Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

nedjelja, 28.02.2021.

R.I.P Gradonačelniče

Noćas je u 66. godini umro gradonačelnik grada Zagreba, Milan Bandić. Kažu od srčanog udara. Goldie se družila s njegovim Rudijem, zahvalna sam mu na svemu što je napravio za pse grada Zagreba, vožnju u tramvaju, autobusu sa psom. Sada će netko drugi dijeliti, nadam se jednako srčano kao on, grah na Maksimiru....Ali, više vjerojatno neće biti tako fin kao po Bandićevom receptu.:((((
Što Ti je život - ideš spavati, ujutro se probudiš i nekoga više nema.:(((( Tužna sam, jer sam voljela njegovu ljubav prema Zagrebu, pa čak i te njegove fontane....:(((( U ovo koronasto vrijeme, što bi Đole rekao, znat ćemo što smo izgubili - tek kad izgubimo....I to ono, što smo smatrali nečim svojim, nešto što nam obavezno pripada. E, pa sada ćemo vidjeti i naučiti da nije baš tako. Vrtići, besplatni udžbenici - nemaaaa više....Vidjet ćete....:((((
Prevodila sam mu u nekoliko navrata. Bio je jako specifičnih zahtijeva, i uopće nije slušao nikoga - osim sebe! :))) Došla je jednom slovačka delegacija za koju me angažirao Grad da im prevodim i pratim ih. Pita mene Gradonačelnik da bi on njima servirao ribu. Ja kažem: može, ali oni su tu šest dana - pa pola pola - pola "klasična" kuhinja, pola riba...Ne, ne - ne može, ovi su željni ribe...O.k. Jedem ja tu ribu s njima, ekipa se guši, vole....No, već treći dan - svi sjede na toaletu i nemam kome prevoditi :(((( Njihov organizam nije naučen na tolike količine morske ribe i školjkaša, koliko ih je on ponudio. Ja sam stala i rekla - hvala, ali ne mogu više. No, vjerujem da se svi iz delegacije sjećaju te posjete Zagrebu! :)))) Kako god, nitko mi više neće reći: odlično, šefceeee...:(((((( I da- svakako, najlakše je pljuvati - "mudrovat će badavani kad me nema da se branim da sam blizu ne bi im se dalo"....:(((((
Zato ljudi - iskoristimo svaku minutu i svaki dan, koji nam je podaren!!!! Ljubim!
Ps: i ako već netko vuče za jezik, da dodam da sam doktorica političkih znanosti, pa ćete na mome blogu imati prilike čitati puno osvrta na političke situacije. Doktorirala na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, s temom "Usporedni procesi tranzicije - slučaj Hrvatska-Slovačka", moje dvije domovine. Tek tako, da ne bi bilo nismo znali. Kome ne odgovara, nikoga ne držim...Hvala! Pusa!

- 09:45 - Komentari (29) - Isprintaj - #

subota, 27.02.2021.

Objava

Imam čast i zadovoljstvo objaviti da će jedna kršna (kaže se da su Crnogorci kršni, pa valjda će biti i ova moja, pojma nemam. Goldie je bila prava dama, aristokratski šarm...) četvoronožna Crnogorka postati u kolovozu dio moga života! A time, naravno, i dio života meni najdražih!:)))) Ljub!!!!! Sretnaaa!!!!! Do neba!!!!

- 20:11 - Komentari (21) - Isprintaj - #

petak, 26.02.2021.

Moda i strip - izložba u Muzeju za umjetnost i obrt

Evo konačno izložba: Ovo je fotografija s jedne druge izložbe, isto MOU, i s obzirom da su tu wufovi- počinjem s tim. Idemo dalje; Idemo dalje:Strip i moda.... Crtani filmovi moga djetinjstva - i divne Miki tenisice....Tvorac: Jean Paul Gaultier.



Idemo na odjeću (sjećate se moje nedavno kupljene strip haljine?:)));: Stripovi: I tako završavam da Charlie Brownom!:))))
Instant me vratilo u djetinstvo. Ova izložba napravljena je u suradnji sa - naravno, Francuskim institutom! Tko bi drugi bio simbol mode nego Francuzi i Francuskinje...Meni je odlično bilo kada sam vidjela parfem, a na bočici - Mornar Popaj! Genijalno! Također, Betty Boop na štiklama - predobro!!!! Ako sam vas zainteresirala, a u Zagrebu ste - pogledajte samo i uživajte! Pusa!!!

- 17:22 - Komentari (21) - Isprintaj - #

Maria by Callas



Htjela sam pisati o izložbi, ali sam navele odlučila otići u MM Centar, gdje sam odgledala film "Maria by Callas". Pa sam odlučila, oduševljena, podijeliti svoja iskustva s vama - a sutra će u neko doba biti post o izložbi.
Dakle, "Maria by Callas" redatelja Toma Volfa prvi je film koji u cijelosti priča životnu priču ove legendarne grčko-američke operne pjevačice, i to njezinim vlastitim riječima. Ispričan kroz njene preformanse, televizijske intervjue, kućne filmove, obiteljske fotografije, privatna pisma mentorici, i nikad objavljene memoare. Ovaj film otkriva esenciju ove nevjerojatne žene koja se iz skromnih početaka u New Yorku uzdignula do statusa glamurozne međunarodne zvijezde i jedne od njavećih opernih pjevačica svih vremena. "Maria by Callas" je očaravajući portret jedne od najtalentiranijih žena u povijesti, ispričan na potpuno nov način. Naravno, prati se i privatni život - i njezina najveća ljubav Aristoteles Onasis, jedan od najbogatijih brodovlasnika na svijetu, s kojim je bila u romantičnoj vezi od 1959. do 1968. Međutim, 1968. ženi se sa Jacqeline Kennedy, ali Callas je uvijek ostala njegova umjetnička muza....
Moja mama je zaslužna što sam od malena slušala i Callas i Edit Piaf....(A mama je glazbeno obrazovana, svirala je perfektno klavir.) Uživala sam - danas je bio zadnji dan prikazivanja, i jedva sam ga upratila...Srećom, uspjela!!!! U kinu Tuškanac je danas bila "Priča iz Hrvatske", ali sam se ja odlučila ipak za - Mariu!!! I nisam požalila! :))))
Pusa!!!!!

- 00:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 24.02.2021.

Neke nove knjige

Ovo je za zeta, jer ću uskoro slati paketić prema Splitu. Čestitka za moju seku, koja uskoro ima rodjendan i Ribica je po horoskopu.:)))) Ovo su pokloni za seku i nećaka: Maja Lunde: "Povijest pčela" (priča je to o tome kako čovjekova interakcija i s najmanjim bićima može presudno utjecati na to hoćemo li opstati kao vrsta ili nećemo) i za nećaka; "Šapice", o ljubavi prema šapicama. Posveta kaže: Čitaj, voli, laj i živi." Sebe sam počastila pincom, sirnicom, kako je već tko zove: I jedna kutijica za moje pisanje, bilježnice - naime, ja sve najprije napišem rukom u bilježnicui tek kasnije unosim zapis u računalo. Sve u svemu, jedan konstruktivno proveden dan. Uskoro možemo očekivati još jednu Djoletovu knjigu, koju je vec napisao, ali nije stigao objaviti.:(((( Sutra jedan izvještaj s izložbe.....Divne i zanimljive fotke! Pusa!!!! Volim vas!!!!

- 18:52 - Komentari (18) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.02.2021.

Ova Nova.....

Opasno je počela ova Nova! :((((( A baš sam se nadala da će biti bolja.....I od sada, neka me zaobilaze svi, koji ne vjeruju da Corona postoji, te da je to manja gripa i sl. Jasno?! Jasno!
Danas sam počela sa rano proljetnim spremanjem, čišćenjem....Idem knjigu po knjigu, svaku uzmem u ruke, brišem prašinu...Pohvalit ću se fotkama kada budem gotova. Pronašla sam poneke, već zaboravljene....Moram se fizički aktivirati - ne mogu cijele dane zbog posla boraviti samo za računalom :((((( Jako se uzdam u krajnji rezultat, mislim da će me bar malo usrećiti....Lijepo je vrijeme, pa se čovjek odmah bolje osjeća. A što mi vi radite?! Pusa!

- 20:52 - Komentari (40) - Isprintaj - #

subota, 20.02.2021.

Zagreb se oprašta....


- 15:34 - Komentari (26) - Isprintaj - #

petak, 19.02.2021.

Da vam kažem djeco zašto mi sada plačemo za Balaševićem....

Sjedim u svome stanu, gledam HRT 2, Đoletov koncert iz Pule...:((( Majstor Ignac na violini i Đole...Sada se negdje druže na nebeskim visinama...:(((( Umro je Đole. Jedna od mojih prvih koncerata. Moja mama i njen komentar je bio: jako mi je žao, bio je jedan od onih koji su dirali u srce...I da znaš, nije ga nikada bilo lagano slušati.:(((( Istina, mama. Jer je govorio o životu. Svakodnevici. Problemima. Ratu. Životu. I smrti. Meni djeluje nemoguće. U šoku sam. Mrzim Coronu iz sve snage...:(((( Ne volem...:((((( Trenutno nikoga...:((((( Nisam plakala za mnogima koji su otišli, ostavili nas - ali Đole nije za mene nije samo neko tamo ime s naslovne strane. Nismo mi njega slušali - on je slušao nas. I pričao nam kroz stihove. Kako treba i kako ne treba u životu...Đole kao simbol Novoga Sada, nakon "mojih" gradova Bratislave, Splita i Zagreba, jedan od gradova u kojima bih umjela živjeti. Sve ulice već znam - Đole ih je opjevao....Novi Sad ima šarm varoša i oštri mig velikoga grada. Dovoljno velik, i dovoljno mali i potaman da se u njemu sakriješ, ušuškaš. "Devojka sa čardaš nogama" često je plesala u toj varoši. Riječi njegovih pjesama razumjeli su i znali naizust i mali i veliki. I srednji. Svi! Sjećam se, i o kako mi je drago da sam otišla na taj koncert, prošle godine baš u taj voljeni Novi Sad....Nisam mogla slutiti, ali negdje u dubini duše - valjda, znala sam...Da trebam otići. Da trebam baš tada biti tamo! I vrijedilo je svake sekunde puta. I poljubac i Oljina knjiga...Ma sve!!!(((( Živjela sam od toga, ljudi! Živjela!!!:(((( Taj se film još dugo, dugo vrtio u mojoj glavi, i cirkus nije otišao nikud. Bio je tu, u meni...I sve riječi, i svi stihovi, i sva ljubav i sva bol...:(((("To je tako. Ne pravi o tuge nauku..." - rekao bi Đole. I kako uopće definirati Đoleta? Kao pjevača, majstora stihova, ili kao kroničara naših sitnih sati i našeg vremena?! Sve je to bio - naš Đole. Ili ipak - obradio je svakoga od nas pojedinačno - svakome od nas se obraćao svojom emocijom, i dirnuo žicu - samo svakome na nekom drugom mjestu...Nekom drugom pjesmom...A bilo ih je... Znala sam reći da Đole ima stih za svaku priliku. Srećom, to nam ne mogu uzeti...:(((( "Al kad dođem kući, tu si Ti, e tu će tvrđavicu malo teže srušiti...To im je izvan dometa..." Sanjaj lijepo, dragi Đole!!!! :(((( Ne idemo mi nikuda od Tvojih pjesama. I ne, koncert nije gotov...Trajat će dugo, dugo...Ljubim!

- 21:54 - Komentari (20) - Isprintaj - #

Djole moj.....:(((

Stih na asfaltu. Da mi je još jefared proći Ilicom, pa da bećarac našvljam ćirilicom, teško da bi drugi mogli rešiti taj hijeroglif, ali bi Neko znao da sam tu....jednom ću u vladu da se prerušim, u refren što se tamo još zapevuši...pa da minem Starom Vlaškom, da joj kosu sklonim daškom...i za uglom hitro zamaknem...da pred nosom strašnog Bana, kao Senka Petra Pana kapu maknem.... Moje odrastanje, moji koncerti, moj uzor, moji stihovi, moja mladost....Volim Te neizmjerno!:((((
PS: HRT 2,upravo sada, Đoletov koncert iz Pule!:((((

- 19:24 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Tuga

Preminuo Djordje Balašević! Kakav tužan dan!:((( Amene je u poštanskom sandučiću dočekala marama, koju sam krajem prošle godine osvojila za Goldie!:((( I mali šampon za šape, Shapello.:(((

- 17:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 17.02.2021.

Moja....

Zovem ja danas mamu, rano ujutro. "Ja sam već na kontroli, kod svoje doktorice." - kaže. Ispričam se, nisam znala da je već tako rano "u điru" što bi rekli u Splitu, ali sobro. Nisam se osudila nazvati kasnije, jer ne znam koliko će se zadržati. Kad, evo Ti nje oko 18 sati. "A što si se zabrinula?" Kako me samo dobro poznaje. I ja nju! :)))) "Kako si?! Sve u redu?!" - prvo je što pitam...."Ma jesam, odlično sam. Malo su me "nahranili" i infuzijom, i sve pet!" (Napominjem da volimo pričati na slovačkom, a kada je baš nešto teško ili nešto loše - onda automatski moja mama prelazi na hrvatski. U djetinstvu je to izgledalo isto, samo bi mi se automatski obraćala na hrvatskom kada ne bi bila zadovoljna s nečim vezano za mene ili moje ponašanje...:))))). Tada sam znala da je ljuta. Korijeni se ne zaboravljaju, a čim si stariji, valjda Te još više vuku.). Uffff....Olakšanje.... Eto, to vam je moja Nataška....Moja najdraža mama! Sada znate na koga sam ja! :))))) Goldie bi rekla: "Wuf!" i samo lagano klimnula glavicom....
I da - imate update na prošlom postu! Ljub!

- 19:13 - Komentari (19) - Isprintaj - #

utorak, 16.02.2021.

Djole - update

Djole Balašević hitno primljen u Kliniku za infektivne bolesti zbog komplikacija vezanih za upalu pluća! Ova fotka smo Djole i ja, u Beču, na njegovom koncertu. "Hej, lav si stariTi, nemoj sve pokvariti, vjetar još ima vremena za Jesenju sonatu...." :((( Poslala sam poruku podrške i njemu i Olji i držim palčeve na rukama i nogama da sve bude u redu! :((( I još fotografija, iz mojih novinarskih dana:


Ja sam u Zagrebu

Uvek ista stvar...
Vojne prolaze, ljudi ostaju,
pokupe se logori, kandilo dogori, rovove zaspe
mir
i ostaje nekih kojih nema
i poneki živi koji nedostaju,
al mržnjica rominja, sprema se škrinja za
sledeći pir.

Dobro stojim tu: tuđ međ svojima, svoj međ
tuđima.
Ako si drugačiji problem si svačiji -
nitko te ne voli.
I nisam neki lik,
al imam svoj krik - dinamit u plućima.

Dug je put od krika pa do jauka i zato pusti
priče dal ću skoro tu.
To baš i nije tako važno
ko što se čini....

Pišu proteste, prete, prave porote...
Slabe su to sve ustave da ovaj huk zaustave.

Ja sam u Zagrebu, ja sam na Ilici.
Plešem po ulicama
po kojima se ne sme.
Moj trag je na nebu u svakoj prilici.
Haram po tulumima prerušen u pesme.

Čim netko protrlja gitaru stvorim se ko dobri
duh.
Još se o meni tu i tamo
krišom priča.
Pa i prođem daskom starom, Vlaškom nečujno
ko potepuh
jureći senke putem Kaptola i Griča.

Ja sam u Zagrebu,
ja sam u Osijeku,
kao fantom minem Splitom
kad se budi.
Znam, neki me ne bi tu,
al u proseku,
ja sam u svakom domu gdje je dobrih ljudi.

Kad zadnji tramvaj s Placa prođe
i kad se Dolac umije
poznati refren neko zvižduće
kroz Travno:
"Ko ovaj stih razume taj čitav svet razume!"
Na Trešnjevci i Dubravi...
gde god je ljubavi.

Đorđe Balašević



Update: Đole je desetak dana imao tegobe kakve izaziva corona virus, ali se nije dao liječniku.Sve dok se stanje nije značajno pogoršalo i kada je konačno pristao na odlazak u bolnicu. Tada je ustanovljeno da Đole ima upalu oba plućna krila. Trenutno se nalazi na Infektivnoj klinici u Beogradu, Danas se čuo s Oljom, komunicirao je s liječnicima. Olja hvali liječnike i pažnju, koju Đole dobija, ali je jako zabrinuta, kao i ostatak obitelji. Eto to su nove vijesti....

- 15:06 - Komentari (22) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.02.2021.

Party za ekipu

Vjerujemo nepoznatim ili malo poznatim ljudima. Zašto onda tako malo vjerujemo sebi? A sebe bi trebali najbolje poznavati. Kad god nisam poslušala svoj unutarnji glas, iliti intuiciju - loše bih prošla. Bivala prevarena slatkim riječima i obećanjima (ne mislim tu samo i isključivo na ljubav, nego na puno drugačije stvari) i uglavnom - bila ogorčena. Na koga?! Pa sama na sebe. Na to da se nisam shvatila ozbiljno. Da sam mislila da ipak ovoga puta možda ipak nije tako....A vjerujete - uvijek je bilo tako!
Što možemo napraviti za sebe u ovim vremenima?! Postoji jedna uzrečica, a vi je shvatite kako god želute: "Da Bog da živio u zanimljivim vremenima!" E, pa - ostvarilo nam se. Malo previše zanimljivim, rekla bih. Idemo vidjeti što možemo konkretno napraviti. Možemo postati pronicljivi promatrač - gledati i pratiti sve što se događa, ali se previše ne unositi i uživljavati u sve to. Kao da je izvan nas. Tada ćemo otkriti da u svim tim događanjima ima i humora, i ljepote, na jedan drugačiji način, ali ima, radosti i veselja u onome, što nam tek dolazi...A nadamo se da dolazi uvijek nešto bolje.
Drugo što možemo napraviti je - stavljati svoje misli na papir. Verbalizirati problem, Pokušati razmišljati o njemu. Zapisati i najgoru mogu varijantu u smislu; a što ako.....Vidjet ćemo da nije sve tako mračno. Da ima puno Sunca i svjetla. Ipak!
Treće - družiti se i družiti, s ljudima koji nam odgovaraju i koji razmišljaju slično nama. S kojima imamo zajedničke interese. Izraditi planove za vrijeme kada ćemo se moći intenzivnije družiti i posvetiti svojim zanimacijama, koje smo prakticirali prije lockdowna (iliti zatvaranja). Biti sretni ako su svi naši dobro. Čuti ih i pitati kako se oni osjećaju i što ima kod njih novo, ako već ne možemo osobno do njih. Telefoni, mailovi - još uvijek sve funkcionira.
Jednom tjedno se "nagraditi" nečim što nam je važno, pa bila to i sitnica, i uživati u njoj. Ako već ne možemo u kino - tu je televizija. Knjige.
Ukoliko nam je teško zaspati, pokušajmo prije spavanja popiti čaj za umirenje, čitati bar pola sata - sat vremena neki žanr koji nas veseli i neku knjigu koju smo s radošću iščekivali da stigne u knjižare. Po mogućnosti ne jesti dva sata prije odlaska na spavanje.
Ukoliko smo poremetili bioritam, okrenuli noć za dan i dan za noć - nastojati se vratiti na onaj ritam koji smo imali ranije - ali postepeno.
To je nekakav moj način na koji funcioniram. A vi?! Kako ste i kako vi prolazite kroz ovo razdoblje, a da vam što manje remeti mir? Čaša vina, čitanje knjige, vođenje ljubavi, gledanje na DVD-u filmove, koje niste stigli ranjie....?! Ljub!
Ps: Divni ste svi, i hvala na predobrim komentarima!!!!!

- 21:30 - Komentari (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.02.2021.

O ljubavi malo drugačije

Danas, na Valanetinovo - o čemu ću ja nego o ljubavi. Ali, malo drugačije. Dok još nismo ni znali za Valentinovo, za mene je 14. veljače bio - rođendan moje najdraže mame. Moje Nataške!!!! Čujemo se svakodnevno nas dvije, proslava je bila i jučer i danas se nastavlja - i iako sam ja u Zagrebu, a ona sa sestrom u Splitu - kao da smo zajedno, jer si ispričamo sve dogodovštine, koje nam se događaju tijekom dana. Moja mama je veliki borac i hrabrica!!!! Izgubila je svoga tatu, a moga djeda, na samom kraju Drugog svjetskog rata. :((( Na žalost, neki izdajica je Nijemcima rekao gdje se nalazi vojna jedinica, koju je djed vodio. :((((( Baka - eh, ona je bila broj jedan. Nikada neću zaboraviti kada mi je pričala kako je upoznala djeda i kako mu je odbrusila: "A što Vi mislite, da ću se ja s Vama samo prešetavati po gradu?! Ili me hoćete, ili me nećete." Zaprosio ju je u roku nekoliko dana.:)))))) Zna moja Marija kako se to radi! :)))))) No, baka je sama odgajala mamu. Sve do završetka medicinskog fakulteta. I svake godine vodila svoju kćer na ljetovanje, zbog odličnog uspjeha u školi. I da provedu vremena zajedno. Da se vole i budu sretne. Jedne godine, već pred kraj fakulteta, upoznala je moga tatu, koji je tada radio na recepciji hotela. Moj Ivica je šarmirao mamu na razne načine, pa i egzotičnim voćem, koje mama nije do tada vidjela. Ne zaboravite, to je bilo vrijeme hladnog rata i nije baš postojala velika mogućnost da iz "zatvorenih" zemalja poput tadašnje Čehoslovačke, baš puno toga iskusiš....Tada se bivša Jugoslavija činila kao more slobode. Jer - moglo se putovati gdje god se poželjelo. Iz Čehoslovačke - uz puuuno provjere i papirologije, i još nije bilo garancije da će vas pustiti negdje na Zapad. A bivša Jugoslavija je tada bila Zapad za Slovake i Čehe, koji su čokolade kupovali Tuzex krunama i čekali satima na nju....No, dakle - moj tata je jednom prigodom donio - šipak. I mama mu idući dan kaže - znaš, ma bilo je fino, ali gorko...:(((( Kako gorko?! - pita tata. Pa ja sam bacila one bobice - a kora je strašno gorka....Eto!
I šarmira on nju sa gorkim šipkom! :))))) I položi ona dodatne ispite na Medicini, i dobije kompliment od profesora, koji je rekao da bi bio presretan da njegovi studenti tako nauče gradivo, poput nje, koja se morala izboriti i sa učenjem jezika. Jednom prigodom, dok smo živjeli u Makarskoj, pita nju susjeda: "Doktorice, kako ste spavali?" A moja mama će, ni pet ni šest:"Zloćasto!" Jer - zle znači loše na slovačkom. Pa je ona to iskombinirala po svome.:))))
Pa kada su se moji rastali, kada sam imala šest godina, upoznala je Leonkinog tatu. No, to je bilo - hajde, idemo zaboraviti to razdoblje....Baka je tu često bila uz mene u to teško vrijeme.....I na kraju - dođosmo do današnjih dana. Dakle, draga moja mama - želim Ti puno zdravlja (to najviše!), da te bolesti više zaobiđu i da si uz nas, mene, sestru, nećaka još dugo, dugo, dugo....Svu ljubav svijeta imaš u nama!!!!! Volim te, draga mama! Neopisivo, jako i zauvijek!
A danas se prisjećam i onih, koji više nisu uz mene, ali su moja ljubav. Moja baka i moja Goldie. Moje dvije najljepše i najdraže cure!!!! ;((((

Mama, Ti si me naučila - ne traži nekoga tko će samo imati (htjeti) seks s Tobom. Traži nekoga tko će s Tobom voditi ljubav! I tko će imati ono najvažnije - emocionalnu inteligenciju. Mislim da sam ga pronašla. I ne puštam! :))))
Eto! Sretno vam svima Valentinovo!!!! Ljubim! Mama i ja - sačuvala baka, u svojoj knjizi "Naša Luki" :))))) Osamdeseti, okrugli post, od moga povratka....

- 12:32 - Komentari (25) - Isprintaj - #

subota, 13.02.2021.

Dobro vam jutro

I dobar tek uz cinkice! Pekla još sinoć!:)))) Pusa!
Ps: Jeli li je i vas ujutro treslo?! Negdje između četiri i pet ujutro.....

- 10:59 - Komentari (27) - Isprintaj - #

petak, 12.02.2021.

Predvalentinovski

Eh, ljudi moji....Sjetila sam se danas, kako se približava Valentinovo (iako, u ljubavi bi smo trebali biti stalno!), moje prve "ozbiljnije" ljubavi. Neuzvraćene, naravno.:((((( Pa ne bi bilo fora da je sretna! O takvoj se ne priča - nju se živi. Zar ne?! Dakle, kraj osnovne škole. Mala matura. i "moj" Dragan. Svaki dan smo išli zajedno u školu. Vrlo smo blizu stanovali, samo što je Dragan stanovao u privatnoj kući, a ja u stambenoj zgradi. Do škole nam je pjehaka trebalo oko pretnaest minuta. Uvijek sam ih nastojala nevješto produžiti. Nećkala se, hodala polako, tvrdila da me boli noga ....Svašta nešto. :)))) Čega sam se god mogla u tome trenutku sjetiti. Nosio mi je uvijek tešku torbu, a ja sam natrpavala u torbu sve moguće, od knjiga, radnih bilježnica, teka, pisalica....Užinu.....Sve! I što treba i što ne treba. Pa je "moj" Dragan imao što vući. Svoju torbu je nosio na ramenima, a moju u rukama. Idila je trajala, sve dok se jednoga dana nije u razredu pojavila nova učenica - Korina. Uplakano, plavokoso stovernje ravno iz Pariza.:(((( I "moj" Dragan se zablenuo u dotičnu. Htjela sam je počupati (malo, samo malo), te njezine plave kovrče...:((((( I razrednica, draga Ina, - a ujedno nam je predavala hrvatski - odlučila je jednom zadati temu za zadaću: Moja simpatija. I sve pet! Opišem je "moga" Dragana, od A do Ž. Ne možeš ga ne prepoznati.:))))) Skinula lika samo tako! Od oblačenja, hoda, govora - sve sam opisala. Onako, baš lijepo - najbolje, najsrčanije kako sam tada znala i mogla. I pročitam ja svoju zadaću. Sve pet. Svi shvatili. Toliko sam glupo transparentna! :(((( A ona čita on! Dragan. Već nakon pet rečenica smrači mi se ...:(((( Naravno, piše o Korini. O "anđelu, koji je jednoga dana ušao kroz vrata učionice"...Zemljo Indijo! Propadam u zemlju od srama, od ljubomore, ma sve ....Mijenjam boje....Plačem i tuuuulim tek nakon završenog sata, u toaletu...Jecam...Moja neuzvraćena ljubav. Ali, je na malu maturu na kraju ipak vodio mene!!!! Pobjedaaaa! I to u žutoj krinolina haljinici, trčala sam u ormar vidjeti da li je još uvijek "živa"....Nije. Nekome sam poklonila ili proslijedila dalje. A stvarno je bila fenomenalna. Žuta, crni štirkani obrub, a na rukavima kao nekakav leptirić.....Šminkala me tada susjeda, koja je bila sklona mijenjanju životnih partnera, pa je i moja šminka bila izrazito jarka. Ono, jarko crvene upadljive usne, plavo oko očiju...Uglavnom, da se prepadneš. No, tada su bila takva vremena. :))))) Dragan me pitao hoću li s njim na taj završni događaj, druženje i ples. Korina je tada bila s nekoliko godina starijim dečkom. S kojim je kasnije zatrudnjela. A on kasnije poginuo na motoru.:((((( Eto Ti sudbine ili usuda.... A ja Dragana viđam redovno svake godine, na godišnjim susretima nas osnovnjaka (prije je bilo petogodišnjim, no zaključili smo da starimo i da se trebamo viđati svake godine-dok netko ne rikne..:((( ). Još uvijek krasno pleše, jednako je šarmantan i ima krasnu ženu - balerinu...Dvoje djece....Eto, sada ste saznali sve o moj prvoj ljubavi.:))))) Nemojte se jako smijati. Malo može.:))))))) I na kraju, imam jednu zgodnu fotku, kojom prizivam ne proljeće, nego ljeto - tu je trebala biti fotografija žute haljine ili ja u žutoj haljni - ali naprosto je ne mogu pronaći. Pa će poslužiti ova fotka. Početak mojih studentskih dana.... Stav: j.... me se, ja sam glavna! Brada van...Još sam nosila naočale, koje mi sada nakon operacije očiju više ne trebaju!!!! Kako sam smiješna stim prkosom i stavom - sve mogu...Ali - zaista jest tako! Nema što ne mogu. Svašta sam prošla, uvijek ostala vrckasta i pozitivna. Neka ova istinita Valentino priča bude moj poklon vama koji me čitate. Hvala!!!!!

- 19:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.02.2021.

Pierogi

images.app.goo.gl/th7m6mKXxDvujmAZ6 Ovo je skinuto s Googlea. A ovo su moje Pierogi: i kupus salata, kako je i red - uz Pierogi s mesom. Fonooo! Pusa!!!!

- 21:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

srijeda, 10.02.2021.

Hej, jesam li ista?

Razmišljam nešto kako je zaista ljepše kada nekih "ljudi" nema na blogu. Nema svađa, vrijeđanja, gluposti - samo zato jer nisi na strani krajnje desnog političkog spektra. I ne, nije to nikakva ljubav prema domovini - to je veeeeeliko preseravanje, da budem iskrena. Ljubav prema domovini se pokazuje na druge načine - ne mržnjom prema drugome. Tri godine nisam bila na blogu upravo radi takvih, jer zaista nemam živaca objašnjavati i razjašnjavati, dokazivati...Samo je žalosno da svatko može vrijeđati, omalovažavati, pljuvati - nekažnjeno. Ali - kad mi na pamet padne biti zla prema takvima - samo se zapitam - jesu li vrijedni moga angažmana, jesu li vrijedni mojih živaca?! I na kraju - vjerujte - sve to dođe na svoje, i sve se to vrati pošiljatelju. Ne bih li bila isto govno da se idem osvećivati ili vrijeđati kao dotični?! Sigurno da bih. Zašto bi sama sebi pisala minuse? Neću. Svatko odgovara za svoje riječi i postupke, a mislim da se sve kad - tad u životu izravna i izbalansira. Ne moram to biti ja - kaznit će netko drugi, kome će biti pun kufer. :)))))) I sve više ljudi je prepoznalo takvo ponašanje kao negativno. Zanimljivo je, također, da su to ljudi koji su donedavno bili vrlo snishodljivi i jako se "družili" na blogu.:)))) Tako je to, dragi moji. Samo moja razmišljanja, i moj osjećaj s obzirom na ono što sam osobno prošla (iskustvo!), ali mislim da mnogi razumiju i misle isto. Pusa vam!!!

- 22:57 - Komentari (33) - Isprintaj - #

utorak, 09.02.2021.

Immage Haddad

Moj Valentinovski poklon broj jedan, Immage Haddad haljinica. Bježi kišo da je mogu nositi! Pusa vam!!!!

- 19:40 - Komentari (20) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.02.2021.

Hrana naša svagdašnja.....

Subota - pileća prsa da umakom od naranče. Mljacccc!!!!! Nedjelja: piletina i krompirici pečeni. A kao prilog poriluk u šunki i pečeni luk. E, ovdje je možda trebalo drugačije: prilog je trebala biti riža i zelena salata. Kaže se da ne ide pečeno uz pečeno...Dobro, pamtim, za ubuduće... . I onda još dobiješ i kolače od drage prijateljice, i jagode uz sve to!!!! Ajme!!!!:))))) A ja sam od toga napravila štosnu fotografiju!:))))) I kako odbiti kolače, prefine, ali s makom i lješnjacima - a ja to baš ne volem:(((( Obožavam pite od jabuka, voćne kolače....:)))))) No, dobro! Odradila dio usmenog, fino to ide..... I - jutros je dan počeo zdravo! Jagode i banane, jedan mali keksić....:)))) I samo još nešto: zapamtite, zauvijek- ne možete povredjivati druge, da vam se ne vrati kao bumerang. Nikada! Ljubim vas!!!!!

- 21:07 - Komentari (22) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.02.2021.

Lauba - izložba 2.

Obećala sam danas još jednu izložbu u Laubi. Evo je! Nenad Vorih: "Never Stop the Action". Za slikara Nenada Voriha neiscrpni izvor stvaralačkog interesa jest Grad, Metropolis. Grad kao simbol modernoga, simbol dinamike, kao živi organizam koji se stalno mijenja. Premda Vorihovi neboderi i blješteća svjetla velegrada naslućuju prisutnost čovjeka, ljudske figure nisu prikazane. Nema Čovjeka. Čovjek pred Metropolisom ostaje malen, nevažan. S druge strane, Metropolis ne skriva svoju urbanost, ni to da zapravo istinski služi čovjeku, kao najveći spomenik svih dostignuća civilizacije. Meni osobno najviše su se svidjeli radovi koji prikazuju New York. I voljela bih posjetiti Ameriku, jednu od rijetkih koju nisam posjetila. "Nikad nisam bio u Americi - i ne nameravam. Mene da zvizne neki tip, za dolar, dva il' možda tri - nemam tih nerava.....Amerika je divna predivna čak, čim u njoj živi Paja Patak zvani Donald Duck, Al nije svako kao Donald, mene plaši onaj Ronald - taj je nezgodan...":)))) Nema više ludog Donalda (Trumpa), patka se ne bojim - dapače, čak mi je simpatičan, nema ni Ronalda - pa ću ja slobodno navratiti u Ameriku. Da vidim Kaliforniju i još par točaka.:)))) Amerika me fascinira veličinom, posebnim načinom, ljudima koji su uvjereni da su stalno i uvijek u pravu - volim taj stav: nećete nas zaje.....:))))) I tako. Stavljam fotke. Ovaj diptih je prelijep!!!!
Zastrašujuće i magično istovremeno.
Nenad Vorih je rođen 1963. godine u Zagrebu. Studiji slikarstva završava u klasi profesora Ferninada Kulmera. Dobitnik je nagrada Grisia, Porin i Art Revolution Taipei 2015.
Pozivam vas od srca, tko god može, pogledajte ovu jako zanimljivu izložbu, punu boje (Kockavica) i svjetla.....Pusa, volim vas!

- 15:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Lauba - ideš na jednu izložbu, a zaljubiš se u drugu...:))) 1. dio

Večeras sam otišla u "Laubu" mladog Nikole Grabovca. "Konstelacije". Lijepa izložba, a pokazat ću vam i kakva je atmosfera bila.

Konstelacije su misli raznih oblika i formi, životne okolnosti i prilike koje nas spajaju i razdvajaju. Samo naša galaksija se sastoji od 400milijardi zvijezda. Svaka koja se rodi, neupitno mora jednom i umrijeti., ali proces konstantne transformacije, stvaranja i nastanka uvijek je prisutan. Suodnos elemenata u prirodi preslikava se i u sfere našeg života. Supernova je ono što poznajemo kao najveću eksploziju zvijezde pri kojoj se oslobađa ogromna količina svjetlosti i energije. Ciklički tijek stvaranja i uništenja prisutan je u svakoj sferi života, dio prirode, dio nas. Rađanje zvijezde u ovom kontekstu znači jedno - rođenje nade. Transformacija i opstanak su su uvijek mogući samo uz snažnu volju i misao koja poput iskre održava i gura našu svijest prema naprijed. Kroz seriju autoportreta i skulptura umjetnik Nikola Grabovac iizražava sve ono što osjeća iznutra. Boja je vodilja, oblik je osjećaj a motiv često intuicija. U procesu istraživanja neopipljivog svijeta , umjetnik pronalazi samoga sebe. Ali, postoje i obiteljske konstelacije. Što su obiteljske konstelacije? To je metoda, koju je u današnjem obliku razvio njemački psihoterapeut i filozof Bert Hellinger, s njegovim surandicima. Metoda koja je put iscjeljivanja kroz naše pretke, a putem igranja uloga i zamjene teza i problema, kako bi smo ih otpustili/rješavali. Proces iscjeljivanja, u dvije riječi.
Sutra ću opisati drugu izložbu u Laubi, koja mi se još više svidjela od ove.:))))) Ljub!!!

- 00:36 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 06.02.2021.

Činke s kakaom

Kao što sam obećala, evo palačinki s kakaom. Umutite tijesto za palačinke. Dva jaja, 400 ml mlijeka, jedan vanilin šećer, prstohvat soli, malo ulja, brašna toliko da smjesa ostane dovoljno rijetka. Slika gornja pokazuje kako je meni ispalo tijesto. Idemo dalje. Od tog istog tijesta oduzmete u drugu posudu jednu kutljačicu tijesta. I dodate dvije žlice kakaa. Izgleda ovako: Sada tu smjesu s kakaom stavimo u vrećicu (ja sam kupila onu vrećicu s kojom se mogu ukrašavati torte). Izgleda ovako: I na kraju, počnemo pržiti palačinke. Stavimo tijesto, ovo obično, na tavicu i odmah iza toga stavljamo tijesto iz vrećice, tj. kakao tijesto. Finale:
. Palačinke gotove, punjenje po želji. Meni se najviše svidjelo sa sirom. Eto ga! Dobar tek! Od ove smjese ispalo je pet većih činki! Idem sada i ja uživati uz kavicu, jer u jedanaest imam online predavanje. Radno i u subotu!:)))) Pusa!!!! Ljub!!!!

- 09:39 - Komentari (22) - Isprintaj - #

petak, 05.02.2021.

Jagodice - bobice



Varivo od poriluka, bez meseka danas. Znam da bi se moglo svidjeti Googo. :)))) I jagodice, bez šećerka, samo dobro oprane u vodi....Umjesto kolača.Dakle, danas sam počela testiranje - prijavilo se tridesetak ljudi, a moja je dužnost bila da pripremim test gramatike i razumijevanja, a u ponedjeljak i utorak sam zadužena za usmeni dio - preko Zoom aplikacije. Ovako odokativno, kad sam pogledala testove koje su mi kandidati vratili ispunjene, vidjela sam da će izbor biti dobar, da je prilično ljudi lijepo prošlo kroz gramatiku. Vidjet ćemo što će biti s govorom, odnosno s usmenim dijelom u ponedjeljak i utorak. Pripremila sam tablicu s imenima kandidata, i svoje opservacije na temelju testa. Držim im svima palčeve!!!! Vas ljubim!!!

- 21:02 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Runolist

Gle što sam danas "ulovila"!!!! Čarapice Valentinovske i Runolist čokoladu, uz koju sam odrastala. Bile su male čokoladice, pojedinačne, a ne ovako u cijelosti....Nema veze, okus je ostao!:)))) Veselila sam se kao malo dijete. Danas nisam stigla činke, u subotu ću napraviti. Oprostite, stvarno nisam stigla.:((( Sutra me čeka jedna izrada testa za slovački jezik, gramatika i riječi, a kad ispravim test - i usmeni dio. Htjela sam baš biti zloćasta, ali odmah mi je pred oči došla Goldie kako odmahuje glavicom da nije dobro...Tako da nisam mogla biti.stroga. Na kraju će poslodavac sam odlučiti, tko mu najviše odgovara, jer osim jezika treba imati i neke druge pozitivne karakterne osobine. Eto, znači sutra do kasno navečer - testiranja....Ljubim vas!!!!

- 01:16 - Komentari (19) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.02.2021.

Nova haljina

Moja nova proljetna haljinica. I danas pljunula petsto kuna za vodokotlić, koji je curio i morao se kompletno promijeniti.:((( Sutra radim prefine palačinke s kakaom, pratite....Mljac!!!!

- 00:14 - Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 02.02.2021.

Retro je stigao....

Još jučer, ali ja ga osjećam posebno danas, je počeo retrogradni Merkur. Kako bih ga opisala? Kao da od nas traži revoluciju u nama - revoluciju duše....Kao što sam ranije rekla: osvijestiti ono što nam služi, odbaciti ono ostalo.....Vraćanje lekcija iz prošlosti: neke bivše ljubavi (samo se sjetite da su s razlogom bivše!!!!), zastoji i kočnice, nepotrebne rasprave i osjetljivost. Ljubim!

- 19:49 - Komentari (18) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.02.2021.

Sarajevski fragmenti

Danas popodne sam spremala poklone za mamin rođendan. Knjiga "Mali muškarci" ("Male žene" je dobila prošle godine, pa zaokružujem cjelinu), keksići sa srcem, kremice za nju i sestru, jabučica - mali marcipan, čaj, i čestitka, koju tek trebam ispisati... Za nekoliko dana ću ih odnijeti na poštu i poslati. Volim poslati nekoliko dana ranije, jer nikada ne znaš...:)))) I sebe sam počastila knjigom: "Sarajevski fragmenti" moje drage prijateljice i kolegice s fakulteta Daruje Žilić. Jedva čekam početi čitati. Još uvijek se osjećam tupo i tužno.:(((( Jedino me čitanje može razveseliti. Nedostaju mi književne večeri, izložbe, kino, kazalište....:((((.

- 23:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ožujak 2024 (21)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga