"Njena odjeća je originalna. Ima pravi smisao za dizajniranje. Radi svoje skice. U sebi drži plamen", govori izvršitelj iz Dolce & Gabbana.

Macy's će u njujorškoj ulici Herald Square iskoristiti 4,000 kvadratnih metara za promociju ove modne linije, te će ugostiti lice ove kolekcije Talyor Momsen na dan lansiranja 3.8. i Madonnu i Lourdes na 22. rujan. Modni kritičari i mediji će zasigurno upoređivati 'Material Girl' s nadolazećim modnim linijama kao što su Miley Cyrus i Taylor Swift za Wal-Mart, Selena Gomez za Kmart, Britney Spears za Kohl's i dr.

Blog uskoro nastavlja s aktivnim radom.


Post je objavljen 29.07.2010. u 00:35 sati.