Test

12.10.2016.

1. Imam više primjeraka istog predmeta. Za svaki slučaj.

2. Sramim se nereda u svojoj kući.

3. Količina stvari koje posjedujem uzrokuje svađe u mojoj obitelji.

4. Zbog svega što imam kroz neke dijelove stana teško se prolazi.

5. Neke od prostorija se ne mogu koristiti jer se u njima nalaze stvari koje imam.

6. Ponekad bacim nešto i kasnije se predomislim i odem u smeće i ponovno uzmem tu stvar.

7. Često zamiješam predmete sa smećem.

8. Ne volim da mi dolaze gosti da ne vide kako živim.

9. Ponekad kupujem više istih stvari nego što mi treba.

10. Osjećam se nelagodno kad želim nešto baciti.

11. Čuvam stare novine i časopise da bih mogao pronaći neku informaciju kad mi zatreba.

12. Neke stolice ili stol u mom stanu nisu za upotrebu jer su prekriveni predmetima koje imam.

13. Ne volim da prijatelji i rodbina koriste moje stvari.

14. Volim čuvati sve ono što za mene ima sentimentalnu vrijednost.

15. Volim rasprodaje i kupujem predmete koji su jako povoljni iako ih ne trebam.

16. Neki ljudi smatraju da je ono što čuvam i volim – smeće.

17. Puno vremena razmišljam o stvarima koje imam.

18. Kupujem i ono što mi ne treba ako je povoljno.

19. Ne mogu kontrolirati svoju potrebu za kupovinom novih stvari.

20. Zbog suvišnih stvari koje imam ne mogu obaviti ono što želim.



Što je više tvrdnji potvrdno, veće su šanse da ste opsesivno-kompulzivni skupljač svega i svačega nut.


Oznake: skupljanje, kupovanje, bacanje, čišćenje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.