O Madonni

DJ Enferno o remixu Revolver

DJ Enferno je nedavno otkrio kako je radio na remixu za Madonnin singl 'Revolver', ali Madonna nije odabrala taj remix za singl. "Radio sam na remixu (zajedno sa Kevinom Antunesom) prošle godine za Warner Music, ali nažalost nikada nije bio izabran. Mislim da su se odlučili za velika imena poput Davida Guette i Paul Van Dyk-a. Nedavno mi je dozvoljeno iz izdavacke kuce da remix stavim na svoj službeni jukebox."

DJ Enferno je pratio Madonnu na turneji 'Sticky & Sweet' za nastup 'Into The Groove'.


Joe Henry o Madonni

Glazbenik Joe Henry je u razgovoru sa Toronto Sun razgovarao o svojoj svastiki, Madonni i njenom privatnom životu. Priznaje da ponekad osjeća veliki pritisak ljudi zbog povezanosti sa Madonnom. "To je postao veći problem zbog bliskosti s njom. Postoje Madonnini fanatici koji bez ikakvog stručavanja preskaču našu ogradu jer to mogu. To se dešava i neugodno je. Ponekad me to nervira."

Na pitanje hoće li nastaviti suradnju s Madonnom, odgovorio je: "Nemojte misliti da nismo o tome pričali. Kada se odluči za to, sve će lako ići. Mislim da je pitanje samo kada će osjetiti određenu kreativnost kada je ona potpuno u miru plivajući u drukčijoj vodi. Mislim da ćemo to ostvariti. Bit će mi izuzetno drago kada se to desi."




Carlos: Lourdes mi kupuje odjeću!

Carlos Leon kaže da njegova i Madonnina kći, Lourdes, koja trenutno vodi modni blgo i lansira modnu kolekciju, ima mnogo "više nego što je on imao sa 13 godina".

Na after-partiju projekcije Get Low u kinu Cinema Society u hotelu Soho Grand Hotel, Leon je izjavio za New Your Magazine: "Lourdes je zjenica moga oka. Njen smisao za modu je nevjerojatan, način na koji kombinira odjeću. Uvijek mi kupuje odjeću."


Kylie o famoznom grudnjaku

Australska pjevačica je priznala da joj je bio izazov odjenuti šiljati grudnjak dizajnera Jean Paul Gaultiera poslije Madonne.

"Poslije Madonne? Palo mi je to na pamet. Mislim da je to jedan od izazova. Je li pogrešno ili ne? Ne znam, odlučila sam ga odjenuti jer sam se osjećala super."

24.07.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #