Taylor Momsen otvoreno o Material Girl

Taylor Momsen je odabrana osobno od Madonne za lice i muzu Material Girl, kolekcija za mlade koja će biti lansirana u Macy's idućeg tjedna. Web portal WWD je s njom razgovarao o suradnji s Madonnom za Material Girl i kako je razvila svoj modni stil.

WWD: Odakle nas zoveš?
Taylor Momsen: U Nashvileu sam na turneji. Ovo je prvi slobodan dan nakon osam dana. Dobro je za sada. Svirali su jučer u Atlanti i bilo je vatreno.

WWD: Koja je bila tvoja reakcija kad si bila izabrana za lice Material Girl i što zahtjeva ta uloga?
T.M.: Bila sam presretna. Velika mi je čast. To je Madonna. Bila sam nekako šokirana. Ona je nevjerojatna. Uloga zahtjeva prisustovanje na otvorenju 3. kolovoza na Herald Squareu, pisat ću na Twitteru i pričati o ovoj kolekciji. Snimili smo photoshoot za prve krpice iz kolekcije. Odlična je linija, jako je cool.

WWD: Jesi li Madonnina obožavateljica? Koje su ti njene pjesme najdraže? Što misliš o njenom utjecaju na modu?
T.M.: Sve njene pjesme su super. Dobro su osmišljene i zaista savršene, čisti pop genij. Obožavam 'Papa Don't Preach. Volim tu pjesmu. Ali stvarno su sve fantastične. Ona je bila prva koja je sve uradila. Dala je ljudima poput mene pravac gdje treba skrenuti. Bila je prva koja je započela sve kontroverze. Sviđaju mi se sva klasična odjeća, njihovo mijenjanje u nešto moderno. Ne znam da li direktno kopiram, ali sviđa mi se mix, spoj i igranje s krpicama.

WWD: Kako je bilo raditi s Madonnom na snimanju?
T.M.: Radile smo zajedno na photo shootingu i Lourdes je bila tu. Lourdes i ona su smišljale styling zajedno sa mnom. Zajedno smo uzimale razne krpice i njima stvarale određeni look za svaku sliku. Bila je jako pri zemlji. Super je bilo to primjetiti poslije čitavog njenog uspjeha. Cool je vidjeti njen odnos s Lourdes. Ona je cool mama. Snimila je par fotografija na kraju. Definitivno ima viziju i jako aktivno radi. Bilo je lako raditi s njom. Ugodno je u njenom društvu, jako profesionalno, ali ipak zabavno. Tvrdoglava sam, stoga je bilo lijepo raditi s nekim koji imaju preciznu viziju i zna kako je ostvariti.

WWD: Da li ijedan Madonnin look iz njenih perioda inspirira tvoj osobni stil?
T.M.: Osobni stil je takav - mora biti osoban. Postoje stvari koje me inspiriraju i mogu mi dati ideje, ali ne ugledam se na jednu osobu iz jedne ere. Moraš napraviti jedinstveni stil za sebe. Ne imitiran ni jedan stil posebno, ali uzimam iz različitih mjesta.

WWD: Pojedini su poređivali tvoje nedavne lookove na turneji s Courtney Love. Što misliš o tome?
T.M.: Čula sam to. Oblačim se poput sebe. Ljudi će uvijek praviti usporedbe među drukčijim ljudima.

WWD: Radiš li s nekim za svoju vlastitu garderobu ili za posebne događaje?
T.M.: Oblačim se sama. Ali također radim s lokalnim dizajnerom iz New Yorka i prijatelji smo (Stephanie Paterek). Zajedno dizajniramo krpice. Idem u shopping i pronalazim stvari koje mi se sviđaju.

WWD: Osjećaš li pritisak da moraš izgledati kao tipična mlada glumica i glazbenica? Kako se nosiš s kritikama u medijima o tvom stilu?
T.M.: Ne čitam kritike jer će uvijek kritikovati nešto. Oblačim se kako ja hoću. Ne osjećam zapravo nikakav pritisak. Ljudi će uvijek govoriti o tome.

WWD: Jesi li nosila nešto iz Material Girl na turneji?
T.M.: Nisam dobila ništa još. Jedino radim kao model za sada. Zapravo lažem - nosila sam prsten u obliku križa iz ove linije. Ukrala sam to sa snimanja. Ali mi nije dozvoljeno da uzmem bilo kakvu odjeću.

WWD: Osim Material Girl, na kojem drugim projektima trenutno radiš?
T.M.: Moj album izlazi na ovo ljeto, zove se 'Light Me Up'. Idemo na turneju i sviramo za promociju tog albuma. Svirat ćemo na festivalu V Fest u Engleskoj, to će biti uzbudljivo. I onda dolazi New York 3.8. u Macy's-u. Radila sam jako dugo na albumu, on je definitivno prioritet sada.

30.07.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #