Slatko kao BonBon

02 lipanj 2022

BonBon - kako to slatko zvuči
I jest slatko, osim ako nije kiselo. A meni se BonBon ukiselio i to od jučer. No, krenimo redom.

Najjeftiniju i za mene najbolju opciju mobilnih usluga, tih je godina nudio BonBon. Uzeo sam dva broja (točnije, prebacio sam dva broja iz A1 u BonBon)
Svidjela mi se i opcija da se uspostava poziva ne naplaćuje, te da se sve neiskorišteno prebacuje u iduće razdoblje. I prođu tako tri mjeseca bez problema, a onda krenu problemi.
Naime, ugovorio sam tarifu 100 minuta razgovora. Kako imam kućni internet, a svi moji rođaci i prijatelji koriste whatsapp, sve dobivene minute, koje sam dobio obnovom računa, selile su se u idući mjesec ili u iduće razdoblje.
Osnovnim matematičkim operacijama došao sam do rezultata da bih nakon tri mjeseca, ako ne potrošim ništa, trebao na računu imati 300 minuta razgovora. No, unatoč obnovi računa, na mojem računu nije 300 nego 200 minuta!
Idući mjesec, prema njihovom pravilu, trebao bih imati ukupno 400 minuta, a ja imam 200.
I zovem ja njih i pitam. Ako sve što ne potrošim prebacujem u iduće razdoblje, a nakon obnove računa, kako to da sam stalno na 200 minuta i to nakon 4 mjeseca redovne obnove?
Stiže odgovor. Da, u pravu ste. Trebali bi imati 400 minuta. No, mi smo interno ograničili mogućnost da se može imati više od 200 minuta, jer su neki korisnici, višak minuta prebacivali svojim prijateljima i time nas direktno oštetili.
Nisam shvatio.
Ako sam zaradio 400 kuna i 200 poklonim svome sinu, na koji način sam oštetio poslodavca ili onoga koji mi je dao 400 kuna?
No, oni su tako odlučili. Dakle, bez obzira koliko sam mjeseci ili godina redovno obnavljao račun, na svom računu, unatoč činjenici da sve što nisam potrošio mogu prebaciti u iduće razdoblje, u idućem razdoblju ne mogu imati više od 200 minuta na računu!
Iz zrakoplova je vidljiva navlakuša i prevara.
No, koga briga?
Ipak, nakon nekog vremena, a vjerojatno suočeni činjenicom da rade prekršaj, maknuli su tu odredbu, pa sada svaki mjesec imam 100 minuta više na raspolaganju ili više od 800 minuta razgovora!
A onda se dogodio 01.06.2022
Toga dana BonBon ukida Mali internet tarifu. Dakle, više nema obnove malog interneta, a sve što sam prebacivao iz mjeseca u mjesec, oduzeto mi je!
Tko mi je kriv što nisam potrošio sve što sam uštedio? Umjesto da mi se zahvale što sam štedljiv i što redovno obnavljam račun, oni me kažnjavaju.
Kažu mi, poslali smo Vam SMS o tome.
Možda su ga poslali ali ja ga nisam dobio.
A i da jesam. Zar se to tako radi u EU u 21 stoljeću?
Zar nije opcija da se sve ušteđeno prebaci na neku drugu tarifu koju ću ugovoriti. Čemu služi opcija prebacivanja svega što nije utrošeno ako mi to mobilni operater može oduzeti. Oni su, navodno, poslali SMS. I time je sve sređeno.
Tko mi je kriv što sam koristio tarifu koja se ukida?
Svaka Vam čast!

A sada o „Službi za korisnike“
To je u BonBon-u posebno zabavna priča.

Da bih riješio problem, javim im se preko whatsapp-a. Odmah stiže pozdrav od agenta koji traži podatke o broju. Napišem podatke i stiže poruka kako su svi agenti trenutno zauzeti pa neka budem strpljiv.
I bijah strpljiv.
Skoro dva sata sam strpljivo čekao da mi se riješi problem. Dobio sam desetak obavijesti da su svi agenti zauzeti.
Nekoliko sati su svi agenti bili zauzeti. Nekoliko sati!
A ja moram biti strpljiv!
U međuvremenu, dok sam strpljivo čekao da mi neki agent odgovori na poruku, nazovem službu za korisnike. Utipkam sve brojeve koje su mi javili i čekam da se javi agent.
Ali, gle čuda. Svi agenti su zauzeti.
Nema veze. Poziv je besplatan, a ja imam vremena. I strpljivo čekam. I odgovor na whatsapp i javljanje agenta.
Više od jednog sata sam čekao i nisam dočekao, jer su svi agenti bili zauzeti!
Nazovem opet. Kaže mi automat da mogu odgovor dobiti odmah ako im se obratim preko chata.
Nema frke. Odem na svoju BonBon stranicu, kliknem na chat, napišem što me muči i........ i ništa. Nema odgovora. Tek obavijest neka budem strpljiv i kako će mi se netko javiti u najkraćem roku. I čekam, strpljivo čekam i čekam. I ništa. Nema odgovora.
Ali nedam se ja samo tako. Napišem im mail. Sve im napišem, pošaljem ga i dobijem obavijest kako su ga zaprimili. I to je to. Odgovora NEMA! ( jer su svi agenti zauzeti - naravno )
I tako, sve su opcije iskorištene, no problem je ostao.
A ja i dalje strpljivo čekam.
Od jučer.


Oznake: Strpljen - spašen

HZMO ili brigo moja pređi na drugoga



Ove godine, točnije 13.09. navršavam 65 godina života. Kako imam nekih 24 godine radnog staža imam dovoljno za starosnu mirovinu. Minimum je 15 godina staža.
I da bi sve prošlo bez problema, putem interneta se javim HZMO-u kako bi na vrijeme riješili sve potrebno za odlazak u mirovinu.
Prije neki dan stiže mi obavijest kako HZMO nema sve podatke o visini primanja, te neka im ih dostavim.

Kada mi netko uputi takav poziv ili takav dokument, prvo pogledam oko sebe i kroz prozor.
Zašto?
Možda sam previše gledao TV pa zbog toga zaključujem da nakon takvog pisma netko snima moju reakciju.
Znate – skrivena kamera i te fore.
Kako nisam uspio pronaći nikakvu skrivenu kameru, osim možda na nekom dronu ili satelitu koji je malo previsoko da bih ga mogao uočiti, još sam jednom pročitao zahtjev koji je došao iz HZMO-a.
Dakle, u kratkim crtama, od mene traže da im pošaljem odreske od plaće koje sam dobio prije 26 odnosno 30 godina!
Da, dobro ste pročitali.
Volio bih znati ili upoznati osobu koja ima u svojoj arhivi dokument o isplati plaće prije 26 godina!
Zašto bi, netko normalan, čuvao te odreske?
Za koga?
Za drugarice ili drugove u HZMO koji su te podatke negdje pogubili.
Ako netko želi da radim njegov posao, nema problema. Postupak je slijedeći. Vi dajte otkaz, firma neka raspiše natječaj i ja ću se javiti.
Ako Vi i dalje želite raditi, to što radite, tada onda to i pokušajte odraditi, a ne da posao prebacujete na mene.
E pa ako je tako, a tako je, tada, molim lijepo, nemojte slati takve dopise i zahtjeve!

No, ubacimo se malo u tematiku. Moj poslodavac ili moji poslodavci, jer bilo ih je desetak ili više, redovno su mi plaćali poreze i doprinose, te mi isplaćivali osobni dohodak. I to, očito, za HZMO, uopće nije sporno.
Ako su platili doprinose tada je lagano izračunati koliki je bio osobni dohodak. Za to nije potrebno biti Einstein!
Zna se kolika su, tih godina, bila izdvajanja iz bruto plaće za mirovinu.
Rekli bi naši istočni susjedi – prosto ko pasulj!
No, mnogo je jednostavnije uputiti klijentima zahtjev za dokazima o plaći. Jer onda oni ne moraju trošiti vrijeme na izračun, već to vrijeme mogu utrošiti na ispijanje kave i dnevno-političke analize. A rezultat će ionako biti isti, baš kao i njihov osobni dohodak!
Ako mislite da sam samo ja dobio takav dopis - varate se. Očito se nekome u HZMO neda raditi. Ili su većina na bolovanju. Kako bilo, neću im to učiniti jer ne mogu. Bacio sam sve odreske od plaće, a kako ne radim više od deset godina i kako sam znao da više , do mirovine neću raditi, nisam imao nikakav razlog čuvati odreske od plaće. Nadam se da me razumijete. A ako mi zbog toga mirovina bude manja, tada ćemo to rješavati tamo i tako kako se to rješava - na sudu!

Oznake: Budući penzić

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.