O osiguranjima 2. put

03 prosinac 2018

U prošlom postu objavio sam svoje doživljaje s Generali osiguranjem, doživljaji koji se još i danas događaju.
U ovom postu na tapeti je Allianz osiguranje

Od kada je došao u hrvatsku Allianz osiguranje je bio osiguranje čije ime smo svi znali. Sa sjedištem u Munchenu Allianz je bio pojam snažnog osiguranja u kojeg smo svakako mogli imati povjerenja. I zaista, tih prvih mjeseci i godina, dok je na čelu uprave bila osoba iz Munchena, Allianz je bio organiziran po njemačkom sistemu. Godine staža i naravno uspjeh u ugovaranju osiguranja garantirali su brz napredak, a napredovanje je donosilo niz pogodnosti poput vlastitog ureda sa stolnim računalom, službeni automobil, službena odjeća i obuća......! A sve to se moglo dostići za nekih 3 godine rada!
A onda je čelna osoba otišla u Budimpeštu, a na mjestu čelnog čovjeka zasjeo je hrvat. I od tada Allianz je ( prema unutrašnjem ustroju ) sve više postajao hrvatsko poduzeće a sve manje njemačko. A zna se kako se napredovalo u hrvatskim poduzećima i tko je napredovao! To više nije ovisilo o radnom stažu, niti o uspješnosti, već o tome od kuda si i gdje si rođen! No, to je već neka druga priča!

Ipak, napravio sam ovaj mali uvod iz razloga kako bi bilo jasnije zašto se sve dogodilo tako kako se dogodilo!

Kako sam nekad i osobno bio zaposlen u Allianz osiguranju, bilo mi je normalno da svoj automobil osiguram u Allianz Zagreb d.d. Osigurao sam ga i obavezno i punim kasko osiguranjem!
Toga ljeta bio sam u posjetu rodbini u južnoj Bavarskoj. Ostavio sam automobil na uređenom parkiralištu. Jedne večeri, jedan pijani mladić pokušao je ukrasti jedan od parkiranih automobila, među kojima je bio i moj. Kako je bio pijan, to mu srećom nije uspjelo. No, ljut zbog neuspjeha odlučio je sve automobile obilježiti sa svojim ključem od stana. Tako je i moj automobil dobio ogrebotinu preko cijelih vratiju! U tom činu ga je zatekla policija i uhitila ga, a meni ostavila poruku, zataknutu na brisač, da se javim u policijsku postaju. Tamo sam dobio podatke o osobi počinitelju, te uputu da se javim svom osiguravajućem društvu!

Javio sam se i dao im sve podatke koje sam dobio od policije! Osoba zadužena za kasko štete poslala mi je dopis s formularom kojeg sam trebao ispuniti i potpisati. U njemu je pisalo da se odrićem prava osobne tužbe počinitelja za naknadu štete, a za uzvrat Allianz Zagreb d.d. će mi o svom trošku popraviti nastalu štetu! Naravno, potpisao sam formular, dao automobil ovlaštenom servisu, koji su štetu otklonili i račun poslali Allianz osiguranju! I sve je bilo OK dok jednog dana na moju adresu nije stigla uplatnica Allianz osiguranja uz slijedeće obrazloženje:

Poštovani, kako nismo uspjeli uspostaviti kontakt s počiniteljem štete, te nismo od njega mogli naplatiti nastalu štetu, prisiljeni smo se naplatiti iz Vaše police, te Vam oduzimamo dio bonusa, a dužni ste nam i uplatiti dio jer je to druga šteta koju ste prijavili ove godine!

Pročitao sam ovo obrazloženje nekoliko puta. Nisam mogao vjerovati da je netko uopće mogao napisati takvo nešto! Dakle, prvo su mi uvalili formular po kojem se odrićem naplate štete od počinitelja uz uvijet da mi Allianz o svom trošku popravi automobil, a onda mi taj isti Allianz šalje račun za popravak, jer su njegovi "stručnjaci" nesposobni naplatiti štetu od počinitelja!

Moji prigovori, protesti, dokazivanja i sve ostalo što sam mogao ostali su bez rezultata. Mogao sam ih tužiti. Tužba bi vjerojatno još uvijek ležala u ladici nekog suca no barem bi moja djeca ili njihova djeca dobila neku kunu od toga. Nisam ih tužio. Umjesto toga prekinuo sam sve ugovore o osiguranju s Allianz osiguranjem! Na moju žalost, to se pokazalo jako lošim potezom! Allianz Zagreb koliko got bio takav kakav jest još uvijek je mila majka prema ostalim osiguranjima po mnogim pitanjima. Svoje doživljaje s Generali osiguranjem sam vam opisao. O ostalim, s kojima sam surađivao - ne želim! I ovo je dovoljno!

Oznake: Istinoljubac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.