< | srpanj, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Carlos Leon, otac trinaestogodišnje Lourdes, u razgovoru za New York Post je iznio svoja razmišljanja o mnogim temama vezanim za njegovu mezimicu Lourdes. "Ona je 100 postotna kreativna snaga linije 'Material Girl'. Ona zna točno što želi. Ona je trendseterica koja uzima različite stilove u jedan zajednički look. Zanimaju je različite kulture i to unosi u svoj stil." Leon dodaje: "Imala je priliku putovati svijetom i doživjeti razliciti stil života. Mislim da uzima pomalo iz svakog životnog stila, mog i naravno njene majke, i tako pravi svoj. Ona je jako kreativna u tom smislu, spaja mnoge boje zajedno, na to ne bih nikad pomislio. Ona ima tu prirodnu sposobnost."
"Naši čitatelji su opsjednuti s njenim stilovim. Ona je predivna, cool, ima isti buntovnički duh kao svoja majka, ali ostavlja i svoj trag također" govori urednica magazina Teen Vogue, Jane Keltner.
"Ima jače viđenje stvari nego Madonna, ako možete vjerovati", kaže Rob Smith, izvršni glavni predstavnik marketinga za Macy's. Dodao je da je rad s Madonnom lagan i ugodan. "Moram priznati, na početku sam bio jako nervozan. Sjećam se dok sam ulazio i vidio Madonnu, sebi sam govorio da se smirim i na ovo sam čekao 25 godina!" Slično mišljenje dijeli izvršni direktor Iconix Brand Group, Neil Cole, kaže: "Znali smo da je Material Girl pravi izbor otkada smo uključili Lourdes u projekt." Madonna i njen menadžer su osnovali tvrtku zajedno sa Iconix Brand Group pod nazivom MG Icon.
Dizajnerica modne marke Alice + Olivia, Stacey Bendet misli da je Madonna više voljna raditi liniju za mlade nego za žene njenih godina. "Često pomislim, o bože, još jedna zvijezda pokušava uraditi drugu modnu liniju. Ali ovo što Madonna radi za tržište mlađe populacije je zaista sjajno i nešto novo." Jedan od najdražih trenutaka u suradnji za Rob Smitha jeste posmatranje odnosa Madonne i Mini-Madge kao majke i kći. "Ponekad gledamo odjeću koju Lola donese iz svog ormara, a Madonna kaže - čekajte, to je moje!"
Dizajnerica Betsey Johnson dizajnira zajedno sa svojom kćerkom Lulu Johnson-Margulies posljednju 21 godinu. "Previše ste blizu, previše brinete, previše zabrinuti i ocekuješ previše", komentira suradnju majke i kćerke. "Sigurna sam da Madonna, kao i svaka majka, želi da Lourdes bude sretna i istraži različite stvari."
"Njena odjeća je originalna. Ima pravi smisao za dizajniranje. Radi svoje skice. U sebi drži plamen", govori izvršitelj iz Dolce & Gabbana.
Macy's će u njujorškoj ulici Herald Square iskoristiti 4,000 kvadratnih metara za promociju ove modne linije, te će ugostiti lice ove kolekcije Talyor Momsen na dan lansiranja 3.8. i Madonnu i Lourdes na 22. rujan. Modni kritičari i mediji će zasigurno upoređivati 'Material Girl' s nadolazećim modnim linijama kao što su Miley Cyrus i Taylor Swift za Wal-Mart, Selena Gomez za Kmart, Britney Spears za Kohl's i dr.
Blog uskoro nastavlja s aktivnim radom.