O Madonni

Kylie o Madonni

Australska pjevačica Kylie Minogue je u razgovoru sa Us Weekly priznala da još uvijek nije upoznala Madonnu i za kraljicu popa ima samo riječi hvale.

- Izgledaš odlično u novom videu. Imaš li poseban trening ili određenu dijetu?
Kylie: Vidim ljude poput Madonne i Gwyneth Paltrow i začudim se! Kao prvo, ne znam kako nađu vremena za to, i drugo, to je ovisnost. To nemam u sebi. Moj dečko ideu teretanu, stalno me zove da idem s njim, ali mu uvijek odgovorim da imam drugih obaveza.

- Vratimo se na Madonnu, prije te javno podržavala. Jeste li prijateljice?
Kylie: Imamo zajedničke prijatelje i oni mi prenose njene poruke - Madonna te pozdravlja - ili ja njoj pošaljem preko njih, ali zapravo se nikada nismo upoznale. Sigurna sam da ćemo se slučajno sresti jednog dana. Imam najveće poštovanje prema njoj i veoma je obožavam, ona je legenda. Biti na istoj statosferi s njom je zadivljujuće. Mislim, u bijelom kaputu sam sa 14 godina bila na njenom koncertu!


Stuart Price: Planirali smo snimiti još jedan Confessions

Britanski producent Stuart Price je nedavno dao intervju za magazin Attitude u kojem je odgovorio na pitanje zbog čega nije nastavio suradnju s Madonnom. Nedavno je objavljen samo dio njegove izjave.

Rekao je kako Madonna misli da Confessions nije bio uspješan u Americi koliko se ona nadala da će biti. Dodao je da su čak razgovarali o snimanju drugog dijela Confessions albuma. "Moraš poznavati svoje kvalitete i slabosti. Znam svoje kvalitete i mislim da bi moja slabost bila pokušavati snimiti album u stilu Timbalanda i Pharrella", izjavio je Price.


Jaramillo o Madonni

Američki fotograf Leo Jaramillo je ispričao za web portal Austin360.com o iskustvu s Madonnom. Jaramillo je radio skupa sa Tom Munroom za snimanje Madonninog editorijala za Elle te režiranje videa 'Give It 2 Me'. Jaramillo govori kako je Madonna na snimanju bila društvena, te da je znala što želi postići. Jedna od slika sa snimanja jeste na omotu nove knjige slavnog fotografa Munroa 'The Art of Celebrity Photography', a Jaramillo je komentirao: "Zaista sam ponosan što je korištena za naslovnicu!"

09.07.2010. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #