Povodom 20 godina Kyliene glazbene karijere u sljedećim postovima biti će objavljen tekst podijeljen u 3 dijela u kojem će biti prikazana Kyliena glazbena karijera.
Danas prvi dio. U prošlom postu možete pročitati uvod.
Stock, Aitken and Waterman: 1987 – 1992
Zahvaljujući velikom uspjehu u Australiji, Kylie odlazi u Veliku Britaniju kako bi radila s najuspješnijim producentskim glazbenim timom osamdesetih, Stockom, Aitkenom i Watermanom.
Producentski tim je znao vrlo malo o Kylie te su zaboravili da dolazi te su tako dok je ona čekala ispred studia napisali pjesmu "I Should Be So Lucky".
Singl je postigao veliki uspjeh diljem svijeta, pogotovo u Velikoj Britaniji i Australiji. U Velikoj Britaniji singl se zadržao na vrhu 5 tjedana te tako postao prvi singl u 10 godina koji je to postigao. U Australiji singl je također došao do vrha ljestvice te postao najprodavaniji singl 1989.g. Neke od zemalja u kojima je I should Be So Lucky bio #1 su Finska, Njemačka, Izrael i Japan u kojem je singl proglašen "Singlom Godine". Singl je postigao i umjereni uspjeh i u Sjevernoj Americi, #28 u SAD-u i #25 u Kanadi.
Njezin debitantski album "
Kylie" također je postigao veliki uspjeh, popeo se do vrha Veliko Britanske top ljestvice te je postao najprodavaniji album u Britaniji te godine i peti najprodavaniji album desetljeća. Album je prodan u 7 milijuna primjeraka od čega 2.1 milijun spada na Veliku Britaniju.
Sa albuma je ukupno izdano 6 veoma uspješnih singlova, "I Should Be So Lucky", "The Loco-Motion"(#2), "Je Ne Sais Pas Pourquoi""(#2), "It's No Secret"(US #37) i "Turn It Into Love"(JP #1).
Album se nije toliko dobro prodavao u SAD-u i Kanadi ali ponovno izdanje "The Loco-Motion" postiglo je veliki uspjeh na tom području, #3 u SAD-u i #1 u Kanadi. Signl "It's No Seceret", izdan samo u SAD-u nije postigao poseban uspjeh, samo 37. mjesto na top ljestvici.
Singl "Turn It Into Love" izdan je samo u Japanu te je postigao veliki uspjeh. Na top ljestvice ušao je direktno na prvo mjesto internacionalne top ljestvice te se tamo zadržao nevjerojatnih 10 tjedana. U isto vrijeme Kylie je imala još 4 singla u top 40, ‘Especially For You’ (#3), ‘It’s No Secret’ (#4), ‘The Loco-motion’ (#27) i ‘I Should Be So Lucky’ (#31). "Turn It Into Love" postao je Kylien treći za redom #1 singl u Japanu. U periodu od 12 mjeseci Kylie je provela čak 27 tjedana (skoro 6 mjeseci) na prvom mjestu Japanske internacionalne top ljestvice.
Uslijedio je duet sa Jasonom Donovanom, naslovljen "Especially For You", također još jedan veliki #1 hit, singl je postao prvi Kylien koji se u Velikoj Britaniji prodao u više od milijun primjeraka.
Nakon uspješnog prvog albuma izdan je drugi album, "
Enjoy Yourself" (#1) (1989) koji je bio veoma uspješan u Velikoj Britaniji, Europi i Australiji. S albuma su i dalje pristizali hit singlovi, "Hand On Your Heart" (#1), "Wouldn't Change A Thing" (#2), "Never Too Late" (#4) i "Tears On My Pillow"(#1).
Ovog puta uspjeh u Sjevernoj Americi je izostao te je prekinut ugovor s njezinom Američkom izdavačkom kućom.
Kylie je održala i prve svoje turneje, 1989.g. "Disco In Dreams" (Japan) i 1990.g. "Enjoy Yourself Tour" (Europa).
Nakon što su neki kritičari album opisali kao lošiju imitaciju prvog bilo je vrijeme za promjene.
1990. godine izlazi album "
Rhythm of Love" koji je predstavljen kao više profinjen i orjentiran na zreliju dance glazbu te je označio početak Kyliene pobune protiv njezinog produkcijskog tima i njezinog imiđa "djevojke iz susjedstva". Odlučna u tome da postane prihvaćena od strane starije publike, Kylie je uzela u svoje ruke kontrolu nad njezinim imidžem i video spotovima, počevši od hit singla "Better The Devil You Know" (#2) gdje je predstavila svoj novi imidž, pretvorila se iz drage djevojčice u seks simbol.
Uslijedili su hit singlovi "Step Back In Time"(#4), "What Do I Have To Do"(#6) i "Shocked"(#6).
Kad je "Shocked", posljednji singl s albuma ušao u top 10 Veliko Britanske top ljestvice Kylie je postala prvi glazbenik čijih je prvih 13 singlova ušlo u top 10.
Osim toga, Kylie ne preuzima u svoje ruke samo brigu o izgledu, već i o pisanju dijela pjesama. U privatnom životu, Kylie prekida vezu s Jasonom Donovanom i započinje novu s pjevačem australske rock grupe INXS Michaelom Hutchenceom, koji je volio govoriti da mu je omiljeni hobi 'kvariti Kylie'.
Usljedila je i još jedna turneja 1991.g. "Rhythm Of Love Tour" (Australija, Jugoistočna Azija, Japan).
Kylien posljednji studijski album sa izdavačkom kućom PWL izlazi 1991. g pod nazivom "
Let's Get to It".
Na albumu su prevladavale različite balade i sporije dance pjesme. Usprkos pozitivnim reakcijama kritičara album nije ušao u top 10 albuma u Britaniji iako su 2 singla s albuma ušli u top 5.
Prvi singl s albuma "Word Is Out"(#16) je prvi Kylien singl koji nije ušao u top 10, usljedili su uspješniji "If You Were With Me Now" (#4) - duet s Keith Washingtonom, obrada "Give Me Just A Little More Time"(#2) i "Finer Feelings"(#11).
Kylie još jednom odlazi na turneju, 1991.g. "Let's Get To It Tour" (Velika Britanija & Irska).
Došao je i kraj njezinog ugovora s izdavačkom kućom te je bilo vrijeme za odluku obnoviti ugovor ili ne.
Shvaćajući kako njezini obožavatelji postaju ravnodušni na producente Stocka, Aikena i Watermana te da će jedino napredovati kao umjetnik ako se razdvoji od njih i od njihove uspješne formule, dogovorila se s njima da će snimiti još 3 pjesme za
Greatest Hits album koji je izdan prije nego što su se rastali 1992.godine.
Kao singlovi izdani su "What Kind Of Fool" i "Celebration" te je njezin ugovor sa Stockom, Aitkenom i Watermanom i izdavačkom kućom PWL, tada s pravom zvanom tvornicom hitova prekinut...
NEXT -> Deconstruction: 1993 – 1998